Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mullakin tää touhu on lähtenyt kesän aikana ihan lapasesta eikä loppua näy. 🙈 Aina joku onnistuu heittämään sopivasti bensaa liekkeihin, joko meidän päätähdet itse tai sitten te. 😘😅

Tuli muuten tuosta Coldplaysta mieleen, ot, että ootteko menossa keikalle -24? Nauratti kun siitä lipunmyyntihässäkästä uutisoitiin niin isolla äänellä monessa mediassa niin itse olin että yep, been there ☝ Olisivat vaan kysyneet suoraan puutarhureilta. 😆

Ailakki
 
vierailija
Mullakin tää touhu on lähtenyt kesän aikana ihan lapasesta eikä loppua näy. Aina joku onnistuu heittämään sopivasti bensaa liekkeihin, joko meidän päätähdet itse tai sitten te.

Tuli muuten tuosta Coldplaysta mieleen, ot, että ootteko menossa keikalle -24? Nauratti kun siitä lipunmyyntihässäkästä uutisoitiin niin isolla äänellä monessa mediassa niin itse olin että yep, been there Olisivat vaan kysyneet suoraan puutarhureilta.

Ailakki
No sanos muuta. En viitsinyt edes yrittää, kun en ole vielä selviytynyt edellisenkään lippukaaoksen pettymyksestä 😡
 
vierailija
Tarotar, mua kiinnostaa just ne syyt somevideoista meille välittyvän ärtyisyyden takana tai että miksi jos hän oli pitkän ja intensiivisen Euroviisurupeaman jälkeen päässyt unelmalomalle puolison kanssa niin miksi me nähtiin niin nihkeä Jere. Toki tähän ollaan spekuloitu ja voidaan spekuloida vaikka sun mitä syitä, mutta jos kortit osaisi avata tilannetta paremmin. Tiedän kyllä kokemuksesta, että jos on ollut tosi intensiivinen työputki, joka päättyy niin siinä väkisin iskee se tyhjyyden tunne. J oli varmasti henkisesti vielä täysin viisukuplassa ja ei ehkä vielä sieltä valmis poistumaan. Mut myös omasta kokemuksesta se tyhjyyden tunteen saa just parhaiten poistumaan vaihtamalla maisemaa hyvässä seurassa. Siksi näen tässä pientä ristiriitaa ja sen mahdollisuuden että joku asia on jäänyt kuplasta mieleen pyörimään enemmän kuin piti. Tästäkin siis omakohtaista kokemusta, että se maiseman vaihdos ei auta päätä nollautumaan.
 
vierailija
Ihana Bojan ja Jan on silittelemässä kissaa.

Ailakki, joka on siirtynyt takasin kirjoittelemaan nimettömänä, kun jotenkin helpompaa itselle.. ehkä välillä pitää nimimerkkiä vilauttaa.
Miksi teen ihan samaa? Ilman nimimerkkiä kirjoittelu on tosiaan helpompaa vaikka sinänsä voisin kaikki viestit nimimerkin kanssa laittaa kun sellainen on olemassa ja nimimerkittömät viestit ovat aivan samaa kamaa kuin nimimerkilliset, vain ehkä välillä lyhyempiä. Tämän jätän kanssa ilman nimimerkkiä, huoh. Ehkä huono tapa, varsinkin jos osa luulee kaikkien nimimerkillisten siirtyneen muualle keskustelemaan.
 
vierailija
Miksi teen ihan samaa? Ilman nimimerkkiä kirjoittelu on tosiaan helpompaa vaikka sinänsä voisin kaikki viestit nimimerkin kanssa laittaa kun sellainen on olemassa ja nimimerkittömät viestit ovat aivan samaa kamaa kuin nimimerkilliset, vain ehkä välillä lyhyempiä. Tämän jätän kanssa ilman nimimerkkiä, huoh. Ehkä huono tapa, varsinkin jos osa luulee kaikkien nimimerkillisten siirtyneen muualle keskustelemaan.
No tätä samaa ihmettelen! Ehkä se just et voi nimettömänä helpommin heittää lyhyttä kommenttia väliin. Muuten ehkä tulee tunne, että nimellä pitäisi kommentoida joka ikisen tekstiä, joita on tullut about tsiljoona (minun näkökulmasta 😄) ettei vaan loukkaa ketään. Ehkä tää on joku itroverttijuttu en tiiä. 🙈

Ailakki
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Usein jätän nimimerkin pois ihan vain siksi, että se tuntuu jotenkin ylimääräiseltä. Siis jos kirjoitan vaikka viestin:

"Eikö Bojanilla ollutkin siellä sama paita kuin toisessa konsertissa?"

niin allekirjoittaminen tuntuu kuin kokisin sanovani jotain hyvinkin tärkeää, joka on tärkeä ymmärtää juuri minun sanomakseni. :)

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Usein jätän nimimerkin pois ihan vain siksi, että se tuntuu jotenkin ylimääräiseltä. Siis jos kirjoitan vaikka viestin:

"Eikö Bojanilla ollutkin siellä sama paita kuin toisessa konsertissa?"

niin allekirjoittaminen tuntuu kuin kokisin sanovani jotain hyvinkin tärkeää, joka on tärkeä ymmärtää juuri minun sanomakseni.

- Joymuffin
No joo tämä myös! ☝
 
vierailija
vierailija
Usein jätän nimimerkin pois ihan vain siksi, että se tuntuu jotenkin ylimääräiseltä. Siis jos kirjoitan vaikka viestin:

"Eikö Bojanilla ollutkin siellä sama paita kuin toisessa konsertissa?"

niin allekirjoittaminen tuntuu kuin kokisin sanovani jotain hyvinkin tärkeää, joka on tärkeä ymmärtää juuri minun sanomakseni.

- Joymuffin
Teen ihan samaa lyhyiden viestien kans 😄
 
No tätä samaa ihmettelen! Ehkä se just et voi nimettömänä helpommin heittää lyhyttä kommenttia väliin. Muuten ehkä tulee tunne, että nimellä pitäisi kommentoida joka ikisen tekstiä, joita on tullut about tsiljoona (minun näkökulmasta ) ettei vaan loukkaa ketään. Ehkä tää on joku itroverttijuttu en tiiä.

Ailakki
Mulla samaa ☺ En tullut laittaneeksi nimimerkkiä kuin vain joissakin pitkissä höpötyksissä. Nyt olen taas ollut aika usein valmiiksi kirjautuneena, niin näin ei tarvitse miettiä. Aina välillä olen ollut ulkonakin, jos on ollut myrskyisää menoa tai olen halunnut jakaa jotakin vähän anonyymimmin tai vaikka vain hieroglyfeillä.

Näin kirjautuneena on kivaa tuo peukutus. Vaikka mun tekisi aina mieli peukuttaa kaikkea! Mutta olen käyttänyt sitä niin, että jos lainaisin ja kommentoisin että "joo, just näin!!" Niin säästän vamma rannettani ja peukutan ❤‍🩹

Ja ihanaa, että olette siellä! Keskustelu virtailee ja puutarhaparviäly toimii laivan potkurin aurinkoenergiana 🌞 Oli sitten nimmaria tai ei 😃
 
vierailija
Mutta mitä järkeä rauhoittaa tilanne ja aloittaa muutaman viikon päästä uudelleen?
No eihän se ole jatkunut läheskään sellaisena, siis silloin kun Bojanilla vielä oli insta. Ja kannattaahan sitä aina välillä kokeilla. Tai no enpä tiedä jatkuuko se enää, jos Bojanilla on oikeasti nyt jokin isompi hässäkkä mielen päällä. Kun toipuu, niiden juttu Kärtsän kanssa voi olla eri tasolla (siis vähemmän julkisuudessa pelleilevä).
 
vierailija
No eihän se ole jatkunut läheskään sellaisena, siis silloin kun Bojanilla vielä oli insta. Ja kannattaahan sitä aina välillä kokeilla. Tai no enpä tiedä jatkuuko se enää, jos Bojanilla on oikeasti nyt jokin isompi hässäkkä mielen päällä. Kun toipuu, niiden juttu Kärtsän kanssa voi olla eri tasolla (siis vähemmän julkisuudessa pelleilevä).
No silti, jos on haluttu vähentää shippausta, miksi tässä vaiheessa postata kielivideo, possujuna, video jossa mainitaan Käärijä-"draama" sekä tykätä bändin tunnuksilla jostain shippaus-TikTokista. :)
 
vierailija
Joo Malediivien aikaan kiinnostaisi se, että oliko Jerellä jotain isompaa mielenmyllerrystä, esim. läheisten kanssa kiistaa, ja minkälaiset yhteydet/tunteet Balkanin prinssiä kohtaan juuri viisukuplasta poistumisen jälkeen. Tämä kuitenkin tuli juuri sen Suomeen paluun jälkeen, jolloin J vaikutti ehkä hieman häkeltyneeltä saamastaan huomiosta ja toisaalta varmasti viisujen "häviö" oli vielä mielessä, mutta toisaalta sitten kuitenkin onnelliselta ja avoimelta haastatteluissa (ja B tiukasti mielessä). Sitten lomalla kuitenkin tosi kireenä ja kärttyisänä ainakin somepostausten perusteella (poislukien Bojania koskevat). Eli mitä tässä välissä tapahtui?
 
vierailija
Eikös se varsinainen hiljaiselo loppunut siihen, kun Bojan tykkäsi siitä - ööh, tunteita herättäneestä K&H kuvasta? Kuraa alkoi tulla Jeren niskaan sitä vauhtia, että ehkä Bojan halusi lopettaa sen tauon tukeakseen Jereä.
 
vierailija
Muistaako kukaan, mikä päivä on ollut Bojanin suomivierailun tarotluenta? Yritän koota itselle kaikki luennat, ja kävin koko ketjun läpi, mutta jotenkin tuo on jäänyt välistä.
 
vierailija
Joo Malediivien aikaan kiinnostaisi se, että oliko Jerellä jotain isompaa mielenmyllerrystä, esim. läheisten kanssa kiistaa, ja minkälaiset yhteydet/tunteet Balkanin prinssiä kohtaan juuri viisukuplasta poistumisen jälkeen. Tämä kuitenkin tuli juuri sen Suomeen paluun jälkeen, jolloin J vaikutti ehkä hieman häkeltyneeltä saamastaan huomiosta ja toisaalta varmasti viisujen "häviö" oli vielä mielessä, mutta toisaalta sitten kuitenkin onnelliselta ja avoimelta haastatteluissa (ja B tiukasti mielessä). Sitten lomalla kuitenkin tosi kireenä ja kärttyisänä ainakin somepostausten perusteella (poislukien Bojania koskevat). Eli mitä tässä välissä tapahtui?
Tässä tosi hyvä tiivistys! 👌
 
vierailija
Toivoisin ihan sitä kuulosteltavan, että mitkä olivat tuntemukset ja ajatukset toisiaan kohtaan tuolla hetkellä. <3 Myös K:n silloiselle ärtyisyydelle olisin kiinnostunut kuulemaan selitystä.
Ehkä ei suoraan kannata kysyä ärtymyksen syytä vaan että onko ylipäätään ollut ärtynyt. Ei kukaan voi parin ig tarinan perusteella päätellä, mikä mielentila Jerellä tuolloin on oikeasti ollut (erityisesti, kun nämä stoorit oli osittain kaupallista yhteistyötä, johon mahdollisesti vetää jotain roolia tms.)
 
vierailija
Usein jätän nimimerkin pois ihan vain siksi, että se tuntuu jotenkin ylimääräiseltä. Siis jos kirjoitan vaikka viestin:

"Eikö Bojanilla ollutkin siellä sama paita kuin toisessa konsertissa?"

niin allekirjoittaminen tuntuu kuin kokisin sanovani jotain hyvinkin tärkeää, joka on tärkeä ymmärtää juuri minun sanomakseni.

- Joymuffin
Mulla samaa En tullut laittaneeksi nimimerkkiä kuin vain joissakin pitkissä höpötyksissä. Nyt olen taas ollut aika usein valmiiksi kirjautuneena, niin näin ei tarvitse miettiä. Aina välillä olen ollut ulkonakin, jos on ollut myrskyisää menoa tai olen halunnut jakaa jotakin vähän anonyymimmin tai vaikka vain hieroglyfeillä.

Näin kirjautuneena on kivaa tuo peukutus. Vaikka mun tekisi aina mieli peukuttaa kaikkea! Mutta olen käyttänyt sitä niin, että jos lainaisin ja kommentoisin että "joo, just näin!!" Niin säästän vamma rannettani ja peukutan ‍🩹

Ja ihanaa, että olette siellä! Keskustelu virtailee ja puutarhaparviäly toimii laivan potkurin aurinkoenergiana Oli sitten nimmaria tai ei
Mullakin sama nimmarin kanssa. Se tuntuu jotenkin kankealta, ja sit tuntuu myös hassulta jättää se pois osasta viesteistä. Mietin, että olisko helpompi kirjautua, niin se nimi näkyisi automaattisesti JA pääsis tykkäilemään. Vauvalla oon oikea sarjatykkääjä. 😛

Mustakin tuntuu, että oon vaan entistä lujemmin matkassa mukana. Välillä oli pari hankalampaa päivää, mutta oli ehkä muutenkin itsellä rättiväsynyt olo. Tänään aurinko taas paistaa.

Joymuffin, laitoin sulle mailia. Kerrothan, jos ei tullut perille. 😊

Emma
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Emma: Tuli perille. :) En ole vain saanut tehtyä tuon sähköpostilaatikon kanssa vielä mitään tänään, kun olen ollut niin poikki. Turhauttaa kun ficcikin olisi melkein valmis. :p

- Joymuffin
 

Yhteistyössä