V
vierailija
Vieras
Ylipäätään (esim. kilpailussa) ?
Suomessa?
Ulkomailla?
Tai kuinka kovaa on joku ajanut kun olet ollut kyydissä.
Suomessa?
Ulkomailla?
Tai kuinka kovaa on joku ajanut kun olet ollut kyydissä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kotimaassa ehkä mittarin mukaan ennätys 180 kilsaa tunnissa. Oikee nopeus sitten varmaan 150-160. Kyydissä radalla (Lamborghini) meni Suomessa reippaasti yli 250. Kyllä just se Rytsölän keltainen Lamborghini. Edellisen työnantajan kautta olin asiakasvieraana jollain toimittajalla ja tämmöstä ohjelmaa oli.
Saksassa autobaanalla olen kyllä surutta päästellyt yli 200, ehkä mittarin mukaan jotain 230-240 parhaimmillani. Siellä saatan joskus kaahata vieläkin, joskin en jos vaimo kyydissä. Silloin max. nopeus on varmaan 150.
Mut 10-15 vuoteen en ole kovaa Suomessa ajanut. Max 140-150 motarilla. Yleensä siinä sakkorajalla. En halua päästä maksamaan päiväsakkoja. Kerran olen elämässäni sellaisen tienannut. Tosin olin silloin opiskelija, niin sakko oli verrattain pieni.
meneekse niin lujaa?Vanhalla paskatilla 205 km/h
Oot aikamoinen ilmastonkiihdyttäjä.Kotimaassa ehkä mittarin mukaan ennätys 180 kilsaa tunnissa. Oikee nopeus sitten varmaan 150-160. Kyydissä radalla (Lamborghini) meni Suomessa reippaasti yli 250. Kyllä just se Rytsölän keltainen Lamborghini. Edellisen työnantajan kautta olin asiakasvieraana jollain toimittajalla ja tämmöstä ohjelmaa oli.
Saksassa autobaanalla olen kyllä surutta päästellyt yli 200, ehkä mittarin mukaan jotain 230-240 parhaimmillani. Siellä saatan joskus kaahata vieläkin, joskin en jos vaimo kyydissä. Silloin max. nopeus on varmaan 150.
Mut 10-15 vuoteen en ole kovaa Suomessa ajanut. Max 140-150 motarilla. Yleensä siinä sakkorajalla. En halua päästä maksamaan päiväsakkoja. Kerran olen elämässäni sellaisen tienannut. Tosin olin silloin opiskelija, niin sakko oli verrattain pieni.
Yleisti käytetty murresana ainakin Etelä-Pohjanmaalla, joka tarkoittaa lujempaa.Mikä on "kovimpaa"?
Yleisti käytetty murresana ainakin Etelä-Pohjanmaalla, joka tarkoittaa lujempaa.
meneekse niin lujaa?
Miksi et enää uskalla?Tähän onkin sit heti myönnettävä, että aiemmin, vanhaan hyvään aikaan tuli paineltua Ykköstien motarilla lähes päivittäin 140ppiä.
Nykyään ei kyllä uskalla.
Eikö Alfa-Romeo ole italialainen urheiluauto?Nuorempana tuli lomamatkalla Saksan autobahneilla kokeiltua pitääkö Alfa-Romeon huiput 200km/h paikkansa ja kyllähän se vanha kosla mittarin mukaan sen saavutti kun tarpeeksi pitkään jaksoi kaasupoljinta painaa.
Nopeat refleksit sielläkin piti olla ja siirtyä hitaammille kaistoille kun Porchet ja Italialaiset urheiluautot painoivat ohitse yhdessä hujauksessa.
Hayabusalla tullut maamme varalentokentillä tullut kokeiltua nopeutta 250, mutta sitten loppui pokka, eikä tullut väännettyä kaasua pohjaan saakka.
Miksi et enää uskalla?
Motarilla voi ajaa 140 km/h saamatta päiväsakkoja.Tsiih, millaiset sakot siitä tulisi.
Italialainen kyllä, mutta omani pihemminkin tavalliseen käyttöön tarkoitettu 33 Quadrifolio Verde, kaksilla tuplawebereillä varustettu Bokseri, joka tuli myytyä aikoinaan mitä nyt kadun.Eikö Alfa-Romeo ole italialainen urheiluauto?