V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kas kun hän on jumalasi omakuva jonka loi kaltaisekseen, eli seksihullu ja läheisiä syvästi loukkaava, itsekeskeinen mies.En mä kunnioita häntä kovinkaan paljon. Sitoutumiskyvytön seksihullu ja läheisiä syvästi loukkaava, itsekeskeinen mies.
Ongo ongelmasi nyt siis kristinusko vai kunnioituksen puute? Oletko hyvä ja puhtoinen siksi, että et ole kristitty, vaikka muuten oletkin syntinen etkä kunnioita kanssaihmisiäsi? Vai käytätkö tuota jatkuvaa nillitystäsi uskonnosta vain lyömäaseena Echoa vastaan kun nyt satut tietämään sen olevan siihen käyttöön hyvä argumentti?Mä en kunnioita "kristittyjä", jotka haukkuvat ihmisiä ja puhuvat rumasti ja pitävät itseään parempina. Tekopyhäää.
Tää on hyvin sanottu!Ekkoa aina kiinnostaa pettämiset ja paska, siitä tunnistaa ekkon kaltaisen kristityn.
Jos muuten ei ole kristitty, niin ei varmaan ole syntinenkään. Echoko se siellä harmaana huutelee, kun on niin kristityt lasit päässä?Ongo ongelmasi nyt siis kristinusko vai kunnioituksen puute? Oletko hyvä ja puhtoinen siksi, että et ole kristitty, vaikka muuten oletkin syntinen etkä kunnioita kanssaihmisiäsi? Vai käytätkö tuota jatkuvaa nillitystäsi uskonnosta vain lyömäaseena Echoa vastaan kun nyt satut tietämään sen olevan siihen käyttöön hyvä argumentti?
Onko ongelmasi nyt siis kristinusko vai kunnioituksen puute? Oletko hyvä ja puhtoinen siksi, että et ole kristitty, vaikka muuten oletkin kusipää etkä kunnioita kanssaihmisiäsi? Vai käytätkö tuota jatkuvaa nillitystäsi uskonnosta vain lyömäaseena Echoa vastaan kun nyt satut tietämään sen olevan siihen käyttöön hyvä argumentti?Jos muuten ei ole kristitty, niin ei varmaan ole syntinenkään. Echoko se siellä harmaana huutelee, kun on niin kristityt lasit päässä?
Jaa että Jumalakin on seksihullu jos Jörkka oli?Kas kun hän on jumalasi omakuva jonka loi kaltaisekseen, eli seksihullu ja läheisiä syvästi loukkaava, itsekeskeinen mies.
Olen kerran tavannut Jörn Donnerin ihan elävässä elämässä. Oli tökerö ja selvästikin halusi "räväyttää" käytöksellään. Ihmettelen niitä naisia, jotka näkivät hänessä jotakin...En mä kunnioita häntä kovinkaan paljon. Sitoutumiskyvytön seksihullu ja läheisiä syvästi loukkaava, itsekeskeinen mies.
Ei, ei ja ei!Jaa että Jumalakin on seksihullu jos Jörkka oli?
Tota...ootko nukkunu ussantunnit?
Olen kerran tavannut Jörn Donnerin ihan elävässä elämässä. Oli tökerö ja selvästikin halusi "räväyttää" käytöksellään. Ihmettelen niitä naisia, jotka näkivät hänessä jotakin...
Ei ole luotu. Oletko kuullut syntiinlankeemuksesta...Ei, ei ja ei!
Väärässä oot taas, ja jos juku niin sinä nukuit niillä tunneilla. Kts.
Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja kaltaisekseen
Eli jörkka on luotu seksihulluks kuten luoja oli päättänyt tehdä hänestä oman kaltaisensa kuvan suhteessa 1:1
Seliseliä taas ettei alkupahis eli suurpahis vaikuttaisi suurpahikseltaEi ole luotu. Oletko kuullut syntiinlankeemuksesta...
Peiliteoria taas toimii. Jörkka oli sivistynyt maailmanmies. Tämä hiirulainen vain elvistelee tällä palstalla.Tuota, etkös sinäkin täällä "räväyttele"? Samalla tavalla voi miettiä, onko sinussa mitään naiselle kiinnostavaa.
Korjasin.Peiliteoria taas toimii. Jörkka oli sivistynyt maailmanmies. Tämä hiirulainen vain elvistelee tällä palstalla.
Minulle Jörnista tulee mieleen Loiri. Pidin Veskulta nuorena, mutta hänestä tuli vastenmielinen tyyppi viimeisinä vuosikymmeninään enkä tarkoita tällä rapistunutta ulkonäköään vaan saastaisia puheitaan.
Käytännön kokemuksella voin kertoa, ettei tarvitse miettiä.Tuota, etkös sinäkin täällä "räväyttele"? Samalla tavalla voi miettiä, onko sinussa mitään naiselle kiinnostavaa.