Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä on minusta ihan mahdollinen, jopa melko todennäköinen, vaihtoehto. Siellä linjat käyvät kuumina, ja muiden vetäytyessä hetkeksi kahvitauolle K/B jäävät vaihtamaan syvemmin kuulumisia.
Joo, mäkin arvelen, et jos jotain yhteisbiisiä tehdään, se tapahtuu netin yli. Musavideo toki tarvitaan sit myös ja kiitos sellainen, jossa pojat esiintyvät yhdessä 😍

Muraalista: kaksi parasta pääai jatkoon. Olen tyytyväinen, valitsipa K kumman tahansa. Siihen pelikorttiteemaiaeen pitäisi kyllä sit ehdottomasti lisätä jokeri(kortti).

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Niinpä! Täällä ehdotettiin, että puutarhurit voisivat sellaisen käsikirjoittaa vapaaehtoistyönä. Kenties jopa kuvata ja leikata. Videossa olisi ainakin vettä pullosta päälleen kaatava K, ja sitä pois nuoleva B, muille JO-bändiläisille pitää vielä keksiä roolit.
Ehkä se video olisi Barve Oceanan jatko-osa ja Nace häärää siellä kapteenina yms. :)
 
vierailija
Minulla on tällä hetkellä hyvä fiilis shippauksen suhteen. Some-hiljaisuus on rauhoittanut keskustelua ja itsellekin tuonut rauhaa. Olen voinut paremmin keskittyä haaveilemaan poikien välisestä kommunikaatiosta ja tapaamisista.
Joo, ihan tällaista oloa ei ainakaan minulla ole ollut vielä kertaakaan laivamatkan aikana. Tavallaan vähän tylsää kun on näin hiljaista, mutta parempi näin, kuin jos olisi jotain negatiivista draamaa pinnalla. Ja tämä on laadultaan sellaista hiljaisuutta josta tulee jotenkin rauhallinen olo, en tiedä mikä intuitio näin sanoo.

Minustakin parhaat muraalit pääsivät jatkoon. Siinä pelikorttiteemaisessa on enemmän tarinaa ja ajatusta, mutta ihan vaan puhtaasti visuaalisesti tykkään hiukan enemmän siitä toisesta.

Stella
 
vierailija
Voi miten ihana se Leilan ficci!! 💖 Kuulin ihan päässäni Ellan ja Samin selostusäänet ja näin kaiken niin selvästi...
Mä muuten näin tossa puolitorkuksissa sellaisen unenomaisen välähdyksen, jossa J nousi autosta jokereiden kanssa silleen, että sitä yritettiin peitellä, mutta niillä ei pokka meinannut pitää, ajattelin että studioon olivat menossa, mutta tää oli varmaan joku haaveuni vain.
 
vierailija
Ihanaa nähdä, että täällä on eloa. Hetken jo pelästyin, että trollit jne. ovat saaneet puutarhurit vetäytymään johonkin uuteen ketjuun tai pakenemaan facen/sähköpostin suojattuun maailmaan. Itse en jaksa enää siirtyillä minnekään. T: 3 lapsen äiti
 
vierailija
Leila kyllä osaa tuokioiden kuvaamisen! Manifestointi tulille, että tuo olisi ennustus.

Itse olen säästellyt Joymuffinin ficciä jo pitkään, kun tiedän sen vievän mut taas johonkin ihan omiin sfääreihin. Menee hetki kun toipuu lukemisesta ja palautuu normaaliksi (tai mikään normaali nykyään ole, takaisin tähän sekopäiseen tilaan).

Jotenkin on odottava olo, tuleeko kohta hyviä vai huonoja uutisia. Laivan sähköttäjä odottaa kuumeisesti viestejä, mutta hiljaista on.

Enid (olipas taas sopivasti kysymyksenä SANAn kirjaimet)
 
vierailija
Tapahtumaköyhän palstapäivän turhauttamana kävin pitkästä aikaa Twitterissä, josta löytyi ainakin minulle uusia Bojan-videoita. Vähän kummallinen setti, mutta tulee ehkä ihan uusiakin puolia Bojanista esiin...




Tässä vielä käännös (ja selitys) tuon viimeisen videon iskurepliikkivitsille:
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Tapahtumaköyhän palstapäivän turhauttamana kävin pitkästä aikaa Twitterissä, josta löytyi ainakin minulle uusia Bojan-videoita. Vähän kummallinen setti, mutta tulee ehkä ihan uusiakin puolia Bojanista esiin...




Tässä vielä käännös (ja selitys) tuon viimeisen videon iskurepliikkivitsille:
Tuo kolmas video, Martin ja B näyttävät... läheisiltä. Oikeastaan aika ihanilta yhdessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Joo, ihan tällaista oloa ei ainakaan minulla ole ollut vielä kertaakaan laivamatkan aikana. Tavallaan vähän tylsää kun on näin hiljaista, mutta parempi näin, kuin jos olisi jotain negatiivista draamaa pinnalla. Ja tämä on laadultaan sellaista hiljaisuutta josta tulee jotenkin rauhallinen olo, en tiedä mikä intuitio näin sanoo.

Minustakin parhaat muraalit pääsivät jatkoon. Siinä pelikorttiteemaisessa on enemmän tarinaa ja ajatusta, mutta ihan vaan puhtaasti visuaalisesti tykkään hiukan enemmän siitä toisesta.

Stella
Mietin ja vähän ihmettelin itsekin, miten rauhallista tämä hiljaisuus on. Tästä kannattaa nyt nauttia. Joskus hiljaisuus on ollut täynnä levotonta odotusta. Tämä on ollut toisenlaista.
 
vierailija
Olin täysin missannut tuon Leilan ficin, hämmästykseni oli vielä siellä, kiitos kun vinkkasitte.😍 Aivan ihana ja tuon juonnon voi tosiaan melkein kuulla... Ja puvut nähdä mielessään❤

Indigo (MRS=3)
 
vierailija
Ajattelin tuon eilisen linnanjuhlajutun semmoseksi "tuokioficiksi", en arkistoitavaksi. Olin varma että poistuu pian (minuuteissa, joskus joku lainaus on ollut pidempään nähtävillä, usein ei mene ollenkaan läpi). On kuitenkin edelleen Vauvalla nähtävissä😳

Oliko tarpeeksi "kiltti" ettei tarvinnut poistaa? Onko kesähessumode palannut koulunpenkille? Onko trollipoistajat poissa? Ketjun suosio on myös laskussa ja kellonaika saattoi olla hyvä. Ihme juttu.

Itse ole joskus myös yrittänyt poistaa/raportoida Vauvalta jotain tyhmiä omia ylilyöntejäni joita kadun, ne eivät kuitenkaan poistuneet tai ainakaan nopeasti.

Korjailen pari kirjoitusvirhettä ja laitan tänne "arkistoon" sitten kuitenkin, täällä viestit pysyvät luotettavasti.

L💖
 

Yhteistyössä