Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mullakin on tosi rauhallinen olo. Tää molempien osapuolien somehiljaisuus kutkuttaa hauskasti, vaikka se ei välttämättä tarkoita mitään, mutta jättää sopivasti tilaa mielikuvitukselle.

Pitikö Jokereilta muuten tulla elokuussa uutta musaa, vai tarkottikohan se vaan tuota studiosessiota? Muistelen, että jotkut kyseli instassa sen perään. Ehkäpä syyskuun keikoilla olis jo mahkut kuulla joku uusi biisi.

Emma
Sama fiilis tämän hiljaisuuden suhteen. Ihana rauha. Jokerit ilmoittivat hiljaisuudestaan itse, että ovat studiolla ja kaikki ok. Se rauhoitti omaa mieltä tosi paljon. Ja K puolestaan toivotti maanantaina kivaa viikkoa ja ollut sen jölkeen on-off hiljaisessa tilassa, eli ottaa selkeästi aikaa itselleen - oli se sitten studiohommia tai vain pötköttelyä.

Some on nykyään jotenkin niin raadollinen, artistienkin pitäisi olla kaiken aikaa saatavilla. Mahtavaa että sekä JO että K ovat oppineet vetämään rajoja ja ottamaan välillä vähän etäisyyttä.

Uutta musaa odotan kyllä kieli pitkällä molemmilta! 🤩 Kutkuttelee ajatus yhteisbiisistä, mutta yhtä lailla kelpaa kaikki uudet biisit, kummalta tahansa. Antakaa mulle mitä vaan 😄

-Suviruusu🥀
 
vierailija
Toivottasti ei eksy taas tänne ja toivon että on trolli, mutta tosiaan huolestuttavaa tuollainen trollailukin joka jatkuu viikkoja. Selkeästi jotain ongelmia tuolla ihmisellä.
Tarkennus, huolestuttavaa siis joka tapauksessa, oli kyseessä trollailu tai tosissaan kirjoittelu. Tuo on jatkunut sen housukuvan jälkeen jo viikkoja välillä enemmän ja välillä vähemmän. Mutta ei siitä enempää, toivottavasti tosiaan ei tänne eksy taas.
 
vierailija
Mä odotan myös uusia biisejä kummaltakin. Toisaalta vähän pelottavatkin ne, koska kummastakin tullaan (tulen itsekin) etsimään viittauksia toisiinsa. Kun kumpikin tekee itse sanoituksia. Vaikka ainahan sanotaan ettei ne biisien tekstit ole suoraan omasta elämästä, ihan niin kuin me ollaan kirjoitettu ficcejä, niin silti. En myöskään tiedä että kirjoittaisivat toisille sanoituksia, niihin on jotenkin erilainen suhtautuminen kun tietää taustalla olevan ammatikseen kirjoittavia monille eri artisteille tekstejä tekeviä.

Itselläni oli aikoinaan hyvin kielteinen suhtautuminen Anssi Kelan Sormus kappaleeseen. Sehän on kirjoitettu juuri silloin kun hänellä oli aviokriisi ja päätyi yhteen nykyisen puolisonsa kanssa ilmeisesti pettämisen kautta. Jostain syystä koin sen tosi loukkaavana hänen exän suhteen. Jos nyt kuulisin biisin ekaa kertaa niin suhtautuminen voisi olla kyllä aivan eri!

Enid
 
vierailija
Apua, ei kai Tarotar ole jättänyt palstaa, kun ei oo kuulunut mitään? Oon ihan koukussa niihin tarot-luentoihin.
En ole kadonnut mihinkää, täällä käväisen aina sillon tällön. Mutta vaikka tein jo malediivi luennan niin en varmaan julkaise sitä täällä. Olen saanut tässä viime päivinä sähköpostiini hyvin erikoisia viestejä joltain joka selkeästi tuntee ainakin yhden tietyn henkilön jotenkin ja luentani tuntuu kovasti ärsyttävän tätä tyyppiä. En vaan jaksa alkaa riidellä kenenkään kanssa, etenkin kun mun luentojen tarkoitus ei ole ollu ärsyttää ketään, päinvastoin. 🔮
 
vierailija
En ole kadonnut mihinkää, täällä käväisen aina sillon tällön. Mutta vaikka tein jo malediivi luennan niin en varmaan julkaise sitä täällä. Olen saanut tässä viime päivinä sähköpostiini hyvin erikoisia viestejä joltain joka selkeästi tuntee ainakin yhden tietyn henkilön jotenkin ja luentani tuntuu kovasti ärsyttävän tätä tyyppiä. En vaan jaksa alkaa riidellä kenenkään kanssa, etenkin kun mun luentojen tarkoitus ei ole ollu ärsyttää ketään, päinvastoin.
Voisitko kuitenkin laittaa tänne? Suurin osa pitää ja on kiintynyt luentoihisi😔💕
 
vierailija
En ole kadonnut mihinkää, täällä käväisen aina sillon tällön. Mutta vaikka tein jo malediivi luennan niin en varmaan julkaise sitä täällä. Olen saanut tässä viime päivinä sähköpostiini hyvin erikoisia viestejä joltain joka selkeästi tuntee ainakin yhden tietyn henkilön jotenkin ja luentani tuntuu kovasti ärsyttävän tätä tyyppiä. En vaan jaksa alkaa riidellä kenenkään kanssa, etenkin kun mun luentojen tarkoitus ei ole ollu ärsyttää ketään, päinvastoin.
Voihan kyseessä olla ehkä myös vaan trolli? Harmin paikka jos ei enää saada sulta tänne uusia luentoja 😭
 
vierailija
Toivoisin kyllä kovasti luentaa, jos olet sen jo tehnytkin… Ikävää jos yksi henkilö pilaa tämän ilon muilta. Voit aina laittaa luennan alkuun vastuuvapaalausekkeen, kuten ficeissä monesti, olisiko siitä apua 🤔
 
vierailija
Onpa harmillista, jos et enää julkaise luentaa täällä. Julkaisetko niitä mitenkään, sähköpostilaisille? Mielelläni niitä lukisin, ja samalla ymmärrän täysin, että ei niitä totuutena kannata lukea, viihdettä nekin ovat.
Ja lisäisin vielä, että en ole tänne vielä sähköpostiosoitetta laittanut eikä minulla anonyymiä sellaista ole, mutta jos jatkat tarot-luentojen tekemistä ja julkaisemista esim. sähköpostitse, niin ilmoitathan täällä. Niitä varten voin kyllä anonyymin osoitteen tehdä, jotta saisin jatkossakin niitä lukea. Ne ovat olleet tämän ketjun parhaimmistoa!
 
vierailija
Hei voisiko sen luennan julkaista silleen ikään kuin se ois ficci, eli esität sen vaan keksittynä fiktiona, ja käytät ihan eri nimiä, me kyllä osataan päätellä, mistä kyse...? Ja Malediivitkin voi korvata vaan jollain muulla paikalla, tai yleisellä tasolla, "loma saarella" jne.
 
vierailija
Tällä yhdellä harmistuneella kyllä sitten riittää työsarkaa... Ehkä hänen kannattaisi ihan ensimmäiseksi käydä läpi, mitä termi shippaus tarkoittaa.
Ja oikeasti, olen samaa mieltä, että jos noin on hermostunut noista luennoista, niin tarkoittanee sitä, että ovat osuneet kohdalleen. Ja onko se Malediivit luenta nyt jotenkin erityisen herkkä paikka 🤔?
Eli jos kuitenkin fanficcit sietää, niin luenta sitten sellaiseen muotoon. Olisi tosi harmi, ettei enää luentoja saataisi.
 
vierailija
Mä odotan myös uusia biisejä kummaltakin. Toisaalta vähän pelottavatkin ne, koska kummastakin tullaan (tulen itsekin) etsimään viittauksia toisiinsa. Kun kumpikin tekee itse sanoituksia. Vaikka ainahan sanotaan ettei ne biisien tekstit ole suoraan omasta elämästä, ihan niin kuin me ollaan kirjoitettu ficcejä, niin silti. En myöskään tiedä että kirjoittaisivat toisille sanoituksia, niihin on jotenkin erilainen suhtautuminen kun tietää taustalla olevan ammatikseen kirjoittavia monille eri artisteille tekstejä tekeviä.

Itselläni oli aikoinaan hyvin kielteinen suhtautuminen Anssi Kelan Sormus kappaleeseen. Sehän on kirjoitettu juuri silloin kun hänellä oli aviokriisi ja päätyi yhteen nykyisen puolisonsa kanssa ilmeisesti pettämisen kautta. Jostain syystä koin sen tosi loukkaavana hänen exän suhteen. Jos nyt kuulisin biisin ekaa kertaa niin suhtautuminen voisi olla kyllä aivan eri!

Enid
No, eikös Bojan ole sanonut Katarina-biisistä, ettei hän kerro, kenestä laulaa, mutta kyseinen henkilö tunnistaa kyllä siitä itsensä.

Ja taitaa Kärtsän Siitä viis olla myös ihan omasta elämästä ja parisuhteen päättymisestä kirjoitettu.

Miki Liukkosen kuoleman jälkeen olen kuunnellut Behmin kappaleita ihan uudesta näkökulmasta. Kaikkihan ne niiden parisuhteesta kertovat, tai niin ne ainakin kuulen. Ja herkistää kyllä.
 
vierailija
Ja lisäisin vielä, että en ole tänne vielä sähköpostiosoitetta laittanut eikä minulla anonyymiä sellaista ole, mutta jos jatkat tarot-luentojen tekemistä ja julkaisemista esim. sähköpostitse, niin ilmoitathan täällä. Niitä varten voin kyllä anonyymin osoitteen tehdä, jotta saisin jatkossakin niitä lukea. Ne ovat olleet tämän ketjun parhaimmistoa!
Niin, kertokaa kiitos.😭 Tai voihan tehdä kuten joku ehdotti, muokata ficiksi. jos ei tänne niin vaikka ao3:een aiheena vaikka että lortsu tai joku jokeri tekee tarot luennan koska on salaa shippaaja.
 
vierailija
En ole kadonnut mihinkää, täällä käväisen aina sillon tällön. Mutta vaikka tein jo malediivi luennan niin en varmaan julkaise sitä täällä. Olen saanut tässä viime päivinä sähköpostiini hyvin erikoisia viestejä joltain joka selkeästi tuntee ainakin yhden tietyn henkilön jotenkin ja luentani tuntuu kovasti ärsyttävän tätä tyyppiä. En vaan jaksa alkaa riidellä kenenkään kanssa, etenkin kun mun luentojen tarkoitus ei ole ollu ärsyttää ketään, päinvastoin.
Mä tunnen yhden täällä mainitun henkilön ja ärsyynnyin siitä, kun hänestä levitettiin virheellisiä tulkintoja. Haluan kuitenkin painottaa, etten ole lähettänyt sinulle ainuttakaan viestiä, enkä koskaan edes toimisi noin. Mitä luentasi koskee? Keitä henkilöitä siinä on mainittu?
 

Yhteistyössä