Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näköjään Twitterissäkin joku huomannut, näyttää siis tältä

Pitääköhän olla ”keskustellut” että näkee tuon, kun myös sen että J on paikalla näkee vasta kun molemmat ovat kirjoittaneet viestiä? En kyllä itsekään löytänyt miten tuon saa päälle, oiskohan joku verified-tilin ominaisuus? Jere siis joskus kommentoi jotain tarinaani jonka vuoksi nään milloin hän on paikalla, ja ainakin eilen vielä näkyi vihreätä palloa siinä ylhäällä keskusteluvalikossa.
Mulle näkyy myös (vähän aikaa sitten laitoin keikan jälkeen ex tempore kiitokset ja meinasin pudota sohvalta kun sieltä tulikin vastaus 😄). Tuon saa päälle kun menee Asetukset ja yksityisyys ja sieltä Ilmoitukset.

-Suviruusu 🥀
 
vierailija
Sori, mutta miksi täällä tuhlataan palstatilaa jauhamalla toisen palstan asioista? Kun me ollaan nyt täällä, eikä siellä toisella palstalla tai millään muullakaan, mitä näitä onkaan, jodelia ja dircordia jne. Mitä ideaa on täällä puhua siitä, että muissa paikoissa ei meno miellytä? Voitaisiin ennemmin keskittyä siihen, että ylläpidetään täällä mukavaa tunnelmaa.

Täällä oli kivaa analyysia jokereista, ja mulle tuli ihan uutta tietoa Krisin osalta. Nyt alkoi ehkä vähän kiinnostaa enemmänkin, mitä sieltä hieman etäisen kuoren alta löytyy. En ollut huomannut, että Dopamin on Krisin tekemä, mä tykkään siitä kovasti, kun siinä on jotain kasariviboja, ja mulle aina sellainen iskee.

Bojanin instaa joskus selasin tosi paljon taakse päin, ja siellä oli joku oletettavasti taannoinen tyttöystävä kuvissa mukana jossain kohtaa. Muistan jostain lukeneeni, kuka se tyttis oli (jos edes oli sama kuin niissä kuvissa), joku julkisuudessa oleva henkilö myös(?). Ja että Demonin biisit ois just erobiisejä liittyen eroon tästä tyttöystävästä. Onko kellään muilla samaa mielikuvaa tästä? Itse oon aatellut, että B olisi ehkä bi/pan, vaikkei sillä nyt mitään väliä toki sinänsä ole, eikä meille varsinaisesti kuulu.

-ruusuristeilijä
 
vierailija
Se joku Bojanin julkkistyttis oli kun hän oli 18 tms ja sen jälkeen tiettävästi ei ole ainakaan esillä ollut muita. Toki Demonilla on biisejä jotka on kirjoitettu 3-4v sitten tai ehkä kauemminkin, joten ei kai mahdotonta, että ainakin osa liittyisi häneen. Itse uskon Bojanin olevan enemmän miehiin päin, koska minun silmiini hänestä tulee sellainen viba, mutta vaikka olisinkin oikeassa, ei se toki estäisi naissuhteita.
 
vierailija
Se joku Bojanin julkkistyttis oli kun hän oli 18 tms ja sen jälkeen tiettävästi ei ole ainakaan esillä ollut muita. Toki Demonilla on biisejä jotka on kirjoitettu 3-4v sitten tai ehkä kauemminkin, joten ei kai mahdotonta, että ainakin osa liittyisi häneen. Itse uskon Bojanin olevan enemmän miehiin päin, koska minun silmiini hänestä tulee sellainen viba, mutta vaikka olisinkin oikeassa, ei se toki estäisi naissuhteita.
Tunnen ja tiedän monta miestä, josta tulee paljon enemmän homoviboja kuin Bojanista, mutta silti ovat heteroita.
 
vierailija
Tässä olisi ihan faktaa asiasta, jonka ympärille keskustelu taas kiertyy. Asiat eivät ole noin yksinkertaisia

 
vierailija
Hmm..keskustelun säännöissä on, että siellä keskustellaan otsikon mukaisesti. Akkojen ja yhden kukkapaidan naittaminen ties kelle monen tunnin ajan ei kyllä kuulu bojan ja käärijä fiilistelyketjuun. T. Eri vastaaja
Anteeksi kaikki muut, mutta tähän kiinnostaa kuulla vastaus:

Miten määrittelet fiilistelyn, ja miten rajaat sen, mitä kaikkea Käärijän ja Bojanin fiilistely pitää sisällään? Miten aihetta on tuolla toisella palstalla rajattu, vai onko ollenkaan (muiden kuin teidän ankeuttajien toimesta)?

Sekin kiinnostaa kyllä, minkä joku jo esiin nostikin: jos itse kuulut sääntöjä tiukasti noudattavaan joukkoon ja keskustelet aina vain otsikon mukaisesti, miten Aikamoinen puutarha -otsikon alle sopii sinun arvostelusi toisen palstan keskustelunaiheista?
 
vierailija
Se joku Bojanin julkkistyttis oli kun hän oli 18 tms ja sen jälkeen tiettävästi ei ole ainakaan esillä ollut muita. Toki Demonilla on biisejä jotka on kirjoitettu 3-4v sitten tai ehkä kauemminkin, joten ei kai mahdotonta, että ainakin osa liittyisi häneen. Itse uskon Bojanin olevan enemmän miehiin päin, koska minun silmiini hänestä tulee sellainen viba, mutta vaikka olisinkin oikeassa, ei se toki estäisi naissuhteita.
Minulla on samanlainen tuntuma B:stä, mutta en siis väitä olevani oikeasssa. Mietin vaan, että mitä jos tuntumamme on täysin väärä? Voihan se olla niin, että Bojanin on helpompi olla rento miesten seurassa ja se, että hän on vähän jäykkä tai etäinen naisten kanssa, johtuu juuri siitä, että on kiinnostunut naisista.
 
vierailija
Sori, mutta miksi täällä tuhlataan palstatilaa jauhamalla toisen palstan asioista? Kun me ollaan nyt täällä, eikä siellä toisella palstalla tai millään muullakaan, mitä näitä onkaan, jodelia ja dircordia jne. Mitä ideaa on täällä puhua siitä, että muissa paikoissa ei meno miellytä? Voitaisiin ennemmin keskittyä siihen, että ylläpidetään täällä mukavaa tunnelmaa.

Täällä oli kivaa analyysia jokereista, ja mulle tuli ihan uutta tietoa Krisin osalta. Nyt alkoi ehkä vähän kiinnostaa enemmänkin, mitä sieltä hieman etäisen kuoren alta löytyy. En ollut huomannut, että Dopamin on Krisin tekemä, mä tykkään siitä kovasti, kun siinä on jotain kasariviboja, ja mulle aina sellainen iskee.

Bojanin instaa joskus selasin tosi paljon taakse päin, ja siellä oli joku oletettavasti taannoinen tyttöystävä kuvissa mukana jossain kohtaa. Muistan jostain lukeneeni, kuka se tyttis oli (jos edes oli sama kuin niissä kuvissa), joku julkisuudessa oleva henkilö myös(?). Ja että Demonin biisit ois just erobiisejä liittyen eroon tästä tyttöystävästä. Onko kellään muilla samaa mielikuvaa tästä? Itse oon aatellut, että B olisi ehkä bi/pan, vaikkei sillä nyt mitään väliä toki sinänsä ole, eikä meille varsinaisesti kuulu.

-ruusuristeilijä
Joo mua on alkanut todella häiritä toisten K ja Jokerit fanien dissaaminen eri alustoilla, jopa niin paljon et oon alkanut siirtyä fiilistelemään poikia ja heidän musiikkia lähinnä itsekseni ja käväisen nykyään enää harvakseltaan av:lla ja tällä palstalla.
 
vierailija
Minulla on samanlainen tuntuma B:stä, mutta en siis väitä olevani oikeasssa. Mietin vaan, että mitä jos tuntumamme on täysin väärä? Voihan se olla niin, että Bojanin on helpompi olla rento miesten seurassa ja se, että hän on vähän jäykkä tai etäinen naisten kanssa, johtuu juuri siitä, että on kiinnostunut naisista.
Se minun tuntumani siitä, että Bojan on enemmän miehiin päin, ei edes liity siihen miten hän kohtelee miehiä ja naisia, vaan se on joku "syvempi" viba, joka hänestä välittyy minulle. Olisin hyvin yllättynyt, ellei hän olisi vähintään umpi-bi/pan. Toki olen ollut elämässä väärässä asioista ja kokenut moisia yllätyksiä. :)

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Mun mielestä hyvä selitys ois se, että K:n mutkaton, stressaamaton olemus veti Bojania puoleensa. Hän aisti sen ja se vetosi häneen, koska itse helposti pingottaa ja koittaa olla täydellinen. Se voi olla raskasta. Kauris kun on.
Mutkaton, välitön ja vilpitön, valoa ja aitoa välittämistä hohkaava, itsensä ja muut hyväksyvä sekä hassutteleva olemus. :) (Plus vielä kuumakin.)
 
vierailija
Minulla on samanlainen tuntuma B:stä, mutta en siis väitä olevani oikeasssa. Mietin vaan, että mitä jos tuntumamme on täysin väärä? Voihan se olla niin, että Bojanin on helpompi olla rento miesten seurassa ja se, että hän on vähän jäykkä tai etäinen naisten kanssa, johtuu juuri siitä, että on kiinnostunut naisista.
Siis voi olla! Mutta toisaalta onhan hänestä kuitenkin videopätkiä naistenkin kanssa. Ei vaikuta siltä, että syynä, kun se ei ”samallalailla lähde”, tai ei vilkuile mitenkään ”silleen”, olisi epävarmuus tms.
Mutta en mä suoria gay-vibojakaan saa.
Siis mä mielikuvittelen näitä yhteen ihan vain viisu-footagen pohjalta. Ja siis käsittäen, että se saattoi olla kahden heteron bromance tai bi-hetero bromance tai vielä jotain muuta.
 
vierailija
Mun mielestä hyvä selitys ois se, että K:n mutkaton, stressaamaton olemus veti Bojania puoleensa. Hän aisti sen ja se vetosi häneen, koska itse helposti pingottaa ja koittaa olla täydellinen. Se voi olla raskasta. Kauris kun on.
Näin se voisi olla. Siihen viittaa sekin että.Bojan halusi viisuissa "paeta" Kärtsän luokse vähän väliä hengähtämään. Tämä nyt ei liity mitään K:hon ja B:hen mutta tuli mieleen että mulla on kaksi kaurislasta joista toinen on juuri tuollainen tyypillinen pingottaja ja täydellisyyden tavoittelija. Toinen taas täysin päinvastainen.
 
vierailija
Näin se voisi olla. Siihen viittaa sekin että.Bojan halusi viisuissa "paeta" Kärtsän luokse vähän väliä hengähtämään. Tämä nyt ei liity mitään K:hon ja B:hen mutta tuli mieleen että mulla on kaksi kaurislasta joista toinen on juuri tuollainen tyypillinen pingottaja ja täydellisyyden tavoittelija. Toinen taas täysin päinvastainen.
Mun äiti on kauris ja oh boy sitä raameissa elämistä 🙄
 
vierailija
Samanlainen kemia, sielunkumppanit.
Mä muuten olen kesän aikana katsonut tämän vuoden viisuedustajien esityksiä mm. YouTubesta. B ja K ottavat poikkeuksellisen hyvin kontaktia muihin samaan aikaan lavalla oleviin esiintyjiin. Jos vaikka verrataan B:n ja Maen yhteisesiintymiseen, niin B haki kontaktia, mutta Mae ei oikein vastannut siihen. Mae ei ole mitenkään poikkeus, eikä hänessä mitään vikaa ole, hän on varmasti vaan tottunut olemaan yksin se huomion keskipiste. B ja K osaavat antaa tilaa muille. Silti B:llä ja K:lla on poikkeuksellinen keskinäinen lavakarisma.
 

Yhteistyössä