Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En oikein käsitä kommenttiasi. Olin jo vauvalla niitä alkuperäisiä puutarhureita ja tein yhden niistä puutarhaketjuista, sen mikä pysyi siellä pitkään. Luen mielelläni niitä ficcejä ja luen niitä myös muista Jokereista. En oikein ymmärrä pointtiasi ja vähän ilkeää kommenttiasi?
Olen pahoillani, kommentti ei ollut tarkoitettu ilkeäksi. Oletin (ilmeisesti aiheettomasti?), että fanituksesi kohdistuu nimenomaan K:n ei niinkään KB suhteeseen. Tällä palstalla kun on tuntunut menevän välillä vähän puurot ja vellit sekaisin shippauksen suhteen. Fanficcejä luen myös minä 😊✌
-Peace
 
vierailija
Oisko kuitenkin niin että tämä homma olisi syytä haudata ihan joka paikassa? Siis ihan vilpittömästi kysyn, kun kyseessä on kuitenkin kaksi tosielämän ihmistä, jotka jatkaneet elämissiin eteenpäin niin tämä kuvitteellinenkin ns paritus tuntuu hiukan pahalta. Jos ois sellainen ketju jossa puhuttais heidän keikoistaan yms niin sitä
Ois kiva jatkaa ja seurata, mutta aina keskustelu menee tähän paritukseen. Näiden musakuulumisten takia itse roikkunut näissä ketjuissa ja hypännyt paritusviestit yli, mutta nyt alkaa tuntuu siltä että nää ketjut täällä ja vauvalla vois sulkea.
I go down with this ship! 😄 Shippailu jatkuu, musaa voi fiilistellä missä vaan!
 
vierailija
Oisko kuitenkin niin että tämä homma olisi syytä haudata ihan joka paikassa? Siis ihan vilpittömästi kysyn, kun kyseessä on kuitenkin kaksi tosielämän ihmistä, jotka jatkaneet elämissiin eteenpäin niin tämä kuvitteellinenkin ns paritus tuntuu hiukan pahalta. Jos ois sellainen ketju jossa puhuttais heidän keikoistaan yms niin sitä
Ois kiva jatkaa ja seurata, mutta aina keskustelu menee tähän paritukseen. Näiden musakuulumisten takia itse roikkunut näissä ketjuissa ja hypännyt paritusviestit yli, mutta nyt alkaa tuntuu siltä että nää ketjut täällä ja vauvalla vois sulkea.
Voi kuule ku sä et saa shippausta loppumaan. Nää ketjut ei oo ainoot. Näiden kahden shippaajia löytyy ympäri maailmaa. Ja vauvalla on pystytty kyllä hyvin keskustelemaan myös musasta ja keikoista. Nyt siellä on kyl hankala keskustella yhtään mistään.
 
vierailija
Oisko kuitenkin niin että tämä homma olisi syytä haudata ihan joka paikassa? Siis ihan vilpittömästi kysyn, kun kyseessä on kuitenkin kaksi tosielämän ihmistä, jotka jatkaneet elämissiin eteenpäin niin tämä kuvitteellinenkin ns paritus tuntuu hiukan pahalta. Jos ois sellainen ketju jossa puhuttais heidän keikoistaan yms niin sitä
Ois kiva jatkaa ja seurata, mutta aina keskustelu menee tähän paritukseen. Näiden musakuulumisten takia itse roikkunut näissä ketjuissa ja hypännyt paritusviestit yli, mutta nyt alkaa tuntuu siltä että nää ketjut täällä ja vauvalla vois sulkea.
Tää ketju ja shippaus on mulle tärkeää. Täällä on parhaimmillaan yhtenäistä, huumorintajuista, luovaa ja raikasta menoa, haluan pitää tästä kiinni. Tämä on ollut ainoa suomenkielinen palsta jossa on ollut turvallinen fiilis, siis silloin kun trollit eivät ole eksyneet tänne.
 
vierailija
Ikävää, että tänne on tullut tällainen tunnelma. Mulla oli eilen sellainen ilta, että haluaisin jakaa sen teidän kanssa, mutta nyt arveluttaa kun ketjuun on selkeästi tullut ankeuttajia. Mutta kerron silti sen tärkeimmän.

Istuin iltaa ystäväni kanssa. Hän on hyvin henkinen (en tiedä hyvää sanaa) ja en aiemmin ole paljoa niistä asioista hänen kanssaan jutellut. En ole ehkä uskonut asioihin tai uskaltanut uskoa. Kerroin hänelle tästä mun omituisesta kaninkolosta kaiken. Ja miten ihanasti hän selitti miksi ja miten mulle kävi näin. Hän myös teki mulle elämäni ensimmäisen Tarot luennan.

Kaikella on tarkoituksensa ja jotenkin tämän kuukausien sekoilun jälkeen ensimmäisen kerran en enää ole ymmälläni.

Ja varasuunnitelma tarvitaan, mä en halua joutua teistä eroon!

Enid
 
vierailija
Jos isosti tänne rynnitään, toivon että perustetaan uusi turvasatama tai kerätään pienempi porukka juttelemaan johonkin "suljetulle". Seurataan tilannetta?

T. Yksi vakkaripuutarhureista joka on hyvä ohittamaan trollit ja vauvan negaajat mutta liika on liikaa.
 
vierailija
Ehdotan että tänne uusi ketju jos tulee tarvetta. Toivon että saisimme jossain vaiheessa aikaan myös muuta, suljettua yhteisöä, mutta sieltä tippuu väistämättä iso osa porukasta pois.

- Joymuffin
 
vierailija
Ikävää, että tänne on tullut tällainen tunnelma. Mulla oli eilen sellainen ilta, että haluaisin jakaa sen teidän kanssa, mutta nyt arveluttaa kun ketjuun on selkeästi tullut ankeuttajia. Mutta kerron silti sen tärkeimmän.

Istuin iltaa ystäväni kanssa. Hän on hyvin henkinen (en tiedä hyvää sanaa) ja en aiemmin ole paljoa niistä asioista hänen kanssaan jutellut. En ole ehkä uskonut asioihin tai uskaltanut uskoa. Kerroin hänelle tästä mun omituisesta kaninkolosta kaiken. Ja miten ihanasti hän selitti miksi ja miten mulle kävi näin. Hän myös teki mulle elämäni ensimmäisen Tarot luennan.

Kaikella on tarkoituksensa ja jotenkin tämän kuukausien sekoilun jälkeen ensimmäisen kerran en enää ole ymmälläni.

Ja varasuunnitelma tarvitaan, mä en halua joutua teistä eroon!

Enid
Haluan myös pysyä matkassa mukana!
 
vierailija
Ikävää, että tänne on tullut tällainen tunnelma. Mulla oli eilen sellainen ilta, että haluaisin jakaa sen teidän kanssa, mutta nyt arveluttaa kun ketjuun on selkeästi tullut ankeuttajia. Mutta kerron silti sen tärkeimmän.

Istuin iltaa ystäväni kanssa. Hän on hyvin henkinen (en tiedä hyvää sanaa) ja en aiemmin ole paljoa niistä asioista hänen kanssaan jutellut. En ole ehkä uskonut asioihin tai uskaltanut uskoa. Kerroin hänelle tästä mun omituisesta kaninkolosta kaiken. Ja miten ihanasti hän selitti miksi ja miten mulle kävi näin. Hän myös teki mulle elämäni ensimmäisen Tarot luennan.

Kaikella on tarkoituksensa ja jotenkin tämän kuukausien sekoilun jälkeen ensimmäisen kerran en enää ole ymmälläni.

Ja varasuunnitelma tarvitaan, mä en halua joutua teistä eroon!

Enid
❤
 
vierailija
Ehdotan että tänne uusi ketju jos tulee tarvetta. Toivon että saisimme jossain vaiheessa aikaan myös muuta, suljettua yhteisöä, mutta sieltä tippuu väistämättä iso osa porukasta pois.

- Joymuffin
Suljettuja on vaan yritetty useampaan otteeseen ja niistä aina tulee tosi tylsiä ja jämähtäneitä. Vissiin suurin osa kuitenkin haluaa pysyä täysin anonyyminä ja jossain fb esim pitäisi kuitenki kirjautua yms
 
vierailija
Ikävää, että tänne on tullut tällainen tunnelma. Mulla oli eilen sellainen ilta, että haluaisin jakaa sen teidän kanssa, mutta nyt arveluttaa kun ketjuun on selkeästi tullut ankeuttajia. Mutta kerron silti sen tärkeimmän.

Istuin iltaa ystäväni kanssa. Hän on hyvin henkinen (en tiedä hyvää sanaa) ja en aiemmin ole paljoa niistä asioista hänen kanssaan jutellut. En ole ehkä uskonut asioihin tai uskaltanut uskoa. Kerroin hänelle tästä mun omituisesta kaninkolosta kaiken. Ja miten ihanasti hän selitti miksi ja miten mulle kävi näin. Hän myös teki mulle elämäni ensimmäisen Tarot luennan.

Kaikella on tarkoituksensa ja jotenkin tämän kuukausien sekoilun jälkeen ensimmäisen kerran en enää ole ymmälläni.

Ja varasuunnitelma tarvitaan, mä en halua joutua teistä eroon!

Enid
Ei lannistuta, mutta pidetään plan B (hih) avoinna jos yltyy tämä huono tunnelma täällä.

Ihana juttu että sait purettua aihetta ystävän kanssa, joka vielä henkisenä ihmisenä näki syitä ja merkittävyyttä kokemuksessasi. Toki kovasti kiinnostaa, mitä hän sanoi, mutta ymmärrän jos et halua enempää avata asiaa.

Edelleen nimittäin itsekin yritän ymmärtää itseäni, ja jonkin verran olen onnistunut tätä outoa mosaiikkia rakentamaan omalta osaltani, mutta ei tästä ihan selkeää kuviota vaan muodostu 😅

T. Pohtija 🌙💜
 
vierailija
Enid, olis ihana kuulla lisää tuosta sun keskustelusta! Ite en oo avannut vielä kenellekään läheiselleni tätä.
Ja Joymuffin, 🌙💜 ja muut vakkarit. Oon ollu kahden vaiheilla livetapaamisten ja/tai suljettujen ryhmien kanssa mutta oon kyllä mukana jos sellainen tulee.
Joymuffin taitaa olla kohta lähdössä maasta ja olis hauskaa pitää joku yhteys.
Ja itelleni ois oikeestaan yks tärkeimpiä juttuja se että voisi vielä jatkaa keskustelua seksuaalisuudesta ja d/s-dynamiikoista; aihe pulpahti Tavastian jälkeen esiin, ja on ollut itelleni antoisa ja tärkeä, täällä on ollut niin viisaita ajatuksia. Noiden juttujen pohtiminen on koko shipin tärkeimpiä anteja mulle. Ainakin 🌙💜 ja Lilja tästä on kirjoitellu itseni lisäksi.
🐶🩷
 
vierailija
Joo, olisi hauska tavata porukkaa. Oletan että täällä ihmiset kenties miittailevat Jokereiden keikoilla, mutta minä en tosiaan ole enää paikalla silloin. :) (Mikä kyllä harmittaa koko ajan enemmän, vielä kun hyvin hatarat suunnitelmani Serbian-keikoille pääsemiseksi tänä vuonna eivät näytä natsaavan.)

- Joymuffin
 
vierailija
Ikävää, että tänne on tullut tällainen tunnelma. Mulla oli eilen sellainen ilta, että haluaisin jakaa sen teidän kanssa, mutta nyt arveluttaa kun ketjuun on selkeästi tullut ankeuttajia. Mutta kerron silti sen tärkeimmän.

Istuin iltaa ystäväni kanssa. Hän on hyvin henkinen (en tiedä hyvää sanaa) ja en aiemmin ole paljoa niistä asioista hänen kanssaan jutellut. En ole ehkä uskonut asioihin tai uskaltanut uskoa. Kerroin hänelle tästä mun omituisesta kaninkolosta kaiken. Ja miten ihanasti hän selitti miksi ja miten mulle kävi näin. Hän myös teki mulle elämäni ensimmäisen Tarot luennan.

Kaikella on tarkoituksensa ja jotenkin tämän kuukausien sekoilun jälkeen ensimmäisen kerran en enää ole ymmälläni.

Ja varasuunnitelma tarvitaan, mä en halua joutua teistä eroon!

Enid
Kiinnostunut kuulemaan paremmassa kohtaa synnyt ja syvät.
Pitäkää mut messissä, en tahdo poistua laivasta, jossa mietimme nätisti omia asioitamme, ja ruusuja.

Sipriina
 
vierailija
Jos miitti järjestyisi, olisiko Turun keikkaa ennen mahdollinen hetki? Tavastioita on kaksi, mikä hankaloittaa kun osalla liput ehkä eri keikalle. Oliko niin että iso osa olisi tulossa Turkuun vai sotkenko nyt the Pikkujouluihin? Voidaanko ottaa pieni keikkanimenhuuto? Itse olen menossa Tavastia 1. ja Turku. Jos saan Tampereelle lipun ja/tai K18 Tavastialle, rynnin todnäk sinnekin 🙈 mitä sitä esittämään, täyspakkomielle tässä on päällä.

Jännittää kyllä kamalasti ajatus kääks tavata teidät ja samalla se tuntuu aivan luontevalta asialta. ❤ Se mikä on hankalaa on että en ole yksin keikoilla eikä seuralainen tiedä tästä kuviosta, joten en tiedä miten mun osallistuminen tapaamiseen järjestyisi keikkojen yhteydessä. Turkuun varmaan helpommin. Lisäksi kaikki varmaan haluaa varmistaa hyvät paikat keikalla niin olisiko kuitenkin liian stressaavaa yhdistää keikkaan..? Olisiko joku ihan irtsari tapaaminen paras?

Mitä ajatuksia?

Pohtii taas 🌙💜
 

Yhteistyössä