Kyl näistä uusista missiehdokkaista vaan tuo tsainapimu on kaunein

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Annie varoitteli tänään että jos teoriassa menisin sinkkuna Thaimaaseen, niin siellä törmää tosi helposti meille terveille heteroille oksettaviin (kun totuus selviää) ”kaunottariin”. Miehistä naisiksi operoituja 😵‍💫 🤢

En ole todellakaan sinne menossa mutta kysyin että mistä ne sitten erottaa kun on vehkeet operoitu pois, pipari tilalla ja ovat uhkeatissisiä. Paras keino kuulema on katsoa kaulaa ja aataminomenaa
Ladyboyt ovat tosiaan melko yleisiä. Olleet jo pitkään.

No nyt tuntuu teillä kahdella limamiehellä olevan se fanitus vain sen takia, koska on tsaina.

Tuo näyttää poskista turpealta, epävarmalta koulutytöltä. Tuollaisia länsiversioina löytyy ainaki 10 jokaselta suomalaiselta yläasteelta.
Ei se tsainaus ole mikään itseisarvo, me vaan ollaan ihastuttu heihin omina itsenään. Ovat kauniita, iloisia ja positiivisia. Olihan tuolla muuten joku nätti blondikin joukossa.

Ei näistä misseistä tällä kertaa oikein kukaan säväyttänyt.

Fillerit ja erottuvat kumitissit eivät näytä minun silmään hyvältä.

Tytöt ovat meikattu niin että hyvät piirteet ovat peittyneet ja he näyttävät minun silmiini vanhemmilta kuin oikeasti ovat.🤷‍♀️

Ei ole geenivirhe vaan seksiturismi köyhään mashan. Tuonne suuntaa myös mielihalujaan toteuttavat pedofiilit
Surullista ja inhottavaa, suorastaan törkeän rikollista touhua länsimiehiltä siellä lapsia kohtaan

Mutta eihän esim @Echo tai naisoletettu Alepa heitä ole tuominneet. He jo läpensä jäädyttäneet naiset 🥶 tuomitsevat vaan meidät terveet heterot, seksistä täysi-ikäisten hehkeiden naisten kanssa pitävät miehet 😥

Surullista ja inhottavaa, suorastaan törkeän rikollista touhua länsimiehiltä siellä lapsia kohtaan

Mutta eihän esim @Echo tai naisoletettu Alepa heitä ole tuominneet. He jo läpensä jäädyttäneet naiset tuomitsevat vaan meidät terveet heterot, seksistä täysi-ikäisten hehkeiden naisten kanssa pitävät miehet
Ei täällä kukaan pedofiili ole hehkuttanut sessioitaan tai kaipuutaan lapsiin. Maailmassa löytyy paljon tuomittavaa, mutta jos nyt pysytään palstalla. Ja tuo jäädyttäminen on ihan sun päässäsi

• Tykkää
  • Haha
Reactions: m1es ja setis
Ei täällä kukaan pedofiili ole hehkuttanut sessioitaan tai kaipuutaan lapsiin. Maailmassa löytyy paljon tuomittavaa, mutta jos nyt pysytään palstalla. Ja tuo jäädyttäminen on ihan sun päässäsi
En minä väittänytkään että täällä. Nuo mammat on vaan ahkeria kommentoimaan maailman uutisiin sieltä ja täältä.

Taidat olla aika uusi palstalla kun et ole huomannut lukuisten iäkkäiden mammojen seksikielteisyyttä ja heidän halukkuuttaan elää miehistä täydellisesti eristäytynyttä (=jäätynyttä) elämäänsä. Nimiä mainitsematta.

En minä väittänytkään että täällä. Nuo mammat on vaan ahkeria kommentoimaan maailman uutisiin sieltä ja täältä.

Taidat olla aika uusi palstalla kun et ole huomannut lukuisten iäkkäiden mammojen seksikielteisyyttä ja heidän halukkuuttaan elää miehistä täydellisesti eristäytynyttä (=jäätynyttä) elämäänsä. Nimiä mainitsematta.
Olen ollut täällä luultavasti pitempään kuin sinä. Ja olen itsekin ns iäkäs nainen, jolla ei ole mitään tarvetta kertoa täällä joka naintikertaa. Se ei kerro jäätymisestä mitään. Ja vaikka sinun mielestä olen iäkäs olen sinua parikymmentä vuotta nuorempi ;) kuten myös e

Olen ollut täällä luultavasti pitempään kuin sinä. Ja olen itsekin ns iäkäs nainen, jolla ei ole mitään tarvetta kertoa täällä joka naintikertaa. Se ei kerro jäätymisestä mitään. Ja vaikka sinun mielestä olen iäkäs olen sinua parikymmentä vuotta nuorempi kuten myös e
Minä haluan vaan rohkaista kokemuksillani muita varttuneita miehiä ( jotka terveinä ja edelleen viriileinä kärsii kylmistä vaimoistaan, näin se elämä valitettavasti menee. Teillä ne elämänilot katoaa niin turhan aikaisin 🥲)

Mutta onneksi maailmasta löytyy miljoonia nuoria halukkaita tsainoja, varsinkin länsimaisten miesten elämää rikastuttamaan 🥰
Me vaan ollaan kovaa valuuttaa heidän silmissään.

Win win, u know?

Niinpäs olikin, outo kysymys.
Kysyin vain, kun Suomessa syntyneitä ulkomaalaistaustaisia ihmisiä ei noteerata suomalaisiksi palstalla.
Niin, uskon tämän johtuvan siitä, että monella suomalaisella on huoli tästä meidän oman kulttuurin säilymisestä.
Aika monia asioita ja tapoja ollaan valmiita muokkaamaan muille kulttuureille sopivaksi täällä suomalaisessa kulttuurissa.

Erilaiset kulttuurit ovat rikkaus.
Meidän suomalainen kulttuuri on myös tärkeä ja säilyttämisen arvoinen.❤️

Niin, uskon tämän johtuvan siitä, että monella suomalaisella on huoli tästä meidän oman kulttuurin säilymisestä.
Aika monia asioita ja tapoja ollaan valmiita muokkaamaan muille kulttuureille sopivaksi täällä suomalaisessa kulttuurissa.

Erilaiset kulttuurit ovat rikkaus.
Meidän suomalainen kulttuuri on myös tärkeä ja säilyttämisen arvoinen.
Siksi kiinalainen tulee suomalaiselsi?

Minä haluan vaan rohkaista kokemuksillani muita varttuneita miehiä ( jotka terveinä ja edelleen viriileinä kärsii kylmistä vaimoistaan, näin se elämä valitettavasti menee. Teillä ne elämänilot katoaa niin turhan aikaisin 🥲)

Mutta onneksi maailmasta löytyy miljoonia nuoria halukkaita tsainoja, varsinkin länsimaisten miesten elämää rikastuttamaan 🥰
Me vaan ollaan kovaa valuuttaa heidän silmissään.

Win win, u know?
Mun mielestä tuo on hieno asia, mutta itse olen kuullut myös eri kulttuurien kohtaamista varjopuolista.
Niistäkin on hyvä keskustella, että ei tule yllätyksenä.
Tuo aloittamasi ketju ”rasistisuudesta” ei ole ainoa asia jossa huomaamme olevamme kulttuurisesti hyvin erilaisia.

Ystäväni erosi ”orava” naisestaan koska ensivaikutelma ja odotukset eivät kohdanneet enää papin aamenen jälkeen.
Minäkin olen seurustellut monet vuodet eri kulttuurista olevan kanssa.

Kulttuuriin on hyvä tutustua todella perinpohjaisesti ennen kuin aloittaa vakavaa suhdetta, mutta toki seksimielessä voi seikkailla noin vain.

Viimeksi muokattu:
Siksi kiinalainen tulee suomalaiselsi?
Jos meinaa asua Suomessa niin kyllä.

Jos suomalaista identiteettiä ei yritettäisi nakertaa ja jokaiselle olisi selvää, että elämme täällä Suomessa suomalaisten sääntöjen mukaan (maassa maan tavalla) niin luulen, että suhtautuminen maahanmuuttoon olisi suopeampaa.

Meidän kulttuuria ja tapoja tulee suojella.❤️

• Tykkää
Reactions: setis ja Algoma
Kyllä minäkin noista Grace Kellyn valitsisin, ainakin jos he olisivat ainoat naiset. Vain sinä, Katie Price ja joukko jenkkibimboja voivat kuvitella, että silikonilla turpeaksi pumpattu kummitus olisi erityisen houkutteleva. Katselepas joskus ajatuksella palstalle laittamiani tsainakuvia, he eivät todellakaan muistuta Katieta.

Ja kyllä Grace Kellykin meikattiin ja puettiin elokuvia varten. Saman voi tehdä tsainoillekin, onneksi kuitenkin silmät säilyvät.
Shuhua Taiwanista musiikkivideota varten laitettuna:

Integraatio suomalaiseen yhteiskuntaan on tapahtunut.

Ainut vaan, että suomessa ei ole blondeja, kysy persuilta miksi.

Jos meinaa asua Suomessa niin kyllä.

Jos suomalaista identiteettiä ei yritettäisi nakertaa ja jokaiselle olisi selvää, että elämme täällä Suomessa suomalaisten sääntöjen mukaan (maassa maan tavalla) niin luulen, että suhtautuminen maahanmuuttoon olisi suopeampaa.

Meidän kulttuuria ja tapoja tulee suojella.
Varmasti olet oikeassa.
Usko tai älä niin siellä olisi huomattavasi vähemmän vaikeuksia maahan muutajien kanssa, jos se vittuilu jäisi myöhemmäkisi, eikä heti ensimäiseksi.

Integraatio suomalaiseen yhteiskuntaan on tapahtunut.

Ainut vaan, että suomessa ei ole blondeja, kysy persuilta miksi.
Niin, vaikka omaan silmääni mulatit ja aasialaisten simät ovatkin kauniita niin toivoisin, että myös suomalaiset vaaleat hiukset ja siniset silmät säilyisivät. Tummat piirteet ovat dominoivia ja yleisesti siirtyvät seuraavalle sukupolvelle.

Erilaisuuden ja värikkään katukuvan piti olla rikkaus. Miten se on rikkaus jos täällä kohta vilisee pelkkiä tummia piirteitä?🤷‍♀️

Varmasti olet oikeassa.
Usko tai älä niin siellä olisi huomattavasi vähemmän vaikeuksia maahan muutajien kanssa, jos se vittuilu jäisi myöhemmäkisi, eikä heti ensimäiseksi.

Rikostilastojen seuraaminen ja ikävät kulttuuriset muutokset Suomessa luonnollisesti aiheuttavat pelkoa ja epäluuloa maahanmuuttoa ja maahanmuuttajia kohtaan.
Samalla yhä enenevässä määrin nakerretaan suomalaisten identiteettiä ja asetetaan suomalaisia omassa maassaan eriarvoiseen asemaan tulokkaisiin nähden.

• Tykkää
Reactions: setis

Uusimmat

Yhteistyössä