Ei anna paljaalla eikä anna nuolla eikä ota paljaalla suihin, aina vaatii kondomin mutta hänellä on erityisen ohuita kondomeja että tuntuma on yllättävän luonnollinenOotteko pannu paljaalla monikin ? Joku tätäkin saa kuulemma.
Ei ole, ihmiset saavat synnyinlahjana erilaisia lahjoja, kykyjä ja ominaisuuksia, tämä on minunOnkohan sitä kiristetty?
Hyvät on lahjat Sinulle suotu. Onneksi annat lahjaasi käyttöön, luultavasti tarpeessa olevia on muitakin kuin minä ja lähes kaikki mies puoliset tuttavani. Pitkään puutteessa kun on niin alkaa olla niin negatiivinen ihminen että ei mitään rajaa. Aikanaan tarinan mukaan Suomen jatkosodassa rintamalla oli Lottia jotka antoivat.ja kuulemma sen avulla moni säilytti henkensä kun rauhoittuneena pystyi keskittymään saadakseen tähtäimeen vihollishahmon. En tiedä onko totta mutta pappa puhui näinEi ole, ihmiset saavat synnyinlahjana erilaisia lahjoja, kykyjä ja ominaisuuksia, tämä on minun
-M
olen kokenut hänet kymmeniä kertoja, Pillu on tiukin mitä kokenut ja tykkää todella paljon seksistä eli saan vaikka 10 kierrosta jos kunto ja pillerit vaan kestääMistä tämän Mimosan voi löytää? Alaston Suomesta vai jostain muualta?
JyväskyläMistä tämän Mimosan voi löytää? Alaston Suomesta vai jostain muualta?
Jyväskylä
Keski-SuomiMistä tämän Mimosan voi löytää? Alaston Suomesta vai jostain muualta?
Kyllä rupes panettaa, Mimmu on varmasti kiireinen mutta todella joustavasti kyllä sopii aikoja eli on tullut käytyä aikaisin aamulla ennen töitä että kyllä se aika varmaan löytyy kun jaksaa hieman vedota häneen tarpeestaUuh… tuoreimmat kuvat ovat todella kuumia. Panettaa ihan suunnattomasti! Jokohan Mimmulla on kalenteri aivan tukossa?
Tämä kysymys esiintyy jatkuvasti määräajoin, missäköhän niitä seksitreffejä sovitaan? Ihan sama kuin kysyy että mistäköhän sitä vahvempaa alko holia saa?Mistä tämän Mimosan voi löytää? Alaston Suomesta vai jostain muualta?