V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei varmasti säästy. Pitäiskö odotella, et se menee pois?On se täällä. Ehkä yks ketju säästyy
Onko se se, joka tekee muista aloituksia ja haukkuu ne?On se täällä. Ehkä yks ketju säästyy
Ainoastaan jos on feministi tai vihreä tai vassari.Onko se se, joka tekee muista aloituksia ja haukkuu ne?
keskustelu.kaksplus.fi/threads/nolo-moka.2647349/Mikai ap keskustelet itsesi kanssa?
Nolo on aina yhtäaikaa paikalla. Ja aina samaa mieltä itsensä kanssa. Tehtailee aloituksia toisista.. jo vuosia!!Mikai ap keskustelet itsesi kanssa?
Outoja juttuja kirjoittelee, jää kiinni kun ainoana hän itse ns. ymmärtää ne. Muut ei voi. Ja vastailee nopeasti.Nolo on aina yhtäaikaa paikalla. Ja aina samaa mieltä itsensä kanssa. Tehtailee aloituksia toisista.. jo vuosia!!
Miksi sua häiritsee, et täällä on monia, jotka ajattelee Nolosta siten?Mikai ap keskustelet itsesi kanssa?
Tehnyt niin jo vuosia. Haukkuu vaan muita.Outoja juttuja kirjoittelee, jää kiinni kun ainoana hän itse ns. ymmärtää ne. Muut ei voi. Ja vastailee nopeasti.
Selvä mt-tapaus
Onko sama tyyppi jota jotkut sanovat Petriksi?Outoja juttuja kirjoittelee, jää kiinni kun ainoana hän itse ns. ymmärtää ne. Muut ei voi. Ja vastailee nopeasti.
Selvä mt-tapaus
Haluaa tehdä palstasta persujen ja misogyynien pesän.Tehnyt niin jo vuosia. Haukkuu vaan muita.
Siksi se varmaan hermostui siitä ekasta nimestä ja poisti monta ketjua. Muuten sama, mut nimessä M-kirjain.Onko sama tyyppi jota jotkut sanovat Petriksi?
No onhan se ihan hullua että yksi ongelmainen ihminen keskustelee itsensä kanssaMiksi sua häiritsee, et täällä on monia, jotka ajattelee Nolosta siten?
Niinhän se tapaa tehdä.No onhan se ihan hullua että yksi ongelmainen ihminen keskustelee itsensä kanssa
Eikös se ole tehnyt sitä jo vuosia...No onhan se ihan hullua että yksi ongelmainen ihminen keskustelee itsensä kanssa
Se vaan jatkaa sitä viimeisintä aloitusta. Kauankohan tällä kertaa...On se. Se on niiiiin nolo...ja rimmaa molon kanssa
Tosi kauan. Taas se riehuu toisessa ketjussa!Se vaan jatkaa sitä viimeisintä aloitusta. Kauankohan tällä kertaa...
Poistiko se sen ketjun, jossa se väittää tekevänsä oikein, kun se ilkeilee ja vastaus oli, et sithän sille voi tehdä samaa?Tosi kauan. Taas se riehuu toisessa ketjussa!
Melkein jo onnistunutkin siinä...Haluaa tehdä palstasta persujen ja misogyynien pesän.
Mikä on mt-tapaus?Outoja juttuja kirjoittelee, jää kiinni kun ainoana hän itse ns. ymmärtää ne. Muut ei voi. Ja vastailee nopeasti.
Selvä mt-tapaus
Saisi lähteä muualle täältä, jos ei osaa kuin haukkua ja trollailla.Tehnyt niin jo vuosia. Haukkuu vaan muita.