Nyt kun oon perjantai-illan kunniaksi muutenkin musatuulella, niin haluan jakaa yhden biisin, mihin törmäsin kesken kesää jostain kaukaa nuoruudestani! Bändi on Dead or Alive, kultaiselta 80-luvulta. Siivoilin vanhoja C-kasettiarkistojani ja biisi löytyi niistä. Itse äänitettynä, kuten kuvaan kuului.
Ton biisin olemus liikautti jotain mun shippi-sisimmässäni. Ensinnäkin, kyseinen bändihän taisi jo silloin (tai ainakin nokkamies, laulaja Pete Burns) vähän profiloitua gay-skenen alaisena, eikä sitä silloin aina oikein ymmärretty. Laulajan naismaisesta olemuksesta keskusteltiin ihmetellen!
Itselleni oli bändin hyvä musiikki se juttu.
Toiseksi noi sanathan on siis aivan täydelliset minun mielestäni tähän shippiin. Kuvittelen K:n laulajaksi tilanteessa, jossa kuriton B ei oikein suostu nyt muistamaan Baby bootaan riittävästi huomion kanssa! (Löysin kappaleen kesällä jo ennen näitä B:n jaksamisongelmia, jolloin tämän kuvitelman loin. Tietenkin nyt se hänen levon tarpeensa ei tuohon näkemääni biisin asetelmaan istu, mutta ajatelkaamme aikaa, jolloin Bojan on toipunut.)
En tajua, miten tämä kyseinen biisi oli päässyt minulta täysin unohtumaan, muistan kyllä muutaman muun heidän kappaleensa kaivelemattakin, mutta en muistanut tätä!
Eli jos olet kasari-discon ystävä, niin olepa hyvä!
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.
youtu.be