Miksi pitää maalata piruja seinille? Pätemisen tarveko ajaa?Toivon todella olleeni väärässä sillä Vauvalle postaamallani spekulla perjantaina, että en ihmettelisi vaikka tämä Euroopan-kiertue jäisi viimeiseksi (sisällytin kuitenkin sen oletuksen, että tämä kiertue vedetään loppuun, vaikka eihän sekään ole täysin varmaa). :/
Ja en siis tarkoita, että bändi välttämättä lopettaisi, mutta Euroopan-kiertäminen vaatii some- yms promoa, siinä missä bändi voisi jatkaa uraansa Sloveniassa ja kenties lähimaissa paljon vähemmälläkin panostuksella (sosiaaliseen) mediaan. Mutta bändin kannalta tämä saattaisi olla parempi vaihtoehto.
Toivon että päätyvät siihen vaihtoehtoon joka on heille paras - käytännössä tämä on myös väistämätöntä, koska Bojan ei voi kiertää kovin kauaa jos voi huonosti. Toivottavasti löytyisi jotain, joka keventäisi mieltä.
- Joymuffin
Tää palsta on kyllä ankeuttamisen mekka! Kaikki heittäneet jo tunkkinsa. Rasittavaa ja raskasta.Mun tuurilla bändi ilmoittaa hajonneensa ennen kuin ehtivät tulemaan tänne
En ole maalannut piruja seinille. Monenlaiset skenaariot ovat mahdollisia ja tuo on kaukana pahimmasta päästä. Parastahan olisi, jos olemme huolehtineet täällä täysin turhaan. Kaikki huolehtijat ovat mieluummin täysin väärässä asiasta. Olen itse yleensä ollut lähinnä turhan toiveikas useasta asiasta, esim. aloin uskoa Slovenian-reissuun pari viikkoa sitten ja sitä ei ollutkaan tapahtunut. Kaikki spekulaatiot voivat olla oikeassa tai väärässä.Miksi pitää maalata piruja seinille? Pätemisen tarveko ajaa?
Samaa mieltä. Tuossa mainittujen lisäksi edellisen keikan paniikkikohtaus on varmasti kummitellut mielessä. Toivottavasti ei ollut kohtaus päällä tuolla keikalla.Ei minusta tarvitse spekuloida Jereä syyksi, kun tiedämme varmasti monen asian menneen ihon alle, kuten Gregor-keissi, huhut ja kiusaaminen. Ei toki mahdotonta ole, että Jere-jutut surettavat sen lisäksi, mutta ei se selvästikään ole se pääjuttu.
Kyllä. Facebookin Joker Out International Fan Groupissa on klippejä.Soittivatko Joksut siis viime kaikalla Padamin?
Huh huh, en osaa muuta sanoa, kun rauhaa ja rakkautta ihmiset hyvät! Tavallaan ymmärrän mielipahan, mikä kumpuaa siitä, että malediivien luenta jäi osalta näkemättä (myös minulta), mutta ei sen takia kannata pelihousuja repiä. Ihmisen luontainen uteliaisuus ja fomo ovat ilmiöitä, jotka minusta tässä suivaantumisessa nyt näkyy päällimmäisenä, ehkä myös jotkut aiemmat kokemukset joukosta ulos sulkemisesta saattaa herättää näin primitiivisiä tunteita pintaan, ettei välttämättä näe tai pysty asettamaan tätä tilannetta oikeisiin mittasuhteisiin. Katkeruus ei aiheuta muuta kun pahaa mieltä itselle. Mielestäni todella hyvä kuvaus, mitä olen katkeruudesta kuullut sanottavan on, että katkeruus on sitä, että juo itse myrkkyä ja odottaaettä toinen kuolee.
Toivon todella, että laivan kurssi saataisiin käännettyä positiivisiin asioihin ja että tämä shippi antaisi meille enemmän kuin ottaa. Minusta täällä on ollut oikein hyvää keskustelua myös sen jälkeen, kun tarot-luennat jäi pois. Vaikka itsekin pidän/pidin niitä ihan palstan ykkösjuttuna, ei sen tarvitse olla ainoa shippausta ylläpitävä voima.
Ailakki
RepesinBojania suututtaa, kun ei päässyt lukemaan Malediivien luentaa.
Toi on näköjään suljettu Fb-ryhmä. Oispa kiva nähdä klippejä sieltä, kiinnostais kovasti just Padam ja Demoni, mutta kaikkea ei voi saada. Vink vink tarot-jankkaajat, tällaista elämä on. Kaikkea ei voi aina saada ja sen kanssa pitää vaan elää.Kyllä. Facebookin Joker Out International Fan Groupissa on klippejä.
Demoni oli muuten ilman karjaisua.
'Vittu mä en ala'Mitähän B mahtoi sanoa sen Demonin karjaisun tilalla? Jotain sanoi.
Vihdoinkin joku järkevä kannanotto! Ei varmaan ollut Bojanille helppoa nousta lavalle viimekertaisen ja peruutusten jälkeen. Hän kuitenkin teki sen ja toivottavasti jokainen seuraava kerta on hitusen helpompi. Antakaa armoa ja aikaa! Älkää vaatiko hymyä ja entisenlaista menoa, vaan toivokaa, että ne vielä joskus palaavat ja Bojan löytää taas ilon esiintymisestä ja alkaa nauttia siitä taas.Kun Bojanilla on ollut paniikkikohtaus, on ihan luonnollista, että kynnys sekä esiintymiseen että julkisuudessa olemiseen on kohonnut. Pelko kohtauksen uusimisesta on iso, ja lavalle menolla korkea kynnys. On ihan luonnollista, että muu bändi haluaa suojella häntä ja antaa aikaa toipumiseen, ja on ottanut enemmän vastuuta nimenomaan julkisuudesta.
Mikäli (todennäköisesti) on käynyt lääkärissä kohtauksensa takia, on varmasti saanut myös tällaiset ohjeet.
Kyllä meidänkin pitää se hyväksyä, eikä taivastella täällä, miksi hän on niin vähän julkisuudessa.
Paniikkikohtaus ei ole mikään pikkuflunssa, josta selvitään parissa päivässä särkylääkkeillä.
Ihan turhaa kiukuttelua vieläpä, uskallan veikata, että Bojanille järjestyisi kyllä jonon ohi pääsy kaikkiin mahdollisiin shippaajien eliittiryhmiin ja yksityisiin tarotkerhoihinOlis pitänyt arvata että Bojkahan se täällä on kiukutellut. "Can someone translate already WHAT HAPPENED IN THE MALDIVES"
Vakavasti puhuen toivon parasta Bojanin voinnin suhteen mutta harmi kyllä Joymuffinin spekulaatiokaan ei tunnu täysin epäuskottavalta. En tekisi vielä lauantain matskujen perusteella tulkintoja suuntaan tai toiseen, mutta kun somen sulkeminen, tiputus ja paniikkikohtaus on tiedossa.
Odotan ennakkomatskujen ja -aavistusten perusteella Kn (ja Tommyn??) musavideota kuin lapsi joulua.
Ei se nyt jouluun asti sentään mene, kun biisikin on efektiivisesti jo ulkona. Eiköhän tule ensi kuussa.Voipi olla, että se tuleekin sopivasti jouluksi Jos nyt kuvataan, menee tuotannossa kyllä hyvä tovi.
Tämä oli lohduttava näkemys, toivon mukaan Bojanillakin on näin.Ihan turhaa kiukuttelua vieläpä, uskallan veikata, että Bojanille järjestyisi kyllä jonon ohi pääsy kaikkiin mahdollisiin shippaajien eliittiryhmiin ja yksityisiin tarotkerhoihin
(En nyt millään pääse yli mielikuvasta, jossa B laittaa Tarottarelle sähköpostia ja anelee luentaa J:n tämänhetkisistä tunteista )
Jos nyt mennään positiivisen kautta, niin sekin on ihan hyvin mahdollista, että B on toipumaan päin, vaikkakaan ei vielä ihan normaalitilassa. Tulin myös eilen eka kertaa tietoisesti ajatelleeksi, että minusta oli hyvä merkki, että B pystyi hyvin nopeasti sen paniikkikohtauskeikan jälkeen kertomaan julkisuudessa siitä, mitä sen aikana tapahtui. Peilaan tätä siihen, että itse ahdistusoireiluun taipuvaisena en yleensä pysty reflektoimaan vointiani tai kuvaamaan sitä kovin hyvin ulospäin, jos olen vielä siinä ahdistuksessa voimakkaasti kiinni. Se vaatii tietynlaista olon yläpuolelle pääsemistä, että pystyy kuvaamaan, että joo, tuossa kohtaa koin niin ja näin ja olo oli sellainen ja tällainen.
Stella
Sama! Oon kyllä aivan täpinöissä tästä.Odotan ennakkomatskujen ja -aavistusten perusteella Kn (ja Tommyn??) musavideota kuin lapsi joulua.