Mitähön maksais erinäisten artistien yksityiskeikat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko mitään hajua mitä maksais esim. Tehosekoittimen tai vaikka Portion Boysin yksityiskeikka? Semmonen n. tunnin keikka? Ja tekeekö ne ees tommosia?

Tai Matti ja Teppo?

Entäs sit joku ulkomaan elävä? Vaikkapa joku Modern Talking tai Pandora. Ei kai ne ihan hillittömästi maksais kun oon noita kuitenkin Suomessakin nähnyt esiintymissä aika pienissä yökerhoissa tms.

50000 ja saa melkein "kenet vaan" Suomesta. Ihan kovimmat nimet menee yli, kuten joku JVG.

Luulen, et ysäri-kasari eurovision saa jopa halvemmalla.

Jos mä voittaisin lotossa niin ottaisin bileisiin jonkun huikeen ysärinimen. Vaikkapa 2Unlimitedin jos vielä keikkailee ja palkkiopyyntö ois limited.

Dingo vois olla kans kova. Mitähän maksais? Ja pystyiskö vetää kunnon keikan?

50000 ja saa melkein "kenet vaan" Suomesta. Ihan kovimmat nimet menee yli, kuten joku JVG.

Luulen, et ysäri-kasari eurovision saa jopa halvemmalla.

Jos mä voittaisin lotossa niin ottaisin bileisiin jonkun huikeen ysärinimen. Vaikkapa 2Unlimitedin jos vielä keikkailee ja palkkiopyyntö ois limited.

Dingo vois olla kans kova. Mitähän maksais? Ja pystyiskö vetää kunnon keikan?
Eihän tuo 50 donaa ole paha hinta jos saa kerättyä 50 tyyppiä messiin viettämään ikimuistoista iltaa.

Iso bändi vaatii ison lavan. Eivät ne ala kesämökin nurmikolla vetämään showta. Toki jos vuokraa sopivan tilan lavoineen, niin mikä ettei. Kaikkein parhaimman diilin, jos nyt kukaan diiliä olisi ensisijaisesti metsästämässä, saisi varmaan sellaisella mies, kitara ja ääni -konseptilla, jos artisti sellaisen suostuisi tekemään. Tai jos bändi tekisi akustisen keikan pienemmälle yleisölle. Mutta yhtyeillä on aina myös raideri, jossa on tietyt velvoitteet olemassa eikä niistä helposti jousteta. Eli omat pukuhuoneet yms. pitää olla saatavilla, mikä rajoittaa sitä minkälaisissa paikoissa ylipäätään esiinnytään.

Iso bändi vaatii ison lavan. Eivät ne ala kesämökin nurmikolla vetämään showta. Toki jos vuokraa sopivan tilan lavoineen, niin mikä ettei. Kaikkein parhaimman diilin, jos nyt kukaan diiliä olisi ensisijaisesti metsästämässä, saisi varmaan sellaisella mies, kitara ja ääni -konseptilla, jos artisti sellaisen suostuisi tekemään. Tai jos bändi tekisi akustisen keikan pienemmälle yleisölle. Mutta yhtyeillä on aina myös raideri, jossa on tietyt velvoitteet olemassa eikä niistä helposti jousteta. Eli omat pukuhuoneet yms. pitää olla saatavilla, mikä rajoittaa sitä minkälaisissa paikoissa ylipäätään esiinnytään.
Traktorin lavalle soittamaan ja pukuhuoneeksi huussi.

Yhteistyössä