Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Hyvää yötä, ihastukseni. Huomenna alkaa syyskuu. Yleensä syksyn myötä saan unirytmini kesän jälkeen parempaan kuntoon. Ehkä sinäkin? Tiedän, että sinulla on yökyöpelitaipumuksia niin kuin itsellänikin. Toivottavasti ei haitaksi asti.
Hyvää yötä.. Tuo unilaulu oli hyvä valinta. Kiitos Nyt voin yrittää nukahtaa rauhallisin mielin. Kyllähän kesän valoisat yöt pistää valvomaan, mutta valvon yleensäkin öisin oli vuodenaika mikä tahansai, yökyöpeli kun olen, minkä tiesitkin.. Unirytmi menee tosiaan helposti sekaisin ja toisinaan olen ollut töissä kun kuin nukkuneen rukous
No, onneksi on vielä n. pari viikkoa lomaa jäljellä, ennen kuin arkinen aherrus taas alkaa.
Voii vielä hetken huokaista ja nukkua silloin kun huvittaa ja väsyttää. Toivottavasti sinäkin saat unirytmisi kuntoon näissä syksyn hämärissä.
Eipä tässä muuta kuin, että yritetään päästä nyt unten maille, ehkä jo oletkin siellä. Tulen perässä. Rauhallisia unia sinulle, meille.
 
Hyvää yötä.. Tuo unilaulu oli hyvä valinta. Kiitos Nyt voin yrittää nukahtaa rauhallisin mielin. Kyllähän kesän valoisat yöt pistää valvomaan, mutta valvon yleensäkin öisin oli vuodenaika mikä tahansai, yökyöpeli kun olen, minkä tiesitkin.. Unirytmi menee tosiaan helposti sekaisin ja toisinaan olen ollut töissä kun kuin nukkuneen rukous
No, onneksi on vielä n. pari viikkoa lomaa jäljellä, ennen kuin arkinen aherrus taas alkaa.
Voii vielä hetken huokaista ja nukkua silloin kun huvittaa ja väsyttää. Toivottavasti sinäkin saat unirytmisi kuntoon näissä syksyn hämärissä.
Eipä tässä muuta kuin, että yritetään päästä nyt unten maille, ehkä jo oletkin siellä. Tulen perässä. Rauhallisia unia sinulle, meille.
Kiva, jos biisi miellytti sinuakin - kuka sitten lienetkin. Kaivattuni et ole, koska hän ei ole nyt lomalla, Huomennakin lienee töissä. Tänään - tai siis jo eilen - ainakin näkyi olleen.
 
Näin mä vähän pelkäsinkin, mutta hyvä kun kerroit. Voidaan me kuitenkin unikavereita näin leikisti olla. Hyvää yötä kun nukahdat.
Joo, toki. Mutta älä suutu, jos unissani kuiskaan ihastukseni nimeä. En tiedä, teenkö niin unissani oikeasti, mutta en olisi yllättynyt, jos niin olisi.

Jos olet menossa nukkumaan, tee näin: Kun suljet silmäsi keskity tuntemaan joka solullasi. Tunnet kevyen ilmavirran kasvoillasi. Se on puhaltamani lentosuukko sinulle. Ja hieman ennen kuin nukahdat on kuin joku kuiskaisi sinun nimesi, rauhallisesti mutta määrätietoisesti ja selkeästi artikuloiden. Kuulet sen taatusti. Hyvää yötä. :)
 
Hyvää yötä Tsaina-Annielleni ja meidän mahdolliselle yhteiselle ”siemenperunallemme” nätin massusi sisällä 🥰

No parin päivän sisään selviää, paloiko mällini tosiaan kiinni vai ovatko hillopäiväsi sittenkin poikkeuksellisen myöhässä?

Good Night ❤
 
vierailija
Olen niin pettynyt itseeni ja toiseen tässä parisuhteessa. Häneen hänen totaalisen arvostuksen puutteen vuoksi ja itseeni sen takia, että annan kohdella itseäni tällä tavalla. En tiedä pystyisinkö minkäänlaiseen suhteeseen tämän jälkeen.

Olet ihana ja täydellinen juuri sellaisena kuin olet, mutta en halua tuoda kaikkea sitä kuonaa mukanani elämääsi.
Jos tämä olisi kaivatultani, niin haluaisin sanoa, että olen rämpinyt monenlaisella suolla ja että jos voisin sillä tavoin olla tukenasi, niin tekisin sen mielelläni. Jaettu suru ja huoli on puolikas huoli. Toivon, että pidät itsestäsi huolta ja yrität löytää tilanteeseen jonkin ratkaisun, joka helpottaisi oloasi edes hiukan. Olet arvokas, joten muista se ja kohtele itseäsi sen mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Maskottikeisari
vierailija
Jos tämä olisi kaivatultani, niin haluaisin sanoa, että olen rämpinyt monenlaisella suolla ja että jos voisin sillä tavoin olla tukenasi, niin tekisin sen mielelläni. Jaettu suru ja huoli on puolikas huoli. Toivon, että pidät itsestäsi huolta ja yrität löytää tilanteeseen jonkin ratkaisun, joka helpottaisi oloasi edes hiukan. Olet arvokas, joten muista se ja kohtele itseäsi sen mukaan.
Kiitos sinulle.
-ap
 

Yhteistyössä