"Nyt puhuu pääministeri Orpo: Hallitus on elinkelpoinen – ”Näen sen jokaisen ministerin naamasta”"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Orpon naama näyttää kuvassa siltä, että hänellä on tukka vähän kipeä, ja hän kaataa juuri loivaria lasiin puolentoista litran muovipullosta. #kesärata

Liikuttavaa, että Orpo kuvittelee hoitavansa ”rasismikohun alta pois” ja ”hallitus palauttaa luottamuksensa”.
Oikeus ja totuus aina lopulta voittavat.
Minusta on hyvä, että rasismi Suomessa nousi päivänvaloon.
Eilen joku persu tällä palstalla jäätyään alakynteen kirjoituksissaan veti hihastaan viimeisen korttinsa kuluneella vänkäyksellä ”tekohampaat lasissa”.
Annoin samalla läpällä takaisin. Valvoja poisti sen jälkeen monta asiallista viestiä tuon episodin jälkeen.
Persuilla on surkea ulosanti. He ovat juuttuneet omituiseen sanastoonsa.
Saatte vauva av:lla paljon kipakampaa palautetta kuin mihin minä kykenen tällä palstalla.
Persut tuhoavat ihmisten elämänilon ja uskon tulevaisuuteen. Ei terve ihminen lyöttäydy noin sairaaseen porukkaan.

Vastailet taas itsellesi. Vai onko joku äänistä puheenvuorossa?
Nimimerkki Aivansama on ainakin taattua persukamaa. Vitsailin toisessa ketjussa persujen itse käyttämällä sanastolla ja tämä tosikko nimimerkki alkoi nostaa asiasta ison metelin.
Olen jo aiemmin todennut ettei persujen kanssa kannata vaihtaa ajatuksia edes nimettömällä nettipalstalla. He käyvät heti kimppuun kuin yleinen syyttäjä.
Palstalle pitäisi perustaa persuvapaa osio kirjoittajille ja lukijoille.

Yhteistyössä