Uusi kirjoittelija täällä, moikka kaikki! Ja isot onnittelut plussanneille <3
Olen seurannut ketjua jo pidempään, mutta vasta nyt vaivauduin kirjoittamaan itse. Taustaa: ensimmäisen yritys aloitettu tämän vuoden alussa, plussia tai haamuja ei ole näkynyt. Ikää on jo 37 eli vähän jännittelee se, tuleeko tästä touhusta jotain omin avuin vai ei
Osa kierroista on mennyt lunkisti ja ilman suurempia paineita tai (kuviteltuja) oireita, ja osa, kuten tämä nykyinen, taas ei
Juuri sain tiedon, että aikaisintaan ensi vuoden alusta voisi päästä lapsettomuustutkimuksiin, mikä vähän harmittelee. Täällä Ruotsissa esim. pääkaupunkiseudulla voi päästä tutkimuksiin jo 6 kk yrittämisen jälkeen, jos ikää on yli 35, mutta meidän asuinalueella pitää tosiaan odottaa se vuosi.
Kierron pituus vaihtelee jossain 24 ja 31 päivän välillä, ja parhaillani piinailen DPO9:n kohdilla. Menkkoja odotan ensi viikolle. Olen himotestaaja mitä tulee ovulaatioon, mutta raskaustestejä olen tehnyt harvemmin ja useimmiten rauhassa pystynyt odottelemaan menkkojen alkua. Tässä kierrossa oli hyvin selvät ovisoireet ja hyvät <3 ajoitukset, ja lisäksi kun on taas kaikenlaisia tuntemuksia alavatsalla, niin pakko testailla jo loppuviikosta
Pari aiempaa kiertoa on kyllä opettanut että eivät nuo tuntemukset mitään tarkoita (eikä testutulokseenkaan vielä voi luottaa), mutta ei auta, testattava on
Plussatuulia länsinaapurista!