Kiitos myötätunnosta shipping addiktiossa rannevammautuneelle! Miettikää armaat puutarhurit näpytys- ja skrollausasentoanne, olen varoittava esimerkki! Loveboat energiaa tarvitaan universumiin, ei auta nyt menettää tärkeitä ja shipissä vaadittavia kehon osia!
Mietin tässä pitäisikö palkata TET harjoittelija purkamaan saneluitani tänne palstalle. Mun täytyy sitten vain jatkaa kaunokirjallista ja puutarhamaisesti verhoiltua ilmaisua, niin ettei kukaan huolestu tettiläisen työoloista ja mahdollisista altistuksista.
Ja minullekin kauppareissu on ollut liian pitkä aika. Mun teini mm joutunut kehottamaan mua kaupassa, että voisitko keskittyä ja laittaa puhelimen laukkuun kun hän puhuu minulle ja en kuuntele. Mitäs siinä sitten, kuin että "joo tottakai, anteeksi, mä vielä vaan tämän yhden jutun katson/teen/kirjoitan ihan nopeasti vaan loppuun.."
Taas on tullut niin paljon mehukkaita juttuja, joihin tekisi mieli kommentoida tai kompata, mutta en varmaan muista promilleakaan niistä. Tää teinin motkotus naurattaa!
Meillä 15v on ollut varmaan vaan totaalisen onnellinen, kun äiti on kadonnut kaninkoloon ja hän saa pelata ihan rauhassa yötä myöten vailla meitsin perusmotkotusta. Oon ihan rappiomutsi. Onneks kohta alkaa koulu.
Horny jail ja drunken sailorit nauratti myös ja jotenkin koitin kuvitella tämän näyn yhdessä sen kirkon urkujen taakse piilotettujen pahojen juttujen kanssa!
The church i like!
Olen tänään jopa ollut omaehtoisesti (!muutaman tunnin poissa täältä ”tuulettelemassa aivoja” ja viettämässä yhden naisen perjantaidiskoa, siis omassa olohuoneessa kuulokkeet korvilla. Jostain syystä usein kun puoliso on poissa kotoa niin meitsi tanssii sielunsa pihalle (jos ei ole tuhoamassa sieluaan täällä
) Siksi erityisesti lämmitti täältä löytyvä perjantain kasaridisko, johon haluan ehdottomasti osallistua, tosin tää menee kyllä pateettisen ysärin puolelle ja siihen illan viimeiseen hitaaseen. 🪩Voitte valita kumpi laulaa kummalle mut mun shipissä tää on Bltä Klle ja linkitän Jimmy Fallonin ja Jack Blackin version, koska tää on vaan huikee. Ja koska Jimmy on mun adult man crush.
https://youtu.be/1ISYT6EeUM0
Kivaa viikonloppua ja monelta se karaoke alkoi aulabaarissa ja millä kannella? !
Ailakki