Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

esim. oomilla olis 8,99

mutta jos tosiaan kulutus on pieni niin nuilla sadasosilla ei ole juur merkitystä

oliskohan kellään sellasta tarjousta jossa olis alhanen perusmaksu...

Jos joku tarjoaisi vaikka puolen vuoden nextoryt tai muun kirjapalvelun ilmaiseksi ni ottaisin oitis!


Etenkin ku jo päätin että tuosta muutetaan. Sopparista pääsee helposti eroon.
 
poikkeus vahvistaa säännön

mulla piti joskus viime vuosituhannella melkein kovveutua kun yritin saada emannuudelle päähän, että ei sen tartte tehä kaikkea niinku sen mutsi oli tehny

Mä taas olin kilahtaa miehelle kun se tossa taannoin jostain siivousjutusta (koskien koronaa ja hygieniaa) yritti selittää ja puolustella jotain eksältä oppimaansa älyttömyyttä sillä että eksä oli hyvä siivooja koska sen äitikin oli ja samalla toi onnistui unohtamaan että mulla on ne siivoojan ammattipaperit ihan tältä vuosikymmeneltä eikä edelliseltä vuosituhannelta :D
 
  • Haha
Reactions: Elena777 ja ruuttis
Mä taas olin kilahtaa miehelle kun se tossa taannoin jostain siivousjutusta (koskien koronaa ja hygieniaa) yritti selittää ja puolustella jotain eksältä oppimaansa älyttömyyttä sillä että eksä oli hyvä siivooja koska sen äitikin oli ja samalla toi onnistui unohtamaan että mulla on ne siivoojan ammattipaperit ihan tältä vuosikymmeneltä eikä edelliseltä vuosituhannelta :D
miten lajitoveri haksahti nuin pahasti

a)sekaantuu akkain röihin
b) kehuu eksää

kyä jokamiehen pitäs tietää että eksästä puhutaan aina että se oli hullusekopäänarsisti
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Mä taas olin kilahtaa miehelle kun se tossa taannoin jostain siivousjutusta (koskien koronaa ja hygieniaa) yritti selittää ja puolustella jotain eksältä oppimaansa älyttömyyttä sillä että eksä oli hyvä siivooja koska sen äitikin oli ja samalla toi onnistui unohtamaan että mulla on ne siivoojan ammattipaperit ihan tältä vuosikymmeneltä eikä edelliseltä vuosituhannelta
Höh, mun tietämykseni siivoomisesta perustuu ikivanhaan perimätietoon, joka toteaa yksselitteisesti että vesi on paskan lääke.
 

Yhteistyössä