Milla-Sofia, tuo täydellinen unelmien nainen on valitettavasti…

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Milla-Sofialla on lukuisa määrä kilpakumppaneita ympäri maailmaa. Mutta on aika todennäköistä, että suuri osa mallitöistä ja mainos- tai muusta näyttelemisestä muuttuu tekoälyllä tuotetuksi.

Milla-Sofia
39-115909464e06c161ce06

Milla-Sofian kilpailijoilla ovat rinnat yleensä suuremmat.
fears-eerily-realistic-ai-generated-796012871.jpg

Romanssihuijaukset tulevat paljon entistä uskottavammiksi. Nyt se ihana nainen tai amerikkalainen lentokapteeni voi lähettää itsestään kuvia eri ympäristöissä ja todisteen katkenneesta jalastaan (tarvitsen apuasi sairaalalaskuun...). Keinoäänellä tuo mielikuvitushahmo voi myös soittaa ja käydä mielekkäitä keinoälypohjaisia keskusteluja. :sneaky:

Musiikkipuolella tapahtuu sama. Tässä yksi ensimmäisistä, k-popryhmä Eternity jonka jäseniä ei oikeasti ole olemassa, he ovat tekoälyn tuotoksia.

Ja uudet scifi- tai fantasiaelokuvat alkavat olla jo vähintään puoliksi tietokoneanimaatiota...

Pelottavaa! Ihan aidon näköinen muikkeli!😱

You Tubessa on nykyään PALJON tällaisia AI-huijauksia, olkaa siis tarkkana:

Pelottavaa! Ihan aidon näköinen muikkeli!

You Tubessa on nykyään PALJON tällaisia AI-huijauksia, olkaa siis tarkkana:

Tekoäly varmaan luo jo osan siitä disinformaatiosta mitä sinäkin sitten jaat eteenpäin. Etenkin siis nää Venäjä-lähtöiset ja sitten trumpettiosaston jutut. Sitten kun sitä scheissea pystyy tuottamaan automaattisesti, oikeiden medioiden merkitys kasvaa.

• Haha
Reactions: Lispetti
Mä en usko, että tekoäly on tuon Milla-Sofian luonut. Miksi kukaan ei kyseenalaista sitä? Tai siis toki on laitettu erilaisia taustoja mutta kummiskin. Ei se oo tekoälyn luoma, että ottaa jonkun naaman ja kropan ja vähän "muokkaa" niitä.

Mä olen tavannut ihan yhtä kauniita, suomalaisia naisia. Ainakin pienellä photoshopilla niistä saa yhtä kauniita.

Tekoäly varmaan luo jo osan siitä disinformaatiosta mitä sinäkin sitten jaat eteenpäin. Etenkin siis nää Venäjä-lähtöiset ja sitten trumpettiosaston jutut. Sitten kun sitä scheissea pystyy tuottamaan automaattisesti, oikeiden medioiden merkitys kasvaa.
Kyllä nuo väärennökset huomaa kun ei ole höveli. Kannattaa ratsata etenkin nämä kotimaiset, jotka ovat usein ihan älyttömiä!

Yhteistyössä