Haaveena vauva 2024

vierailija
Vastaan itse itselleni. Tein nyt illalla toisen testin, ja se oli apteekkarin testi, joka ei ole niin herkkä kuin tuo aiemmin tekemäni medigoon testi. Myös tähän apteekkarin testiin tuli haalea viiva. Uskaltaakohan tässä toivoa plussaa. Lapsi ollut haaveissa 1 vuotta. Varmaan tulee tehtyä testejä testien perään…
Tänään aamulla tein clearbluen digitestin, ja se näytti että raskaana. Nyt pitää toivoa että 14 vuoden haaveilun jälkeen (aiemmin virhe kirjoituksessani 1 vuosi haaveilua) tämä ihme pysyisi matkassa. Olo on uskomaton ja häkeltynyt. 14 vuoteen ei yhtäkään plussaa.
 
Tänään dpo 11, aamulla pieni punainen vuoto ja pyyhittäessä. Kuukautset pitäisi alkaa maanantaina (kp 25). Mitäköhän tämä on?
Mulla tuli kanssa vähän vuotoa pyyhittäessä muutama päivä ennen kuin menkkojen piti alkaa. Tein testin paria päivää myöhemmin ja plussa tuli. Luultavasti oli jotain kiinnittymisvuotoa 😊 toivottavasti sulla ois myös siitä kyse😊
 
vierailija
Just tätä mietin, että minulla kierto on kuitenkin sen 28 päivää, mutta ovulaatiotesti antaa positiivisen vasta keskimäärin kp18 Eli kierto ei mene pitkäksi vaikka ovulaatio onkin myöhemmin Toivottavasti tästä ei muodostu ongelma hedelmöittymiselle
Jos sinulla ovulaatiotesti on positiivinen Kp 18 ja Kierron pituus on 28, niin ovulaatio tapahtuisi noin Kp 19, jolloin luteaalin pituudeksi jää vain 9 päivää. Se on kyllä liian lyhyt. Tai suosittelevat että yli 10 mielellään 12-14.
 
Mulle sanottiin, että tuo imukaavinta tehdään ihan hereillä tähystämällä. Jos saisin nukutuksen niin ei haittais ollenkaan, enemmänkin pelottaa tuo ”hereillä” oleminen toimenpiteen aikana.


Itse en olisi huolestunu myöskään jos ei olisi vatsakipuja mutta niitä edelleen on tämä ehkä tympii tässä eniten
Aa, aivan! Pahoittelen väärää tietoa! ❤
 
Meillä oli ihana loma kaikesta tästä huolimatta ❤‍🩹. Lapset ui nii että hyvä kunnei suomut kasvanu😆 ja Imatran seutu on kyllä tosi kaunista. Vuoto on enää lähinnä rusehtavaa tai sitä tullut tänää kerran 12h vuodottoman hetken jälkeen. Raskaustestikin hyvin haalentunut.

Mites muut, en muista enää, mutta ootteko koska alotellu km jälkeen yritystä ? 🤗
Mä annoin yksien menkkojen tulla, koska kierron pituus voi heittää. En halunnut stressata heti ja halusin antaa kropan ja mielen palautua. Mutta ekojen menkkojen jälkeen heti alettiin yrittää ja tikutin oviksen jne. 🙂 Ihan oman fiiliksen mukaan!
 
  • Tykkää
Reactions: tähkä94
On: Mulla tuli myös maanantaina pyyhittäessä vähän vaaleaa "verta". Tosi vaaleaa, ihan oranssii/pinkkii. Joskus on tälleen samanlailla käynyt ja seukki päivänä alkanu menkat. Nyt ei alkanut.🤔 Ihan jäätävä jännitystä meneillään. Odotan kuitenkin tämän viikon menkkoja alkavaksi.. saa nähä.
Ilmavaivoja on myös ollut.🫢 Jotenkin kuitenkin luulen, että menkat alkaa lähiaikoina.🙄 Ettei vaan alkais tässä liikaa leijumaan...näin koitan ajatella ja ei kieltämättä ole mitenkään tärppi olokaan.😁
 
@Dinaas Mulle kätilö selitti maaliskuussa tyhjennyksessä ollessani, että kaavintaa ei sen takia suositella, kun siitä jää yleensä aina kohtuun arpi(a). Se että kohtuun kajotaan tekee ilmeisesti aina hallaa, ja alkion tai istukan tarttuminen sitten siihen arpeen on jotenkin huono asia? Sanoi myös, että jos cytoilla ei kohtu tyhjene kokonaan, niin käyttävät mielummin tota imua.
Kiitos tiedosta, huomenna aika niin saapi nähdä mitä sanovat🙈
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

4.8.2023 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Myrtti85 kp 33/?
@Päivänsäde84 kp 28/25-28
@Karvakorvat kp 21/?
@heltsuli kp 21/28
@meinaas kp 15/28-34
@pikkuhaave kp 9/38
@esparsetti kp 9/32
@syksynsävel_ kp 6/27-30
@Cherrymint kp 5/24-27
@Cara-mel kp 4/24-27


★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Karvakorvat DPO 11
@heltsuli DPO 6
@haaveillen DPO 1
@meinaas DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
 
Viimeksi muokattu:
@haaveillen Oireetonta on, en jaksa uskoa plussaan. Toki naama kukkinut ihan urakalla jo muutaman päivän. Se on niin rasvainenkin, kädellä kun pyyhkäisee niin käsinkin jää kimmeltävää. Eipä testienkään teko houkuttele, toisaalta on vielä alhaiset Dpo päivätkin.

Kuivaa on kuin Saharassa, sitä normaalia valkovuotoakaan ei ole juuri näkynyt. Ovulaatio kyllä tapahtui ja nännin päät aristi normaaliin tapaa pari päivää. Siihen se sit on jäännyt. Mut se mikä on hämmentävää niin on tuntunu epämiellyttävää tuntemuksia kävellessä esim. jotkun hajut aiheuttaneet huonoa oloa ja tuntunut et pyörryttää. Puolisolle totesikin et jos tietäisin olevani raskaana niin laittaisin nämä sen piikkiin, mut en usko vieläkään et olisin raskaana.

Tämä kierto sinetöi vuoden yrityksen täyteen. Toivon toki et tää olisi meidän kierto ja ”pelastuisin” ettei tarvitsisi olla kunnalliselle yhteydessä. Toki eihän se ole pakko, mut ei kai tämä näinkään onnistu. Letroja olisi vielä yhteen kiertoon ja ovumia houkuttaisi yhä, mut toisaalta olen epäillyt niiden toimivuutta minuun, kun en ole niistä saanut niitä oireita mistä lääkäri pelotteli. Paikkakunnalla ei ole ovumiaa ja ensi kierron h-hetki ennuste olisi vkl, ei olisi meidän kierto. Vuorotyön kannalta olisi vaikea lähteä toiselle paikkakunnalle hakemaan hoitoa. Pelottaa ja ahdistaa ottaa yhteyttä kunnalliselle, puoliso ei aio auttaa yhteydenotossa vaan se kaatuu suoraan minun hoidettavaksi. Lähtee kuitenkin mukaan jos tarve on. Kauhusta jos toteavat et odottakaa vielä vuosi. Kiirrehän se tässä tulisi jos useamman haluaisi.
 
@haaveillen Oireetonta on, en jaksa uskoa plussaan. Toki naama kukkinut ihan urakalla jo muutaman päivän. Se on niin rasvainenkin, kädellä kun pyyhkäisee niin käsinkin jää kimmeltävää. Eipä testienkään teko houkuttele, toisaalta on vielä alhaiset Dpo päivätkin.

Kuivaa on kuin Saharassa, sitä normaalia valkovuotoakaan ei ole juuri näkynyt. Ovulaatio kyllä tapahtui ja nännin päät aristi normaaliin tapaa pari päivää. Siihen se sit on jäännyt. Mut se mikä on hämmentävää niin on tuntunu epämiellyttävää tuntemuksia kävellessä esim. jotkun hajut aiheuttaneet huonoa oloa ja tuntunut et pyörryttää. Puolisolle totesikin et jos tietäisin olevani raskaana niin laittaisin nämä sen piikkiin, mut en usko vieläkään et olisin raskaana.

Tämä kierto sinetöi vuoden yrityksen täyteen. Toivon toki et tää olisi meidän kierto ja ”pelastuisin” ettei tarvitsisi olla kunnalliselle yhteydessä. Toki eihän se ole pakko, mut ei kai tämä näinkään onnistu. Letroja olisi vielä yhteen kiertoon ja ovumia houkuttaisi yhä, mut toisaalta olen epäillyt niiden toimivuutta minuun, kun en ole niistä saanut niitä oireita mistä lääkäri pelotteli. Paikkakunnalla ei ole ovumiaa ja ensi kierron h-hetki ennuste olisi vkl, ei olisi meidän kierto. Vuorotyön kannalta olisi vaikea lähteä toiselle paikkakunnalle hakemaan hoitoa. Pelottaa ja ahdistaa ottaa yhteyttä kunnalliselle, puoliso ei aio auttaa yhteydenotossa vaan se kaatuu suoraan minun hoidettavaksi. Lähtee kuitenkin mukaan jos tarve on. Kauhusta jos toteavat et odottakaa vielä vuosi. Kiirrehän se tässä tulisi jos useamman haluaisi.
Tiedän täysin tunteen, meitä kehotettiin odottamaan vielä vuosi ja pari vkoa käynnin jälkeen teinkin plussan ☺Itselle tärkeintä kuitenkin oli käydä käynnillä, sillä siellä tekevät kaikki tutkimukset. Oli siellä tai ei mitään niin ainakin saat varmuutta tilanteeseen, että missä mennään. Itsellä kun plussasin niin naama kukki ja oli rasvainen. Iltasin paleli niin, että piti kaksi peittoa laittaa päälle ja oli kuivaa myös kunnes sitten jossain vaiheessa kk pois jäännin aikana alkoi vv runsastumaan pikkuhiljaa. Tsemppejä sinne 🤗
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
Tännehän oli tullut plussia, onnea niistä ❤❤
Meikäläinen on viittävaille saanut ovisplussan, tänään pitäisi seuraavasta pissasta vielä tikuttaa , uskon sit olevan kun tein aamupissasta eikä vielä ihan ollut.
pitäisi saada talletus tänään, normisti ei ole mahdollisuus mutta kupilla on mentävä sitten.
Nyt täytyy vetää vielä oviksen ohi pari talletusta ihan vaan varuiksi. Että nyt on kyllä yritetty siitä ei taaskaan olis kiinni.

Katsotaan jos saa liittyä piinalistalle , outoa mutta limoja en ole havainnut tässä kierrossa ja ne tulee yleensä pari päivää ennen plussaa. No silti toivotaan parasta.
 
@haaveillen Oireetonta on, en jaksa uskoa plussaan. Toki naama kukkinut ihan urakalla jo muutaman päivän. Se on niin rasvainenkin, kädellä kun pyyhkäisee niin käsinkin jää kimmeltävää. Eipä testienkään teko houkuttele, toisaalta on vielä alhaiset Dpo päivätkin.

Kuivaa on kuin Saharassa, sitä normaalia valkovuotoakaan ei ole juuri näkynyt. Ovulaatio kyllä tapahtui ja nännin päät aristi normaaliin tapaa pari päivää. Siihen se sit on jäännyt. Mut se mikä on hämmentävää niin on tuntunu epämiellyttävää tuntemuksia kävellessä esim. jotkun hajut aiheuttaneet huonoa oloa ja tuntunut et pyörryttää. Puolisolle totesikin et jos tietäisin olevani raskaana niin laittaisin nämä sen piikkiin, mut en usko vieläkään et olisin raskaana.

Tämä kierto sinetöi vuoden yrityksen täyteen. Toivon toki et tää olisi meidän kierto ja ”pelastuisin” ettei tarvitsisi olla kunnalliselle yhteydessä. Toki eihän se ole pakko, mut ei kai tämä näinkään onnistu. Letroja olisi vielä yhteen kiertoon ja ovumia houkuttaisi yhä, mut toisaalta olen epäillyt niiden toimivuutta minuun, kun en ole niistä saanut niitä oireita mistä lääkäri pelotteli. Paikkakunnalla ei ole ovumiaa ja ensi kierron h-hetki ennuste olisi vkl, ei olisi meidän kierto. Vuorotyön kannalta olisi vaikea lähteä toiselle paikkakunnalle hakemaan hoitoa. Pelottaa ja ahdistaa ottaa yhteyttä kunnalliselle, puoliso ei aio auttaa yhteydenotossa vaan se kaatuu suoraan minun hoidettavaksi. Lähtee kuitenkin mukaan jos tarve on. Kauhusta jos toteavat et odottakaa vielä vuosi. Kiirrehän se tässä tulisi jos useamman haluaisi.
Voi kunpa olisi teidän kierto tämä 🤞🏼 toivotaan!
meilläkin on enää 3 kiertoa (pl. tämä) niin tulee vuosi täyteen, kyllähän se vähän ajatuksena laittaa miettimään kaikenlaista. 🫥 mutta kierto kerrallaan, katellaan sitten jos ei tärppiä ole marraskuuhun mennessä tullut.
 
vierailija
Mistä voi johtua et kierto pitenee kuukausi kuukaudelta? Mulla kierto viimevuonna vielä 30-32päivää, sit jossain kohtaa alkoikin olla 35 päivää ja nyt yhtäkkiä olikin jo 37 päivää? Pettymyksen määrä kun ajattelin jo et ois tärpännyt mut sieltä ne kuukautiset vaan alkoikin? Ikää 29v ja yksi 2v3kk lapsi. Mitään hormonaalista ehkäsyä en ole käyttänyt lapsen syntymän jälkeen.
 
Mistä voi johtua et kierto pitenee kuukausi kuukaudelta? Mulla kierto viimevuonna vielä 30-32päivää, sit jossain kohtaa alkoikin olla 35 päivää ja nyt yhtäkkiä olikin jo 37 päivää? Pettymyksen määrä kun ajattelin jo et ois tärpännyt mut sieltä ne kuukautiset vaan alkoikin? Ikää 29v ja yksi 2v3kk lapsi. Mitään hormonaalista ehkäsyä en ole käyttänyt lapsen syntymän jälkeen.
Itselleni vain juolahtaa mieleen et ovulaatio olisi aina vain myöhempään tai ehkä ei ollenkaan tai sit on hyvin epäsäännöllinen joka taas pidentää kiertoa kun pääsääntöisesti luteaalivaihe on 12 päivää. Ehkäpä voisit olla lääkäriin yhteydessä, jos vaikka kärsit kilpirauhasen vajaatoiminnasta tai ehkä et ovuloi?! Nää on vaan arvauksia, en tiedä. Mut ovumialla kun itse kävin niin oli juurikin edellinen kierto ollut 37 päivää, kun muuten ollut hyvin säännöllinen. Lääkäri oli sitä mieltä et kerta kun on yksi satunnainen heitto kierrossa niin ei ole ongelma.
 
vierailija
Itselleni vain juolahtaa mieleen et ovulaatio olisi aina vain myöhempään tai ehkä ei ollenkaan tai sit on hyvin epäsäännöllinen joka taas pidentää kiertoa kun pääsääntöisesti luteaalivaihe on 12 päivää. Ehkäpä voisit olla lääkäriin yhteydessä, jos vaikka kärsit kilpirauhasen vajaatoiminnasta tai ehkä et ovuloi?! Nää on vaan arvauksia, en tiedä. Mut ovumialla kun itse kävin niin oli juurikin edellinen kierto ollut 37 päivää, kun muuten ollut hyvin säännöllinen. Lääkäri oli sitä mieltä et kerta kun on yksi satunnainen heitto kierrossa niin ei ole ongelma.
Mä kyllä tikutin ovulaatiota ekaa kertaa viimekuussa ja sain plussan juuri päivää ennen kun mun yksi kuukautis sovellus näytti et olis ollu ovilaatio. Eli luulen et meni juuri niin ja tuli limat yms mitkä on tullu kaikissa muissakin kierrossa. Mut hämmentää toi pitkä kierto ja ärsyttää kun aina saa odottaa niin kauan että pääsee uudelleen yrittämään 🤯 nyt yritystä takana 8kk
 
Mä kyllä tikutin ovulaatiota ekaa kertaa viimekuussa ja sain plussan juuri päivää ennen kun mun yksi kuukautis sovellus näytti et olis ollu ovilaatio. Eli luulen et meni juuri niin ja tuli limat yms mitkä on tullu kaikissa muissakin kierrossa. Mut hämmentää toi pitkä kierto ja ärsyttää kun aina saa odottaa niin kauan että pääsee uudelleen yrittämään nyt yritystä takana 8kk
Mielenkiinnosta kysyn, että kun tikutit niin mille kiertopäivälle sait ovisplussan? oliko sulla ovis myöhään vai tosi pitkä luteaali? 😊
 
vierailija
Mielenkiinnosta kysyn, että kun tikutit niin mille kiertopäivälle sait ovisplussan? oliko sulla ovis myöhään vai tosi pitkä luteaali?
Mulla oli kierron pituus se 37 päivää ja ovis plussan sain kp 23 eli ovulaatio varmaan tapahtui sitten 24 päivänä joten luteaalin pituudeksi jäi sitten se 13 päivää 😌 en tiedä sit onko toi raskautumisen kannalta hyvä vai huono🤷‍♀️
 
Mulla oli kierron pituus se 37 päivää ja ovis plussan sain kp 23 eli ovulaatio varmaan tapahtui sitten 24 päivänä joten luteaalin pituudeksi jäi sitten se 13 päivää en tiedä sit onko toi raskautumisen kannalta hyvä vai huono
Kyllähän joskus kierto reagoi esim arjen muutoksiin justiinsa ovista lykkäävästi (esim sairaus, stressi, lomailu ja rytminmuutos jne), mutta jos kierto on ennen ollut lyhyempi ja ovis siirtyy aina vain myöhemmäksi niin kysäisisin varmaan gyneltä että mitä ihmettä 😊

Ihan varmasti turhauttaa pitkät kierrot yrittämisvaiheessa, kun se on tuskaa näillä meikäläisenkin 24-28 mittasilla kierroilla 🥲 muuten pitkät kierrot onkin ihan kivoja, kun ei ole koko aikaa menkkoja 🤭
 

Yhteistyössä