Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Poistuiko ne ilmoitetut viestit, en tiedä miten täällä asia menee. Toivon oikeasti että ketjulle ei käy mitään koska tämä on ihan uskomattoman upea yhteisö ja vertaispalsta ja itsensä löytämisen pandoran boksi ja vaikka mitä muuta. Toivon ettei lähipiiri kyllä ikinä näitä horinoita lue, punastuttaa ajatuskin omalta osalta. Kukaan ei halua kellekään mitään pahaa, vaan tällä rakkauden määrällä niin J:tä kuin B:tä kohtaan ratkaisisi tosiaan kaikki sodat ja energiakriisin jos sellaista vielä on (laivalla ei näy muut uutiset, katsos).
Senkun jatkatte fiilistelyä, itsekin tein niin siihen asti, kunnes Jessestä tehtiin luenta. Pitäkää tämä ketju jatkossa hyvän mielen B&K ketjuna, silloin se tuo sitä hyvää mieltä myös täällä kirjoitteleville.
 
vierailija
Lisää vibaa punttiin / tunnelmapaloja mamman levylaukusta!
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
En ole kenenkään täällä mainitun tyttöystävä. Kerroin vain, että tarot-luennan tai shippauksen varjolla ei voi ruveta levittämään valheita kenestäkään henkilöstä. Joku raja pitää olla siinäkin touhussa. Kommentistasi huomaa sen, että olet puolustuskannalla, etkä halua nähdä, että Jessen kohdalla luenta on mennyt täysin pieleen. Toivon ihan oikeasti, ettei tätä asiaa tarvitse lähteä viemään eteenpäin.
no jos et edes tunne tyyppiä niin sitte säkää et tiedä mikä on totta ja mikä ei. ja et edes sano mikä siinä luennassa muka oli valheellista tai "mennyt täysin pieleen". eli sunkin kommentti on yhtä tyhjän kanssa.
 
vierailija
Tää on muuten totta, että tietyt sanat herättävät yllättäviä yhteyksiä ja hiukankin väärässä paikassa ne aiheuttavat shippaajassa äkillisiä yskänkohtauksia, josta muistuu mieleen joku Madridin video, jonka jälkeen pasmat menee ihan sekaisin.

Enid
Joudun työssäni sanomaan hintoja. Ette uskokaan, miten monissa hinnassa on ”kakskytäneljä” :D
Eipä ois siihenkään numeroon tullut aikaisemmin omasta suusta noin sanottuna kiinnitettyä mitään huomiota. Nykyisin tulee :) (dinner-ig:n suomen opetus)
 
  • Haha
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Jos joku on vielä tanssilattialla, tässä tulee Käärijän johdolla Dancing lasha tumbai. K:lla on kyllä upea kropanhallinta.

Näistä kahdesta seuraavasta tulee itselleni K/B mieleen.

Pet shop boys - Vulnerable:

Illan hidas, The last shadow puppets - Sweet dreams:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Kiitos myötätunnosta shipping addiktiossa rannevammautuneelle! Miettikää armaat puutarhurit näpytys- ja skrollausasentoanne, olen varoittava esimerkki! Loveboat energiaa tarvitaan universumiin, ei auta nyt menettää tärkeitä ja shipissä vaadittavia kehon osia!

Mietin tässä pitäisikö palkata TET harjoittelija purkamaan saneluitani tänne palstalle. Mun täytyy sitten vain jatkaa kaunokirjallista ja puutarhamaisesti verhoiltua ilmaisua, niin ettei kukaan huolestu tettiläisen työoloista ja mahdollisista altistuksista.

Ja minullekin kauppareissu on ollut liian pitkä aika. Mun teini mm joutunut kehottamaan mua kaupassa, että voisitko keskittyä ja laittaa puhelimen laukkuun kun hän puhuu minulle ja en kuuntele. Mitäs siinä sitten, kuin että "joo tottakai, anteeksi, mä vielä vaan tämän yhden jutun katson/teen/kirjoitan ihan nopeasti vaan loppuun.."
Taas on tullut niin paljon mehukkaita juttuja, joihin tekisi mieli kommentoida tai kompata, mutta en varmaan muista promilleakaan niistä. Tää teinin motkotus naurattaa! 😄 Meillä 15v on ollut varmaan vaan totaalisen onnellinen, kun äiti on kadonnut kaninkoloon ja hän saa pelata ihan rauhassa yötä myöten vailla meitsin perusmotkotusta. Oon ihan rappiomutsi. Onneks kohta alkaa koulu. 🙈


Horny jail ja drunken sailorit nauratti myös ja jotenkin koitin kuvitella tämän näyn yhdessä sen kirkon urkujen taakse piilotettujen pahojen juttujen kanssa! 😂😂 The church i like! 😇

Olen tänään jopa ollut omaehtoisesti (!muutaman tunnin poissa täältä ”tuulettelemassa aivoja” ja viettämässä yhden naisen perjantaidiskoa, siis omassa olohuoneessa kuulokkeet korvilla. Jostain syystä usein kun puoliso on poissa kotoa niin meitsi tanssii sielunsa pihalle (jos ei ole tuhoamassa sieluaan täällä 🤭) Siksi erityisesti lämmitti täältä löytyvä perjantain kasaridisko, johon haluan ehdottomasti osallistua, tosin tää menee kyllä pateettisen ysärin puolelle ja siihen illan viimeiseen hitaaseen. 🪩Voitte valita kumpi laulaa kummalle mut mun shipissä tää on Bltä Klle ja linkitän Jimmy Fallonin ja Jack Blackin version, koska tää on vaan huikee. Ja koska Jimmy on mun adult man crush. 😎


https://youtu.be/1ISYT6EeUM0

Kivaa viikonloppua ja monelta se karaoke alkoi aulabaarissa ja millä kannella? !💅🏻

Ailakki
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Hei eli sinä, joka kirjoitit ihan hiljattain kukkakauppa-tarinan tänne. Olen lukenut sen tarinan monta kertaa, se tuo jostain syystä mulle tosi hyvän mielen. Tuli yön pimeinä tunteina ajatus: inspiroituisitko kirjoittamaan samasta tarinasta version J:n näkökulmasta? Jos kyllä, niin olisipa ihana lukea sellainen, jos taas ei, niin sekin on okei. Ei mulla muuta. Kiitos vielä siitä tarinasta.

Assuuu
Voi kiitos kauniista sanoistasi Assuuu, ihana kuulla että sait tarinasta hyvää mieltä 🥰 Bojanin näkökulmasta kirjoittaminen tuntuu minulle jotenkin luontevammalta, vaikka olenkin aiemmin julkaissut yhden pienen tarinan, jossa harjoittelin "K:na olemista". En siis uskalla ihan luvata, mutta harkitsen ja katson tuleeko mitään. -❤🌿
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Voi juma, en ollut nähnyt tota Käärijä-Dancing lasha tumbaita, ihan huikee!! 😂😂😂

Sekin piti kommentoida, et tupenrapinat olis kyllä just täydellinen biisinimi Kärtsärille! 🤩

Vielä oli joku mitä piti kommentoida, unohdin.

Ailakki
 
vierailija
Joudun työssäni sanomaan hintoja. Ette uskokaan, miten monissa hinnassa on ”kakskytäneljä”
Eipä ois siihenkään numeroon tullut aikaisemmin omasta suusta noin sanottuna kiinnitettyä mitään huomiota. Nykyisin tulee (dinner-ig:n suomen opetus)
Kaikki muistuttaa näistä kahdesta - asunnon numero, kaupan takapihan eurolavat, are yout missä tahansa lauseessa, kukkakuosit, Titanic, tyhjät denssirasiat ojanpientareella... 🙈
 
vierailija
Näköjää Paul Rudd ja Jimmy Fallon on tehnyt version myös Dead or Aliven You Spin Me Round 😄


Ailakki
 
vierailija
Tämä tuli nyt vastaan sattumalta. On ehkä ollutkin täällä. Nace on kyllä niin aidosti iloinen toisen puolesta.

 
vierailija
Tämä tuli nyt vastaan sattumalta. On ehkä ollutkin täällä. Nace on kyllä niin aidosti iloinen toisen puolesta.

Monesti on nostettu esiin, että Bojan oli Jerelle tukena varsinkin finaali-iltana, mutta on selvä, että myös Bojan on saanut Jereltä yhtäläistä tukea viisujen ajan. <3 JO on myös nähnyt millainen positiivinen vaikutus Jerellä on ollut Bojaniin.
 

Yhteistyössä