vierailija
Vaatii tapaamisiaOllaan juteltu pitkään, jumitetaan tässä....
Vaatii tapaamisiaOllaan juteltu pitkään, jumitetaan tässä....
Uudessa suhteessa voi epäonnistua, pelottaa jos jääkin yksin, valinnat kaduttaa...Ei, siitä ei ole kyse, vaikea selittää, todellisuus ja haaveet, miten kaikki järjestyy jne
JatkuvastiVaatii tapaamisia
Se voi kyllä olla ärsyttävääJatkuvasti
Mutta se selviää vain kokeilemalla. Uskaltaako vai ei? Onko mitään menetettävää oikeastaan?Uudessa suhteessa voi epäonnistua, pelottaa jos jääkin yksin, valinnat kaduttaa...
Olen kysellyt usein, mutta jos yhdenkin tapaamisen saisi järjestettyä olisin tyytyväinen enkä kyselisi niin paljon.Se voi kyllä olla ärsyttävää
Ei tietenkään halua ja heittäytyy hankalaksi...Eikö m voi muuttaa?
Ai tarkoitit silleen!Tarkotin et vaatii tapaamisia et päästään jumituksesta
?Ei kai kukaan 24/7 halua toisen kanssa olla.
Pelko. Sivusta.Mikä on todellinen syy että olet vielä .... kanssa?
Mistä?Pelko. Sivusta.
Useastakin asiasta, mutta pääasiassa siitä millainen toinen on pohjimmiltaan ja mitä voi äkkipikaistuksissaan tehdä.Mistä?
Sellainen riski on olemassa? Onko ollut jotain merkkejä aiemmin vai pelkäätkö mahdollista reaktiota? Eron ottaminen puheeksi olisi niin iso järkytys?Useastakin asiasta, mutta pääasiassa siitä millainen toinen on pohjimmiltaan ja mitä voi äkkipikaistuksissaan tehdä.
Kyllä. Ulospäin näyttäytyy hyvin mukavana ja auttavaisena. Sisällä piilossa on kuitenkin aivan päinvastainen ihminen. En sen enempää kirjoita, mutta muusta olen saanut käsityksen miten ottaa vastaan negatiiviset asiat. Fantasioi tällöin hetkestä jolloin sitä hänelle pahaa aiheuttavaa ei enää ole olemassa.Sellainen riski on olemassa? Onko ollut jotain merkkejä aiemmin vai pelkäätkö mahdollista reaktiota? Eron ottaminen puheeksi olisi niin iso järkytys?
Siis "M"?Kyllä. Ulospäin näyttäytyy hyvin mukavana ja auttavaisena. Sisällä piilossa on kuitenkin aivan päinvastainen ihminen. En sen enempää kirjoita, mutta muusta olen saanut käsityksen miten ottaa vastaan negatiiviset asiat. Fantasioi tällöin hetkestä jolloin sitä hänelle pahaa aiheuttavaa ei enää ole olemassa.