Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi tämä on liikuttava. B on aivan kiinni Martinissa tuossa ja näyttää niin surkealta kuin uitettu mäyräkoira. Tuosta saa hiukan kiinni Martinin persoonasta vaikka hänkin on liikuttunut tuossa.
On kyllä liikuttava, ne on ihan kylki kyljessä jalat liimautuneena yhteen. Varmasti ollut kova paikka jättää bändi kun se on ollut niin nousukiidossa.
 
vierailija
Vai kerrotaan täällä nähtyjä unia. Mä olen nähnyt niitä todella paljon, varsinkin Kärtsästä, Janista ja Nacesta. Tuntuu siltä ettei tämä ovulaatio lopu ikinä. Saisin porttikiellon palstalle, jos alkaisin kirjoittamaan niitä tänne ja tuskin ne edes kiinnostaa ketään. Mua hävettää yksi uni, koska siinä lähdimme suurella naisporukalla Sloveniaan ja tarkoituksenamme oli päästä mittaamaan Janin etumus. Mulla oli kultaisen värinen mittanauha ja vertailimme, että kenen mittanauha on hienoin. Olen lukenut ehkä liikaa vauva palstaa.
Ihan mahtava uni 🥳

Mango
 
vierailija
Yks asiakas rupesi mulle tällä viikolla puhumaan Käärijästä. Sanoi, että ei oo aikaisemmin juuri räppiä kuunnellut, mutta tuossa tyypissä oli jotain, joka hurmasi. On saanut CCC kappaleesta paljon iloa nyt keväällä ja kesällä. Olin et jep, jep, kiva juttu! Ja yritin epätoivoisesti pitää pokan. 😅

Siis oon se äsken kirjoittanut fyssari, joka kyllä juttelee muutenkin asiakkaiden kanssa mukavia. 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Jaan tän söpön lyhyen videon tänne, kun Vauvalle ei viitti, kun siellä ei ole enää ketään täysipäistä paikalla nyt illalla. Oon niin haipeissa, kun löysin tämän videon kautta myös sen taustalla olevan biisin, Coldplayn My Universen! Se on jo toinen helmi löytö shippivideoista Coldplaylta, mun nykyiset shippi anthemit (toinen on Something just like this)
Taitaa olla tää sama tekijä miutenkin tehnyt kaikki ihanimmat You tuben kompilaatiovideot pojista, ainakin mun makuun ihanimmat :)
Harmi vaan, et tää video on aika lyhyt!
 
vierailija
Jaan tän söpön lyhyen videon tänne, kun Vauvalle ei viitti, kun siellä ei ole enää ketään täysipäistä paikalla nyt illalla. Oon niin haipeissa, kun löysin tämän videon kautta myös sen taustalla olevan biisin, Coldplayn My Universen! Se on jo toinen helmi löytö shippivideoista Coldplaylta, mun nykyiset shippi anthemit (toinen on Something just like this)
Taitaa olla tää sama tekijä miutenkin tehnyt kaikki ihanimmat You tuben kompilaatiovideot pojista, ainakin mun makuun ihanimmat
Harmi vaan, et tää video on aika lyhyt!
Oliks se just tuo kooste mistä JO official tykkäsi tänään tik tokissa tai instassa😚
 
vierailija
Nyt kun oon perjantai-illan kunniaksi muutenkin musatuulella, niin haluan jakaa yhden biisin, mihin törmäsin kesken kesää jostain kaukaa nuoruudestani! Bändi on Dead or Alive, kultaiselta 80-luvulta. Siivoilin vanhoja C-kasettiarkistojani ja biisi löytyi niistä. Itse äänitettynä, kuten kuvaan kuului.
Ton biisin olemus liikautti jotain mun shippi-sisimmässäni. Ensinnäkin, kyseinen bändihän taisi jo silloin (tai ainakin nokkamies, laulaja Pete Burns) vähän profiloitua gay-skenen alaisena, eikä sitä silloin aina oikein ymmärretty. Laulajan naismaisesta olemuksesta keskusteltiin ihmetellen! 🙂
Itselleni oli bändin hyvä musiikki se juttu.
Toiseksi noi sanathan on siis aivan täydelliset minun mielestäni tähän shippiin. Kuvittelen K:n laulajaksi tilanteessa, jossa kuriton B ei oikein suostu nyt muistamaan Baby bootaan riittävästi huomion kanssa! (Löysin kappaleen kesällä jo ennen näitä B:n jaksamisongelmia, jolloin tämän kuvitelman loin. Tietenkin nyt se hänen levon tarpeensa ei tuohon näkemääni biisin asetelmaan istu, mutta ajatelkaamme aikaa, jolloin Bojan on toipunut.)
En tajua, miten tämä kyseinen biisi oli päässyt minulta täysin unohtumaan, muistan kyllä muutaman muun heidän kappaleensa kaivelemattakin, mutta en muistanut tätä!
Eli jos olet kasari-discon ystävä, niin olepa hyvä!
 
vierailija
Jaan tän söpön lyhyen videon tänne, kun Vauvalle ei viitti, kun siellä ei ole enää ketään täysipäistä paikalla nyt illalla. Oon niin haipeissa, kun löysin tämän videon kautta myös sen taustalla olevan biisin, Coldplayn My Universen! Se on jo toinen helmi löytö shippivideoista Coldplaylta, mun nykyiset shippi anthemit (toinen on Something just like this)
Taitaa olla tää sama tekijä miutenkin tehnyt kaikki ihanimmat You tuben kompilaatiovideot pojista, ainakin mun makuun ihanimmat
Harmi vaan, et tää video on aika lyhyt!
Oi nämä kaksi pöhkelöä❤ Ja tuohon toiseen kommenttiin viitaten, onpa ihana jos JO official (lue: Bojan) on tästä tykännyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Jaan tän söpön lyhyen videon tänne, kun Vauvalle ei viitti, kun siellä ei ole enää ketään täysipäistä paikalla nyt illalla. Oon niin haipeissa, kun löysin tämän videon kautta myös sen taustalla olevan biisin, Coldplayn My Universen! Se on jo toinen helmi löytö shippivideoista Coldplaylta, mun nykyiset shippi anthemit (toinen on Something just like this)
Taitaa olla tää sama tekijä miutenkin tehnyt kaikki ihanimmat You tuben kompilaatiovideot pojista, ainakin mun makuun ihanimmat
Harmi vaan, et tää video on aika lyhyt!
Aivan ihana video, kiitos jakamisesta🥺❤ Yksi bussiklippi, jossa katsovat toisiaan, oli itselle aivan uusi mikä onkin käymässä harvinaiseksi nykyään.

Tuo kemia, ja miten he suorastaan loistavat toistensa seurassa on jotain mitä en kyllästy katsomaan.
 
vierailija
Jaan tän söpön lyhyen videon tänne, kun Vauvalle ei viitti, kun siellä ei ole enää ketään täysipäistä paikalla nyt illalla. Oon niin haipeissa, kun löysin tämän videon kautta myös sen taustalla olevan biisin, Coldplayn My Universen! Se on jo toinen helmi löytö shippivideoista Coldplaylta, mun nykyiset shippi anthemit (toinen on Something just like this)
Taitaa olla tää sama tekijä miutenkin tehnyt kaikki ihanimmat You tuben kompilaatiovideot pojista, ainakin mun makuun ihanimmat
Harmi vaan, et tää video on aika lyhyt!
Onpa ihana... Tuo B:n katse tuossa tutussa pätkässä lopuksi missä K hyppää syliin... en kestä. Aina uudestaan löydän jonkun ihanan uuden hivenen näistä.

🌙💜
 
vierailija
Kunpa tekijä tekisi videosta vähän pidemmän version 💕 Aineksia kyllä olisi… rakastan sitä, kun noi biisit ja videoiden ”toiminta” matsaavat, kuten tuossa se Bojanin tanssiessa sormella osoitus -kohta, ”you are my universe”, ne saa vähän lisää kierroksia.
Lisäksi Bojan ihanan näköisenä istuessaan bussissa K:n kanssa. Ihan kuin neuvottelis jotain koskien pilapuhelua Janille(??) (toi oli siitä puheluvideosta, jossa koittaa sulkea kärtsän suun :) )
 
vierailija
Nyt kun oon perjantai-illan kunniaksi muutenkin musatuulella, niin haluan jakaa yhden biisin, mihin törmäsin kesken kesää jostain kaukaa nuoruudestani! Bändi on Dead or Alive, kultaiselta 80-luvulta. Siivoilin vanhoja C-kasettiarkistojani ja biisi löytyi niistä. Itse äänitettynä, kuten kuvaan kuului.
Ton biisin olemus liikautti jotain mun shippi-sisimmässäni. Ensinnäkin, kyseinen bändihän taisi jo silloin (tai ainakin nokkamies, laulaja Pete Burns) vähän profiloitua gay-skenen alaisena, eikä sitä silloin aina oikein ymmärretty. Laulajan naismaisesta olemuksesta keskusteltiin ihmetellen!
Itselleni oli bändin hyvä musiikki se juttu.
Toiseksi noi sanathan on siis aivan täydelliset minun mielestäni tähän shippiin. Kuvittelen K:n laulajaksi tilanteessa, jossa kuriton B ei oikein suostu nyt muistamaan Baby bootaan riittävästi huomion kanssa! (Löysin kappaleen kesällä jo ennen näitä B:n jaksamisongelmia, jolloin tämän kuvitelman loin. Tietenkin nyt se hänen levon tarpeensa ei tuohon näkemääni biisin asetelmaan istu, mutta ajatelkaamme aikaa, jolloin Bojan on toipunut.)
En tajua, miten tämä kyseinen biisi oli päässyt minulta täysin unohtumaan, muistan kyllä muutaman muun heidän kappaleensa kaivelemattakin, mutta en muistanut tätä!
Eli jos olet kasari-discon ystävä, niin olepa hyvä!
Shipin mieleen tuovat musavinkit sopivat hyvin perjantai-iltaan, kiitos✨ Disco kannella 2!
 
vierailija
Huh,huh. Elokuvista selvitty, onnellisesti kotona kännykkä kädessä. Onneksi ei mitään romanttista (romantiikka kuuluu vain J&B saagan). Parit Are you? vuorosanat herätti välittömästi mielenkiinnon ihan eritasolle 😄
 
vierailija
Huh,huh. Elokuvista selvitty, onnellisesti kotona kännykkä kädessä. Onneksi ei mitään romanttista (romantiikka kuuluu vain J&B saagan). Parit Are you? vuorosanat herätti välittömästi mielenkiinnon ihan eritasolle
En ole leffassa aikoihin käynyt mutta tuo jos mikä on samaistuttavaa. Ellen ole shippaamassa, elän kuin sumuverho olisi silmieni ja korvieni edessä. Kunnes sitten yhtäkkiä kuulen "are you" tai vaikka kun joku puhui perennoista, aistini selvästi tarkentuivat. 😆 Kaikki mielessäni puutarhaan yhdistyvät asiat havahduttavat ihan eri tavalla.

Indigo
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Samalta C-kasetilta löytyi oikea kasarin disco-kimara! Osa ei niin tunnettuja, ehkä, mutta biitti on kohdillaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
En ole leffassa aikoihin käynyt mutta tuo jos mikä on samaistuttavaa. Ellen ole shippaamassa, elän kuin sumuverho olisi silmieni ja korvieni edessä. Kunnes sitten yhtäkkiä kuulen "are you" tai vaikka kun joku puhui perennoista, aistini selvästi tarkentuivat. Kaikki mielessäni puutarhaan yhdistyvät asiat havahduttavat ihan eri tavalla.

Indigo
Tää on muuten totta, että tietyt sanat herättävät yllättäviä yhteyksiä ja hiukankin väärässä paikassa ne aiheuttavat shippaajassa äkillisiä yskänkohtauksia, josta muistuu mieleen joku Madridin video, jonka jälkeen pasmat menee ihan sekaisin.

Enid
 
vierailija
Hei 🌿❤ eli sinä, joka kirjoitit ihan hiljattain kukkakauppa-tarinan tänne. Olen lukenut sen tarinan monta kertaa, se tuo jostain syystä mulle tosi hyvän mielen. Tuli yön pimeinä tunteina ajatus: inspiroituisitko kirjoittamaan samasta tarinasta version J:n näkökulmasta? 🤔😊 Jos kyllä, niin olisipa ihana lukea sellainen, jos taas ei, niin sekin on okei. Ei mulla muuta. 💚 Kiitos vielä siitä tarinasta.

Assuuu
 
vierailija
Jos mä olisin vaikka jonku julkkiksen gf niin en rupeaisi kyllä vänkäämään vastaan koska siitähän tulee sellane olo että luennoissa on osuttu oikeaan ja yritetään tehä damage controllia
En ole kenenkään täällä mainitun tyttöystävä. Kerroin vain, että tarot-luennan tai shippauksen varjolla ei voi ruveta levittämään valheita kenestäkään henkilöstä. Joku raja pitää olla siinäkin touhussa. Kommentistasi huomaa sen, että olet puolustuskannalla, etkä halua nähdä, että Jessen kohdalla luenta on mennyt täysin pieleen. Toivon ihan oikeasti, ettei tätä asiaa tarvitse lähteä viemään eteenpäin.
 

Yhteistyössä