Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Otin yhteyden Bojanin energiakehoon ja itse asiassa vähän yllätyin mitä aistin siellä. Sen sijaan että olisi ollut kauheat tukokset ja jumit, tuntuu enemmänkin aktiiviselta (kurkussa on yhä tukosta mutta tuntuu olevaan vähenemään päin).

Tällainen kokemus on vähän hankalasti tulkittava, mutta se tuntuu ehdottomasti positiiviselta tilanteen huomioiden. Sellainen että asiat oikeasti prosessoituvat siellä sen sijaan, että tilanne olisi jumissa. Vaikea yrittää selittää, mutta jos esim. traumaperäisen kasvun (posttraumatic growth) konsepti on tuttu, niin jotain siihen viittaavaa uskon sieltä puhkeavan esiin lähitulevaisuudessa. Uusia perspektiivejä ja ehkä uusia suuntia joissain asioissa.

Uskon että kaikki tulee olemaan hyvin lähitulevaisuudessa, toki asioiden oleminen hyvin ei aina ole juuri sitä mitä me toivoisimme. (Ja tämä ei ole vihjaus mihinkään tiettyyn asiaan vaan noin yleisesti.)

-energiamamma
Hitsi kun tekee mieli ajatella, että K oliskin kaikkien yllätykseksi mennyt Sloveniaan ja siksi B:llä helpotusta olossa🙏💚
 
vierailija
Olen yrittänyt Vauvalla pidempään ehdottaa, että lähettäisi Jokereille (ja Gregsulle) jotain kirjeitä, kortteja tai muita tuenosoituksia ihan etanapostissa, mutta kukaan ei tunnu tälle idealle oikein lämpenevän. No, ehk lähettelen sitten vain itsekseni.
Mä mietin tätä äsken suihkussa. Joo, siellä saa parhaat ideat tai siis selkeimmät vastaukset saattaa putkahtaa 😅 ja ajattelin että mikä ettei ja melkein se kirje jo kirjoittautui mun päässä siinä. Ehkä voisivat arvostaakin vanhan ajan snail mailia. Ehkä jopa eksoottista puhelin kädessä syntyneille. ✉❤

🌙💜
 
vierailija
No huhhuh, mikä tarot-luenta taas... Kiitos Tarotar! Tämä oli odottamisen arvoinen. Aika mykistynyt olo oikeastaan tuosta. Kaikki istuu kokonaiskuvaan, ja tosi mielenkiintoista, että nuo vastaukset tuli helposti. En tiedä miksi mä uskon tähän taas 100 %. Siksikö, että haluan uskoa, vai siksi että tää vaan tuntuu intuitiivisesti just oikealta ja luonnolliselta. Että näinhän se asia nyt vaan on. Voi kun J itsekin sen näkisi näin selkeänä, mutta toisaalta kyllä tuollaiset kolmiodraamat on aina vaikeita (itsekin ollut kerran osapuolena), ei siinä helppo ole tehdä valintoja, koska joutuu valitsemaan ketä satuttaa...

-ruusuristeilijä
 
vierailija
Mä mietin tätä äsken suihkussa. Joo, siellä saa parhaat ideat tai siis selkeimmät vastaukset saattaa putkahtaa ja ajattelin että mikä ettei ja melkein se kirje jo kirjoittautui mun päässä siinä. Ehkä voisivat arvostaakin vanhan ajan snail mailia. Ehkä jopa eksoottista puhelin kädessä syntyneille.
Jos joku laittaa kirjeen, niin voisko siinä olla kollektiivisesti terveisiä tämän palstan faneilta, eli jo vähän kypsempään ikään ehtineiltä. Että välittyisi viesti, että meitä on täällä isompi joukko, joka heitä lämmöllä ajattelee.
 
vierailija
Jos joku laittaa kirjeen, niin voisko siinä olla kollektiivisesti terveisiä tämän palstan faneilta, eli jo vähän kypsempään ikään ehtineiltä. Että välittyisi viesti, että meitä on täällä isompi joukko, joka heitä lämmöllä ajattelee.
Nyt naurattaa ajatus, että kirjeen lähettäjä piirtäisi allekirjoituksiksi emojit eri tyyppien nimistä. Nimim. olen oikeasti piirtänyt kirjeisiin emojeja puuvärillä, t: aikuinen. :D En tosin mitään koiria ja kristallipalloja. :)
 
vierailija
Hitsi kun tekee mieli ajatella, että K oliskin kaikkien yllätykseksi mennyt Sloveniaan ja siksi B:llä helpotusta olossa
Mullakin oli se tunne, että ois ehkä tässä välissä mennyt ihan huomaamattomasti, mutta toisaalta K:lla alkaa jo ke taas hirveä keikkaputki, ja koska sekin on väsynyt, niin varmaan tarvii nyt oikeasti ihan pelkkää pötköttämistä, ettei silläkin ala terveys pettää. Mutta mikä ihana yllätys ois, jos vaikka huomenna tulis ig story jostain lentokentältä tms, että tulipa tässä käväistyä vähän ulkomailla...
 
vierailija
Mullakin oli se tunne, että ois ehkä tässä välissä mennyt ihan huomaamattomasti, mutta toisaalta K:lla alkaa jo ke taas hirveä keikkaputki, ja koska sekin on väsynyt, niin varmaan tarvii nyt oikeasti ihan pelkkää pötköttämistä, ettei silläkin ala terveys pettää. Mutta mikä ihana yllätys ois, jos vaikka huomenna tulis ig story jostain lentokentältä tms, että tulipa tässä käväistyä vähän ulkomailla...
Niinpä...olis ihana yllätys. Mikä keikka K:lla on ke? Lukee ig:ssä vaan tba.
 
vierailija
Herranjestas sentään, mikä luenta! Kiitos Tarotar! 💕

Järjen ja tunteiden välillä vaiheilevana nämä luennat on mulle aina vähän hankalia (mitä ajatella, eli uskoako vai ei), mutta luen ne aina suurella mielenkiinnolla. Tämä viimeisin on selkeydessään kyllä hämmentävin kaikista -todellakin shippaajan unelma. Jos kyseessä se M, jota täällä uumoiltiin, niin joskus etäämmältä (ja toisaalta viisuissa läheltä seuranneena) voi todella nähdä tarkemmin.

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Voihan sinne halutessaan laittaa myös jotain pientä kivaa tyyliin suklaa, tee, kahvi, karkki, purkka, jääkaappimagneetti tms. En usko että liikaa saavat tuontyyppisiä lahjoja. Osa noista menee ihan kirjekuoressakin, ettei pakettia tarvitse.

(MRS = 3)
Tämä on kiva ajatus ja kirjeenä varmaan helppo toteuttaa.
Mulla kävi mielessä myös esim. sukkien lähettäminen ihan etanapostissa, jos keikalle pääsy on epävarmaa. Osoite vaan on ongelma. Menisikö perille tällä: Bojan Cvjeticanin, Ljubljana, Slovenia. Kai ne postissa tietää tarkemman osoitteen.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
Nyt naurattaa ajatus, että kirjeen lähettäjä piirtäisi allekirjoituksiksi emojit eri tyyppien nimistä. Nimim. olen oikeasti piirtänyt kirjeisiin emojeja puuvärillä, t: aikuinen. En tosin mitään koiria ja kristallipalloja.
Älkää pahastuko mutta alkaa kuulostaa vähän pelottavalta kirjeeltä saada kotiin 😅
MEITÄ ON TÄÄLLÄ MONTA 🙂🙂🙂
Ja sitten aikuisen värittämiä puuväriemojeita:
🐶🔮🌻🌿🌙🔥🥀☠
 
Tämä on kiva ajatus ja kirjeenä varmaan helppo toteuttaa.
Mulla kävi mielessä myös esim. sukkien lähettäminen ihan etanapostissa, jos keikalle pääsy on epävarmaa. Osoite vaan on ongelma. Menisikö perille tällä: Bojan Cvjeticanin, Ljubljana, Slovenia. Kai ne postissa tietää tarkemman osoitteen.
Luulen että BOJAN, SLOVENIA riittäisi.
 
vierailija
Ainiin, piti laittaa jo M luennan perään, kun kohta voi tehdä myös Jeren luennan niin onko teillä jotain tiettyä mitä haluaisitte minun kysyvän? Kun Bojaninkin kohdalla kysyin terveydestä. 🔮
 

Yhteistyössä