Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli menossa tai ei ollut menossa. Mitä väliä? Paljon enemmän välitän ja toivon, että pysyvät yhteyksissä ja ystävinä ainakin. Siitä tässä mun shippauksessa on kyse, ei siitä, että niiden pitäisi tehdä jotain, joka minua miellyttää eniten.

Ja ei, en toivo, että K menee Italiaan, mutta jos menee, niin toivottavasti saa levättyä rankan keikkaputken keskellä. Ja toivottavasti viestittelee B:lle. Mutta jos ei lepää eikä viesittele, niin ei se silti vaikuta tähän shippaukseen, koska kyse on oikeista ja elävistä ihmisistä, jotka tekevät päätöksiä omaksi parhaakseen, ei minun parhaakseni.
Juuri näin❤
 
vierailija
Mä luulen, että mä alan tiputtautua pikkuhiljaa pois. Ficcejä teen ja niistä voin ilmoittaa. Huomaan, etten jaksa enää lukea kaikkia viestejä, Vauvalla en ole käynyt enää hetkeen. Elämä asettuu normaaleihin uomiinsa.
Voi olla, että jatkan edelleen täällä, mutta nyt on sellainen olo, että ehkä pikkuhiljaa keskittyminen siirtyy muihin asioihin.

Ikuisesti kiitollinen BJ, koska nyt mulla on tuo tapailumies (joka on tosi ihana) enkä olisi tässä ilman BJ ❤
Ja keikoille tietysti menossa ja sekä JO että K soi Spotifyssa edelleen, mutta enää ei soi pelkästään nuo.

Edelleen toki toivon, että Jere ja Bojan saisivat toisensa, koska he kuuluvat toisilleen. He ovat saman ihmisen kaksi puolikasta.

Mango
Kysymyksenä minä rakastan sinua, kuinkas muuten.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Mäkin oon miettinyt, et pitäisikö jo hypätä tästä laivasta pois. En tiedä vaan, osaanko. Tästä on tullut kesällä erottamaton osa arkea. Ensi viikolla alkaa taas normaalit arjen kiireet, joten aikaa on todennäköisesti vähemmän hengailla täällä. Tuskin pystyn kuitenkaan kokonaan laivaa jättämään.

Edelleen kyllä toivon, että B ja J saisivat toisensa. En edelleenkään usko, että sitä kemiaa voi feikata. Jos mietin sitä Tarot-luentaa, niin nyt vaaditaan aikaa ja kärsivällisyyttä. Ehkä on turha odottaa nopeita ratkaisuja. Mitään somesisältöä me tuskin saadaan oikein mistään. Eipä oo B:kään möläyttänyt mitään Käärijään viittaavaa vähään aikaan. Ja on sillä varmaan muitakin huolia nyt.
 
vierailija
Koskas muuten tarotar ehtii tehdä sen luennon malediiveistä? Eikös semmonen ollut vielä tulossa? Kiinnostaa lukea niistäkin ajoista.

Ja kysymyksenä aasi. Kyllä, tunnen itseni aasiksi.
 
vierailija
Mäkin oon miettinyt, et pitäisikö jo hypätä tästä laivasta pois. En tiedä vaan, osaanko. Tästä on tullut kesällä erottamaton osa arkea. Ensi viikolla alkaa taas normaalit arjen kiireet, joten aikaa on todennäköisesti vähemmän hengailla täällä. Tuskin pystyn kuitenkaan kokonaan laivaa jättämään.

Edelleen kyllä toivon, että B ja J saisivat toisensa. En edelleenkään usko, että sitä kemiaa voi feikata. Jos mietin sitä Tarot-luentaa, niin nyt vaaditaan aikaa ja kärsivällisyyttä. Ehkä on turha odottaa nopeita ratkaisuja. Mitään somesisältöä me tuskin saadaan oikein mistään. Eipä oo B:kään möläyttänyt mitään Käärijään viittaavaa vähään aikaan. Ja on sillä varmaan muitakin huolia nyt.
Eihän toi ajan ja kärsivällisyyden vaade liity siihen tarot-luentaan mitenkään, vaan oli täysin nähtävissä muutenkin kaikille.
 
vierailija
Voi Mango, miten iloinen olen puolestasi. Taas yksi hyvä asia mitä tämä shippaus on tuonut. Todennäköisesti sait tästä sen mitä tarvitsit ja nyt voi olla aika jatkaa matkaa omalla purrella.

Todennäköisesti laiva seilaa nyt hyvin tyynillä vesillä. On ehkä aika vetäytyä hyttiin hetkeksi lepäämään ja kirjoittamaan kotiin viestejä, että hengissä ollaan. Mutta aivan varma olen, että ei tämä matka tähän vielä päättynyt.

Enid
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Voi Mango, miten iloinen olen puolestasi. Taas yksi hyvä asia mitä tämä shippaus on tuonut. Todennäköisesti sait tästä sen mitä tarvitsit ja nyt voi olla aika jatkaa matkaa omalla purrella.

Todennäköisesti laiva seilaa nyt hyvin tyynillä vesillä. On ehkä aika vetäytyä hyttiin hetkeksi lepäämään ja kirjoittamaan kotiin viestejä, että hengissä ollaan. Mutta aivan varma olen, että ei tämä matka tähän vielä päättynyt.

Enid
Enid ja Joymuffin jo sanoittinin ajatukseni, mutta ihanaa, että laivamatka toi sinun ihana tapailumiehen. 🥰 Elävä esimerkki siitä, että tämmöinen hömppä ei ole turhaa ja vaikka olisikin niin sekään ei haittaa. Paljon onnentuulia matkaasi ja kiitos ihaniata tarinoista. Tule piipahtamaan aina kun siltä tuntuu, luulen että aamuyön pikkutunneilla löytyy vielä kapakan nurkasta se viimeinen kantisten pöytä, joita saa hätyytellä kaikin voimin ulos, kun eivät tajua itse lähteä.🤪

Ihanasti sanottu Enid: ”on aika vetäytyä hyttiin lepäämään ja kirjoittamaan kotiin viestejä, että hengissä ollaan.” ❤ Samastuin tähän.

Ailakki
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Voi Mango, miten iloinen olen puolestasi. Taas yksi hyvä asia mitä tämä shippaus on tuonut. Todennäköisesti sait tästä sen mitä tarvitsit ja nyt voi olla aika jatkaa matkaa omalla purrella.

Todennäköisesti laiva seilaa nyt hyvin tyynillä vesillä. On ehkä aika vetäytyä hyttiin hetkeksi lepäämään ja kirjoittamaan kotiin viestejä, että hengissä ollaan. Mutta aivan varma olen, että ei tämä matka tähän vielä päättynyt.

Enid
Bläkä-keli, sellainen purjehdustermi taitaa olla, kun ei tuule yhtään eikä edetä minnekään.
Mutta ei se sitä tarkoita, etteikö kohta taas myrskyäisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Minäkin lupaan ja vannon lähteväni uimaan mantereelle, jos Käärijä lähtee Italiaan.

Siis täältä italialaiselta saarelta sinne mantereelle saattamaan Kärtsän Slovenian puolelle 🤣.

Laivasta en ole lähdössä, vaikka karille ajautuisimme.

🌊🌹
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Are you?
Olen yksi laivan drunken sailoreista, jolla ei ole runollinen kieli hallussa ja joka ei usko oikein mihinkään ns. yliluonnolliseen, kortteihin, energioihin ja universumin viesteihin. Olen tällä laivalla, koska olen itse mielestäni omin silmin nähnyt tuon poikkeuksellisen yhteyden, joka Jerellä ka Bojanilla oli Amsterdamista lähtien (mulle Madridin klipit eivät vielä olleet kuin uuden kaverin löytämistä).

Mutta jotain tosi mystistä tässä matkan varrella on tapahtunut, kun alan suhtautua yhä avoimemmin kaikkeen siihen mitä te herkemmät kanssamatkaajat olette ilmeisesti kokeneet ja mihin uskoneet koko ikänne. Tuon kuvan nähdessänikin olin vaan että ”kyllä, taas yksi viesti universumilta!”. Mitä mulle on tapahtumassa? 😄

Golacha 🌻♾️
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Are you?
Siis tää on ihan käsittämätön.
Miten toikin teksti voi olla tossa kuvassa? Ja siis tarkistin siltä Timeline-videolta, jossa on kaikki videot Madridista aikajärjestyksessä, niin se lukee myös siellä (ei ole muokattu kuvaan nyttemmin. Ts. se lienee aika uusi video, mutta uskoisin siinä käytetyn kuvaa sellaisenaan.)
Mulle tuli mieleen, että onko toi lause jotenkin ollut viisuissa muuten joku "juttu"? Muillakin kielillä? Tai siis että onko se vitsi voinut poimiutua myös tuosta jotenkin porukan juttuihin?
Kun mehän emme tiedä sen syntyhistoriasta oikeastaan mitään.
Bojan sanoi sille toimittajalle, että "Are you", (kun toimittaja kysyi, aiotteko humaltua tänä iltana) mutta sekin oli itseasiassa aika epä-Bojanmaisen oloinen heitto, vähän näsäviisas, kun nyt miettii.

Tai no, on se välillä vähän näsäviisastellut, mutta aika harvoin kuitenkin.
Ja siis jos toi EI ole mikään alitajuinen juttu, jonka ovat poimineet mukaansa, vaan sattumaa, siis "sattumaa", niiin ooooh....
 
vierailija
Olen yksi laivan drunken sailoreista, jolla ei ole runollinen kieli hallussa ja joka ei usko oikein mihinkään ns. yliluonnolliseen, kortteihin, energioihin ja universumin viesteihin. Olen tällä laivalla, koska olen itse mielestäni omin silmin nähnyt tuon poikkeuksellisen yhteyden, joka Jerellä ka Bojanilla oli Amsterdamista lähtien (mulle Madridin klipit eivät vielä olleet kuin uuden kaverin löytämistä).

Mutta jotain tosi mystistä tässä matkan varrella on tapahtunut, kun alan suhtautua yhä avoimemmin kaikkeen siihen mitä te herkemmät kanssamatkaajat olette ilmeisesti kokeneet ja mihin uskoneet koko ikänne. Tuon kuvan nähdessänikin olin vaan että ”kyllä, taas yksi viesti universumilta!”. Mitä mulle on tapahtumassa?

Golacha
Are you? Yes!
Tämä kaikki kuin minun suusta! 😅 Ja hassuinta tässä, että esim. Tarot luennat ja universumin viestit ei riitele yhtään mun rationaalisen ajattelun kanssa ts. pidän itseäni edelleen ihan faktapohjaisena ihmisenä ja silti nyökyttelen hyväksyvästi täällä kaikille luennoille ym. 😁
Ailakki
 
vierailija
Olen yksi laivan drunken sailoreista, jolla ei ole runollinen kieli hallussa ja joka ei usko oikein mihinkään ns. yliluonnolliseen, kortteihin, energioihin ja universumin viesteihin. Olen tällä laivalla, koska olen itse mielestäni omin silmin nähnyt tuon poikkeuksellisen yhteyden, joka Jerellä ka Bojanilla oli Amsterdamista lähtien (mulle Madridin klipit eivät vielä olleet kuin uuden kaverin löytämistä).

Mutta jotain tosi mystistä tässä matkan varrella on tapahtunut, kun alan suhtautua yhä avoimemmin kaikkeen siihen mitä te herkemmät kanssamatkaajat olette ilmeisesti kokeneet ja mihin uskoneet koko ikänne. Tuon kuvan nähdessänikin olin vaan että ”kyllä, taas yksi viesti universumilta!”. Mitä mulle on tapahtumassa?

Golacha
Aika harva "hörhöpiireissäkään" on uskonut näihin koko ikäänsä. Itse olen nähnyt ennusunia lapsesta asti ja silti meni lähemmäs neljääkymppiä, että aloin "uskoa" henkimaailman juttuihin, mikä tuntuu olevan kokemus myös useimmilla alan tutuillani (olin itse tiedealalla ennen tätä)! Ja "uskominen" tuntuu väärältä sanalta, kun esim. energiakokemukset eivät ole mitään haaleita häivähdyksiä vaan usein fyysisesti varsin voimakkaita tuntemuksia kehossa (jos esim. tunnen jonkun toisen ihmisen energiatukoksen kurkussa, niin se tuntuu ihan selkeällä fyysisellä tasolla). Ihmiset jotka ovat esim. meditoineet pitkään "uskovat" lähes poikkeuksetta näihin asioihin, koska näitä kehollisia yms kokemuksia on niin vaikea enää välttää siinä vaiheessa.

Ja tämä oli vain sivuhuomautus näiden kokemusten luonteesta, ei mikään viittaus siihen mihin muiden pitäisi uskoa tai "uskoa" tai miten nähdä maailma. :)

-energiamamma
 
vierailija
Are you? Yes!
Tämä kaikki kuin minun suusta! Ja hassuinta tässä, että esim. Tarot luennat ja universumin viestit ei riitele yhtään mun rationaalisen ajattelun kanssa ts. pidän itseäni edelleen ihan faktapohjaisena ihmisenä ja silti nyökyttelen hyväksyvästi täällä kaikille luennoille ym.
Ailakki
Kiva löytää samoin ajatteleva! On tosin myönnettävä, että olen yhä toisinaan vastaanhangoitteleva vanha itseni enkä ihan kaikkeen nyökkäile vieläkään, mutta en myöskään ikinä kyseenalaista toisten kokemuksia ja tuntemuksia.

Olen myös oppinut näinä kuukausina valtavasti teiltä ja huomannut, että yhtä tärkeää kuin kuunnella ja ymmärtää toisia olisi myös tarkemmin kuunnella ja ymmäritseään, omia tarpeitaan ja sisäistä ääntään, joka hektisessä arjessa on tullut vaiennettua liian monta vuotta. Tämä ketju, te kaikki ja he kaksi ovat niin monella tapaa tärkeitä. Kiitos 😘🙏🏼

Golacha 🌻♾️
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Aika harva "hörhöpiireissäkään" on uskonut näihin koko ikäänsä. Itse olen nähnyt ennusunia lapsesta asti ja silti meni lähemmäs neljääkymppiä, että aloin "uskoa" henkimaailman juttuihin, mikä tuntuu olevan kokemus myös useimmilla alan tutuillani (olin itse tiedealalla ennen tätä)! Ja "uskominen" tuntuu väärältä sanalta, kun esim. energiakokemukset eivät ole mitään haaleita häivähdyksiä vaan usein fyysisesti varsin voimakkaita tuntemuksia kehossa (jos esim. tunnen jonkun toisen ihmisen energiatukoksen kurkussa, niin se tuntuu ihan selkeällä fyysisellä tasolla). Ihmiset jotka ovat esim. meditoineet pitkään "uskovat" lähes poikkeuksetta näihin asioihin, koska näitä kehollisia yms kokemuksia on niin vaikea enää välttää siinä vaiheessa.

Ja tämä oli vain sivuhuomautus näiden kokemusten luonteesta, ei mikään viittaus siihen mihin muiden pitäisi uskoa tai "uskoa" tai miten nähdä maailma.

-energiamamma
Kiitos energiamamma tästä selvennyksestä. Tottahan tuo varmasti onkin, että nuo kokemukset ja ajatukset eivät ole olleet koko ikää. Sanoinpa sen huonosti. Kiinnostavaa on kuulla, miten eri ihmisillä ovat ensimmäiset kokemukset tulleet.

Golacha 🌻♾️
 
vierailija
Oli menossa tai ei ollut menossa. Mitä väliä? Paljon enemmän välitän ja toivon, että pysyvät yhteyksissä ja ystävinä ainakin. Siitä tässä mun shippauksessa on kyse, ei siitä, että niiden pitäisi tehdä jotain, joka minua miellyttää eniten.

Ja ei, en toivo, että K menee Italiaan, mutta jos menee, niin toivottavasti saa levättyä rankan keikkaputken keskellä. Ja toivottavasti viestittelee B:lle. Mutta jos ei lepää eikä viesittele, niin ei se silti vaikuta tähän shippaukseen, koska kyse on oikeista ja elävistä ihmisistä, jotka tekevät päätöksiä omaksi parhaakseen, ei minun parhaakseni.
Tää oli niin hienosti kiteytetty, kiitos!! Ois kiva, jos kaikki täällä pystyisi omaksumaan tämän terveen näkökulman, ihan siksikin, ettei kenenkään tarvisi kokea esim. pettymyksen tunteita tähän shippiin liittyen.
 
Minäkin lupaan ja vannon lähteväni uimaan mantereelle, jos Käärijä lähtee Italiaan.

Siis täältä italialaiselta saarelta sinne mantereelle saattamaan Kärtsän Slovenian puolelle .

Laivasta en ole lähdössä, vaikka karille ajautuisimme.
Luulen kyllä että Kärtsä tulee näille minun kulmilleni, lähelle Milanoa. Päivystän täällä ja vien tarvittaessa niska-perseotteella oikealle omistajalle
 
vierailija
Onko täältä ketään tuossa Vauvalla mainitussa salaketjussa? Pientä vinkkiä sen löytämiseen? On mennyt multa ihan ohi, luulin että on vain tämä ja sitten toi pääketju. Kauheat fomot heti tulilla (ihan kuin en muutenkin viettäisi näissä jo ihan liikaa aikaani 😅).

-Suviruusu 🥀
 
vierailija
Minun ihastukseni on muuten menossa Milanon myös pian. :p Koska kaikenhan täytyy liittyä kaikkeen. :)

Eikös tämä ole ainoa "salaketju" mitä meillä on?

Ja tänään on näemmä sellainen päivä, että aloin itkeä A sem ti povedalia, en tiedä edes miksi...

- Joymuffin
 
vierailija
Oli menossa tai ei ollut menossa. Mitä väliä? Paljon enemmän välitän ja toivon, että pysyvät yhteyksissä ja ystävinä ainakin. Siitä tässä mun shippauksessa on kyse, ei siitä, että niiden pitäisi tehdä jotain, joka minua miellyttää eniten.

Ja ei, en toivo, että K menee Italiaan, mutta jos menee, niin toivottavasti saa levättyä rankan keikkaputken keskellä. Ja toivottavasti viestittelee B:lle. Mutta jos ei lepää eikä viesittele, niin ei se silti vaikuta tähän shippaukseen, koska kyse on oikeista ja elävistä ihmisistä, jotka tekevät päätöksiä omaksi parhaakseen, ei minun parhaakseni.
No aika heikoilla tää shippaus on, jos kaikki on sen varassa, että vaan toivotaan heidän olevan yhteyksissä..
Aika hurskas kimmentti sinulta.
 

Yhteistyössä