NoloNolo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No arvaa, kuka siellä oli heti paikalla! Se iso E tietenkin. Se, joka aina hokee puhuvansa kivasti kaikille, mut muka puolustautuu vaan.

Sehän kävi kimppuun kuin sika kimppuun, sen ekasta viestistä. Eli ei ole puolustautunut.
Ai se maaninen uhriutuja? Tiedän tapauksen. Muistatko, kuinka se oli ihan yhyy, Mek, tuu takaisin? Seurasin suu auki sitä sen menoa.
Sekin on tainnut haukkua jo useamman kuukauden.

Ai se maaninen uhriutuja? Tiedän tapauksen. Muistatko, kuinka se oli ihan yhyy, Mek, tuu takaisin? Seurasin suu auki sitä sen menoa.
Sekin on tainnut haukkua jo useamman kuukauden.
Kiva, kun olet paikalla! Joo, niin se meni. "Yhyy" mukamas jotkut itkupotkuraivarit. Aneli palstalla, et tule takaisin, haluun pyytää anteeks. Haha. Uskoo ken tahtoo. On se säälittävää. Ensin aloittaa noita juttuja ja sitten vaan jatkaa ja jatkaa.
Miten aikunen ihminen voi tehdä tuollaista?

No arvaa, kuka siellä oli heti paikalla! Se iso E tietenkin. Se, joka aina hokee puhuvansa kivasti kaikille, mut muka puolustautuu vaan.

Sehän kävi kimppuun kuin sika kimppuun, sen ekasta viestistä. Eli ei ole puolustautunut.
Käys kattoon nyt sitä ketjuu. Setis alko riehuun oikeen kunnolla siellä! Vähän noloa!! Ja ajattele, et se on vanhempi mies.. huhhuh.

Mut yks A puolustaakin ;)

Käys kattoon nyt sitä ketjuu. Setis alko riehuun oikeen kunnolla siellä! Vähän noloa!! Ja ajattele, et se on vanhempi mies.. huhhuh.

Mut yks A puolustaakin
Oli kovasti töitä, nyt vasta ehdin. Voi juma, mikä meininki! Vähän noloa!

Huomasitko E:n kommentin? Sanoin sille jo heti silloin, et se haukku sen ekasta. Ja nyt muka "unohtanut". Sama levy pyörii joka kerta.

Mut ihailen kyl A:ta. Et uskaltaa noin. Ja R:ää kans.

Huomasitko E:n kommentin? Sanoin sille jo heti silloin, et se haukku sen ekasta. Ja nyt muka "unohtanut". Sama levy pyörii joka kerta.

Se on ihme, kuinka ne kopioi vuositolkulla samoja asioita eri ihmisille. Eikö ne tajua, et muut huomaa?

En ymmärrä tuollaista lapsellisuutta.

Sanoit siinä poistetussa ketjussa, et nää yrittää olla kukkulan kuninkaita tällä palstalla nää p-mieliset. Et se johtuisi siitä, et täällä ne sotii kansakunnan puolesta ja tuntee voittavansa...

Mut mä luulen, et ne on vaan ilkeitä.

Sanoit siinä poistetussa ketjussa, et nää yrittää olla kukkulan kuninkaita tällä palstalla nää p-mieliset. Et se johtuisi siitä, et täällä ne sotii kansakunnan puolesta ja tuntee voittavansa...

Mut mä luulen, et ne on vaan ilkeitä.

Eiköhän ne vain ole niitä persuilkeitä koulukiusaajia. Pienenä kiusattu ja nyt kun voi huudella mitä vaan ilman pelkoa nenän kipeytymisestä, niin ovat niin olevinaan. Nössöt!

Yhteistyössä