V
vierailija
Vieras
Etenkin teinitytöt.Teinit on kyllä valloittavia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Etenkin teinitytöt.Teinit on kyllä valloittavia
Sä oletkin jo sit wanha yli kuuskymppinen eukko.Kulta pieni kun armeija ei tuolloin ollut avoinna naisille, yritä jo ymmärtää.
Naisten miehittämän julkisen sektorin palkat maksetaan miesten miehittämän yksityisen sektorin maksamista veroista.
Sä oletkin jo sit wanha yli kuuskymppinen eukko.
Etenkin teinitytöt.
"Kulta pieni kun armeija ei tuolloin ollut avoinna naisille, yritä jo ymmärtää."Noup. Mutta sekin päivä tietysti tulee, jos terveyttä piisaa.
"Kulta pieni kun armeija ei tuolloin ollut avoinna naisille, yritä jo ymmärtää."
Kaikki 57 vuotta vanhat ja sitä nuoremmat naiset ovat voineet käydä Suomessa armeijan, joten sun on sitten pakko olla vähintään 58 tai sitten vaIehteIet.
naisten asepalvelus tuli mahdolliseksi vuonna 1995
jos oli silloin 20 niiin olis nyt 48
por favorKylläpäs tää nyt kiinnosteleePitäiskö tässä ihan olla imarreltu moisesta palstaukkojen huomiosta
![]()
Ottivat silloin ensin vanhimpia naisia inttiin, eli 29-vuotiaat pääsivät ekana sisään: 48+9=57.naisten asepalvelus tuli mahdolliseksi vuonna 1995
jos oli silloin 20 niiin olis nyt 48
Suomi pärjäisi ilman sinus paremmin.Tai sit sä et osaa laskea Mut vaikka olisinkin, niin mitäs sitten. Jokaisella kun tuppaa vuodessa tulemaan aina yksi ikävuosi lisää, ellet sitä tiedä.
Ja edelleen mä luulen, että se armeija pärjää ilman minun panostani.
Suomi pärjäisi ilman sinus paremmin.
Naisten miehittämän julkisen sektorin palkat maksetaan miesten miehittämän yksityisen sektorin maksamista veroista.
Osa julkisesta sektorista saisi olla "tekemättä töitä kansalle"...Se julkinen sektori tekee töitä kansalle.
ainaski se ELY-keskuksen työntekijä joka määräs Kaipola Recyclingille 20k€ vakuusvaateen vois nostaa kytkintäOsa julkisesta sektorista saisi olla "tekemättä töitä kansalle"...
Osa julkisesta sektorista saisi olla "tekemättä töitä kansalle"...
Mieskin voi olla joskus ajoittaun yksi niistäIte olen huomannut, että kaksi aikuista on hyvä kombo perheen pyörittämisessä.
Onko sulla sit semmonen tilanne, et on vähän kuin useempi lapsi?
Minkäikäisiä?Mä en kyllä tunne yhtään perhettä, jossa mies tekisi yhtäkään arkeen liittyvää päätöstä. Ensisijaisesti perheissä naiset tuntuu olevan toimarin virassa, jossa ne vastaa loppuviimeksi aivan kaikesta ja sitten niillä on sellainen vähän lusmu väliportaan johto, joka tekee mitä pyydetään, jos muistetaan![]()
Jos ei ymmärrä, voi käydä vaihtamassa tuotteenSama.
Ne ovat uhka nykyisille viroille, jotka ovat olleet aina miehille tarjolla?Sun kannattaa päivittää tietosi: kyllä on myös naisia, jotka käyvät intin. Oma tyttärenikin aikoo.
Ai nainen, etkös sä ole mies, tai siis "mies"?
Järkimiehen puhetta!Mikä menee päin helvettiä? Miksi miehen tulisi päättää?
Ihan noin yleisesti kannattaa huomioida, että missä tahansa nisäkäsmaailmassa naiset sanelee tahdin ja miehillä on oikeastaan vain pari oleellista hommaa, jos niitäkään. Siittää ja mahdollisesti suojella jälkeläisiään ja niiden äitiä... siihen se sitten jää.
Useimmiten naisetkin dumppaa puolisonsa siinä kohtaa, kun lapset on kasvaneet ja miehestä tulee tapeeton