Sanna Marin kiillottaa Irakin sodan arkkitehdin julkisuuskuvaa! Fanibändinsä mielipide: Blairille tulisi antaa hirttotuomio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
IS: Kommentti: Sanna Marin kiillottaa nyt Irakin sodan arkkitehdin julkisuuskuvaa – uudella työnantajalla arveluttava tausta

Tony Blair on räikeä valinta ihmisoikeuksien puolustajana profiloituneelle Sanna Marinille, toimittaja Elias Ruokanen kirjoittaa.

Blair on räikeä valinta imagoaan vaalivalle Marinille. Esimerkiksi Marinin fanittama Rage Against the Machine -yhtye, jonka musiikki osaltaan vaikutti Marinin päätökseen lähteä politiikkaan, on kutsunut Blairia sotarikolliseksi, ”jolle tulisi antaa hirttotuomio”.

Ihmisoikeuksien puolustajana profiloitunut Marin tarjoaa valinnallaan Blairille sädekehän.

Tämä toinen ketju taisi olla moden haavissa kun sitä ei näkynyt kun aloitin tämän? Pahoittelut tuplasta.

ap

"Blair on räikeä valinta imagoaan vaalivalle Marinille. Esimerkiksi Marinin fanittama Rage Against the Machine -yhtye, jonka musiikki ”osaltaan vaikutti” Marinin päätökseen lähteä politiikkaan, on kutsunut Blairia sotarikolliseksi, ”jolle tulisi antaa hirttotuomio”. Ihmisoikeuksien puolustajana profiloitunut Marin tarjoaa valinnallaan Blairille sädekehän."

Raha ei haise Sannan nenään...

Sannan uusin pohjanoteeraus
Mä en oikein tajua että miksi Sanna osaakin tehdä usein niin väärin.
Olin ensin että wau, neuvonantajana oleminen sopis sille ku hansikas käteen, mutta sitten nuo Saudi-yhteydet.

Paitsi että mä tajusin mistä kiikastaa.
Sanna etsii aina jotain "coolia" ja pinnallista juttua -> siitä koituu ongelmia -> sit joutuu pakenemaan.

Otti coolin mutta pettävän miehen, haluaa muka-cooleihin influensseriporukoihin, sitten joku cool julkkisparturi joka on Cheekin kavereita petti sitä, nyt cool neuvonantajatyö mutta siinäki hämäriä yhteyksiä...ääh.

Olis maanläheinen, arkinen, lämmin ja kotoisa, niin välttyisi monelta harmilta. Vaikken m-amuista välitä, niin Nasima Razmyarkin on tasapainoisempi ja on sille hyvää seuraa, samoin ois Helsingin älykköpiirit.

Sit istuttaisin sen Perä-Hikiän perinnemuseoon, sen jälkeen Talvisota-museoon ja kattomaan Suomi-filmejä.

Juuret, juuret. Ja niiden lisukkeena tuleva lämpö ja eheys.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Mä en oikein tajua että miksi Sanna osaakin tehdä usein niin väärin.
Olin ensin että wau, neuvonantajana oleminen sopis sille ku hansikas käteen, mutta sitten nuo Saudi-yhteydet.

Paitsi että mä tajusin mistä kiikastaa.
Sanna etsii aina jotain "coolia" ja pinnallista juttua -> siitä koituu ongelmia -> sit joutuu pakenemaan.

Otti coolin mutta pettävän miehen, haluaa muka-cooleihin influensseriporukoihin, sitten joku cool julkkisparturi joka on Cheekin kavereita petti sitä, nyt cool neuvonantajatyö mutta siinäki hämäriä yhteyksiä...ääh.

Olis maanläheinen, arkinen, lämmin ja kotoisa, niin välttyisi monelta harmilta. Vaikken m-amuista välitä, niin Nasima Razmyarkin on tasapainoisempi ja on sille hyvää seuraa, samoin ois Helsingin älykköpiirit.

Sit istuttaisin sen Perä-Hikiän perinnemuseoon, sen jälkeen Talvisota-museoon ja kattomaan Suomi-filmejä.

Juuret, juuret. Ja niiden lisukkeena tuleva lämpö ja eheys.
Vasemmistolaisilla nyt vain on tapana tehdä melkein kaikki väärin.

Vasemmistolaisilla nyt vain on tapana tehdä melkein kaikki väärin.
Ollaanpas rehellisiä: Kyllä siihen väärintekemiseen syyllistyy moni porvaripersukin.

Mutta mulla on alusta alkaen ollut Sannasta omituinen fiilis. On kuin tyhjä kuori "tällainen pitää olla ideaali nyky-woke-nainen".

Tää ei ole kateutta. Li on kaunis mutta ei aiheuta samanlaisia fiboja. Jutta, jopa Krista Kiurukin on inhimillisempiä ja lämpöisempiä, vaikka tekisivät typerää politiikkaa.

Vastaavasti samanlaiseen kolkkouteen syyllistyy Riikka Purrakin, Halla-Ahon kanssa.
No, Riikka ja Sanna ovat molemmat kärsineet toisen vanhemman puuttumisesta nuoruudessaan.

Poliitikossa pitää olla elämänmakuisuutta ja lämpöä, vaikka puhuisi oikeaakin asiaa.

Yhteistyössä