Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla jäi vielä mieleen tuo omakotitalokommentti. Vauvan puolella sitä olikin verrattu oil bojan body, eat me yms kommentteihin, jos oikein ymmärsin, lisäyksellä että jostakinhan ne kumpuavat.

Lisäksi jännä sanamuoto tuo katsotaan mihin elämä vie. Kyllähän se on tullut ilmi, että K puhuu tarkemmin miettimättä ja vastailee mitä ekana mieleen tulee, mutta juuri siksi nää vastaukset onkin jänniä. Jos mielessä olisi pelkkä yhteisbiisi, niin tulisikö mieleen vastata "katotaan mihin elämä vie". Mun shippimind lähti jo rakentelemaan, että viime kuukausina on liikahdellut ymmärrystä ja pohdintaa J/Kn päässä, ja nämä spontaanit vastaukset kuvaavat sitä.

Jotenkin tuntuu vain osuvammalta, että nyt muutaman kkn päästä (mikä sekin on usein äärimmäisen lyhyt aika prosessoida ehkä joitain mahdollisesti isoja teemoja, jos ne ovat olleet itseltä pimennossa, vieläpä keikkarumban keskellä. Toisaalta ehkä Tommy yms shown kautta on ollut tiivistä pohdintaa) totetaa tällaista verrattuna jos kommentti olisi ollut suoraan viisuissa. Mun tulkinnalla kommentti voisi olla toisin sanoin, että katsellaan mihin elämä vie meitä, ja siitähän voisi vetää aasinsillan siihen, että katsotaan mihin välit kehittyvät!

Ja lisäyksenä, että jostain se tosiaan omakotitalo pulpahti juuri sillä hetkellä Kn mieleen Bojan-kysymyksen kohdalla. Tulee väistämättä mieleen freudilainen lipsautus vaikka alitajuisestikin siitä mitä haluaisi. Kun ei kai artistit kovin usein tällaista yhteistyökysymyksiin heittele, vaikka toki K on spesiaali;)
 
vierailija
Ootteko muuten ajatellu, että Bojan ei todennäköisesti enää halua millään muotoa tulla shipatuksi? Ja nämä sinänsä kauniit kuvat voivat jo tuottaa hänelle mielipahaa
Toisten puolesta loukkaantuminen vastoin parempaa tietoa on laji, jota en harrasta enkä ymmärrä.

Voitko vastata, mikä sai sinut käyttämään sanaa todennäköisesti? Yritätkö vaikuttaa sillä ihmisten käytökseen? Se kuitenkin vesittää koko viestisi.

Jos tietäisit asian, et käyttäisi sanaa todennäköisesti. Ja kun siis et tiedä asiaa, olet lisännyt tuon sanan itse ikään kuin vakuuttamaan muut omasta kannastasi. Sen sanan käyttö ilman mitään pohjaa tekee viestin sisällön tyhjäksi ja saa sinut vain näyttämään puolesta loukkaantujalta.
 
vierailija
vierailija
Ootteko muuten ajatellu, että Bojan ei todennäköisesti enää halua millään muotoa tulla shipatuksi? Ja nämä sinänsä kauniit kuvat voivat jo tuottaa hänelle mielipahaa
Nyt kun sain tuon lievän ärsytyksen pois elimistöstäni, niin vastaan kysymykseesi. Oletan, että B olisi maininnut K:lle, jos shippaus olisi hänestä vastenmielistä. He ovat kuitenkin säännöllisesti yhteyttä pitäviä ystäviä.

Jos näin olisi tapahtunut, K ei tykkäisi K&B kuvista ja videoista tai heittäisi edes läpällä omakotitalonrakennusjuttuja keikoillaan.Tuskin olisi B myöskään jakanut tilillään sitä B ja K kielivideota juuri ennen sometaukoaan, jos shippauksesta pahoittaisi pahasti mielensä. Joten vastaus kysymykseesi on olen ajatellut enkä usko sen tuottavan mielipahaa.
Ainoa mikä voi tuottaa mielipahaa on liian pitkälle menevä shippaus eli esim ne kommentoinnit K:n ja B/JO:n omille somekanaville (kuten K/T suihkuvideoon ne tuhat kommenttia B:stä). Ne aiheuttivat pahaa mieltä faneissakin, ja ehkä myös itse artisteissa.
 
vierailija
Nyt kun sain tuon lievän ärsytyksen pois elimistöstäni, niin vastaan kysymykseesi. Oletan, että B olisi maininnut K:lle, jos shippaus olisi hänestä vastenmielistä. He ovat kuitenkin säännöllisesti yhteyttä pitäviä ystäviä.

Jos näin olisi tapahtunut, K ei tykkäisi K&B kuvista ja videoista tai heittäisi edes läpällä omakotitalonrakennusjuttuja keikoillaan.Tuskin olisi B myöskään jakanut tilillään sitä B ja K kielivideota juuri ennen sometaukoaan, jos shippauksesta pahoittaisi pahasti mielensä. Joten vastaus kysymykseesi on olen ajatellut enkä usko sen tuottavan mielipahaa.
Ainoa mikä voi tuottaa mielipahaa on liian pitkälle menevä shippaus eli esim ne kommentoinnit K:n ja B/JO:n omille somekanaville (kuten K/T suihkuvideoon ne tuhat kommenttia B:stä). Ne aiheuttivat pahaa mieltä faneissakin, ja ehkä myös itse artisteissa.
Mistä tiedät, milloin he ovat viimeksi pitäneet yhteyttä - ja pitävätkö ylipäätään?
 
vierailija
Jokereiden tililtä myös tykkäilty shippausfanitaiteesta edelleen (myös saman artistin kuin mistä Kärtsä on tykännyt). Näin ei todellakaan tapahtuisi, jos asia ahdistaisi Bojania.
 
vierailija
B takuulla myös tietää mikä vaikutus faneihin on sillä että hän käyttöä seal dad korua tai kun ottavat K:n mukaan Suomen keikoilleen. Eli ennemmin sanoisin että todennäköisesti asia ei haittaa häntä yhtään.
 
vierailija
Nyt kun sain tuon lievän ärsytyksen pois elimistöstäni, niin vastaan kysymykseesi. Oletan, että B olisi maininnut K:lle, jos shippaus olisi hänestä vastenmielistä. He ovat kuitenkin säännöllisesti yhteyttä pitäviä ystäviä.

Jos näin olisi tapahtunut, K ei tykkäisi K&B kuvista ja videoista tai heittäisi edes läpällä omakotitalonrakennusjuttuja keikoillaan.Tuskin olisi B myöskään jakanut tilillään sitä B ja K kielivideota juuri ennen sometaukoaan, jos shippauksesta pahoittaisi pahasti mielensä. Joten vastaus kysymykseesi on olen ajatellut enkä usko sen tuottavan mielipahaa.
Ainoa mikä voi tuottaa mielipahaa on liian pitkälle menevä shippaus eli esim ne kommentoinnit K:n ja B/JO:n omille somekanaville (kuten K/T suihkuvideoon ne tuhat kommenttia B:stä). Ne aiheuttivat pahaa mieltä faneissakin, ja ehkä myös itse artisteissa.
Tuo sama henkilö oli aamulla myös Jodelissa ihan samalla alkulauseella loukkaantumassa ja uhriutumassa B:n puolesta.
 
vierailija
Eka shippaukseen liittyvä uni nähty, vai olisiko ollut lähinnä painajainen.
Olin ostamassa uutta puhelinta ja yritin epätoivoisesti saada myyjältä selville, että pystyykö vanhasta varmasti siirtämään kaiken tiedon ja materiaalin uuteen. Myyjä ei ollut ihan varma ja pyysi, että näyttäisin millaista materiaalia haluaisin siirtää. Pidin kiinni kännykästäni kouristuksen omaisesti ja selittelin, että lähinnä esim. sellaiset muistiinpanot olisi tärkeä säilyttää. Myyjä pyysi uudestaan puhelintani ja sanoi , että voisi katsoa, jos ne saisi johonkin toiseen "muotoon" ja sitten siirrettyä.
Tilanne tuntui siinä unessa ihan kauhealta, en todellakaan voinut antaa sitä kännykkääni myyjälle ja se myyjän katse oli enemmän kuin kummastunut, kun vaan seisoin siinä puhelintani puristaen.
Eli tällä puhelimella sitten shipataan tämä reissu loppuun, se on selvä 😅

Katrina
 
vierailija
Ei nää naimisiiin keskenään mee. Tää alkaa vaan käydä Bojanille tympeämmäksi ja tunkkaisemmaksi. Kaveri on kumminkin aika nuori ja neuroottisen olonen. Voi näitå itsekkäitä aikoja kun aikuiset ihmiset leikkivät aikuisilla ihmishahmoilla kuin nukeilla
 
vierailija
Eka shippaukseen liittyvä uni nähty, vai olisiko ollut lähinnä painajainen.
Olin ostamassa uutta puhelinta ja yritin epätoivoisesti saada myyjältä selville, että pystyykö vanhasta varmasti siirtämään kaiken tiedon ja materiaalin uuteen. Myyjä ei ollut ihan varma ja pyysi, että näyttäisin millaista materiaalia haluaisin siirtää. Pidin kiinni kännykästäni kouristuksen omaisesti ja selittelin, että lähinnä esim. sellaiset muistiinpanot olisi tärkeä säilyttää. Myyjä pyysi uudestaan puhelintani ja sanoi , että voisi katsoa, jos ne saisi johonkin toiseen "muotoon" ja sitten siirrettyä.
Tilanne tuntui siinä unessa ihan kauhealta, en todellakaan voinut antaa sitä kännykkääni myyjälle ja se myyjän katse oli enemmän kuin kummastunut, kun vaan seisoin siinä puhelintani puristaen.
Eli tällä puhelimella sitten shipataan tämä reissu loppuun, se on selvä

Katrina
😅 puutarhurin painajainen
 

Yhteistyössä