Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos. Ikävää, että hammasta särkee. Toivottavasti voit muuten hyvin
Lämpimiä halauksia ja suukkoja
Kiitos. Niin on. Ei oo kivaa, mut lääkkeet vähän auttaa. Täytyy mennä lääkäriin varmaan maantaina, eikä sekään ole kivaa!
No, tunti kerrallaan eteen päin. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin?
Älä välitä, jos et saa enää tänään multa viestejä, ikävöin kuitenkin. Saat nyt vielä lämpimät halaukset ja suukot tähän päivään, iltaan ja yöhön. 🤗😘
Mukavaa päivän jatkoa. Yön tullen kauniita unia 💕
 
vierailija
Mä oon se, joka lähestyi (aina). Sä oot se, joka torjui (aina). Kyllä mä odotan, että sä alotat sen sillan uudelleen rakentamisen, jos silta ees sua kiinnostaa. Todellisuudessa. Täällä sanotuööa on niin kovin vähän merkitystä. Ihan hirveön surullinen olo.
Kuulostaa siltä, et miestä ei kiinnosta. Ihan samanlainen tapaus täälläkin.
 
vierailija
Kiitos. Niin on. Ei oo kivaa, mut lääkkeet vähän auttaa. Täytyy mennä lääkäriin varmaan maantaina, eikä sekään ole kivaa!
No, tunti kerrallaan eteen päin. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin?
Älä välitä, jos et saa enää tänään multa viestejä, ikävöin kuitenkin. Saat nyt vielä lämpimät halaukset ja suukot tähän päivään, iltaan ja yöhön.
Mukavaa päivän jatkoa. Yön tullen kauniita unia
Kiitos. Kannattaa mennä päivystykseen, jos olotila pahenee. Mulla on kaikki ihan ok, paitsi aikamoinen ikävä ja halipula.
Kauniita unia sullekin. Lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗😘😘
Oot ajatuksissani 💕
 
vierailija
En aio enää kysellä tapaamisia. En edes joulutapaamista. Mielelläni lähden jos sinä ehdotat, mutta niin typeräksi tunnen itseni, että pysyttelen etäämmällä, jos kutsua lähemmäs ei tule.
 

Yhteistyössä