Samanlaisen itsetyydytyksen kuin sinä, aloitin jo 11 vuotiaana. Meillä oli kotona silloin kylpyamme. Ammeeseen kun istahti ja levitti jalkansa ja antoi hanasta veden lorista klitorikselle, sain orgasmin jos toisenkin...Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 15:06 OletkoMiesVaiNainen kirjoitti:Jos olet nainen, tässäpä vinkki: Mene vesihanan alle haarat levällään ja anna vesisuihkun hoitaa homma. Kannattaa aika hiljaisella valuttaa vettä ettei klitoris puudu heti kättelyssä. Liiku hieman hanan alla niin, että vesi hieroo myös häpyhuulia ja ympäristöä. Kiusaa itseäsi huipun lähestyessä väistymällä sivuun kunnes et voi enää vastustaa orgasmia. Sitten kohdistat vesiputouksen suoraan klitorikseen ja ah... Siinäpä se. Toimii mulla AINA
Meillä toi vesilasku sisältyy vuokraan ja vuokran maksan minäAlkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 09:51 Säästäjä kirjoitti:Joo kannattaa päästää vettä vain vähä.
Muuten äijäkin "saa" kun näkee
sun vesilaskun.
Tässä on ilmeisesti kysymys naisesta, mutta miehenä tiedän miltä masturpointi tuntuu, kun saa rauhassa ajan kanssa hemmotella seisovaa penistä, itse käytän joskus vaimon silkki bapydolia sillä saan tosi hyvät fiilikset, siinä vaiheessa, kun tuntuu kuin sähkövirta menisi päästä varpaisiin asti pienin väliajoin joutuu pidättelemmään, ettei laukea liian pian jotta voi nauttia peniksen hemmottelusta, joillain kerroilla on mennyt liki tunti, saan tästä useasti paremman nautinnon kuin panemisesta, kun voi oma valintaisesti edetä tunteiden viemänä, lopulta annan luvan laueta ja kokea voimakkaan siemensyöksyn.Masturboin vatsallaan pusken lantion pajaa varten jalat tiukkana yhdessä Lantion asento pitää työntää eteen jos asento hajoaa en laukea
Tai istuen lantio tiukkana ylös jalat tiukkana yhdessä
Jos asento pettää laitosta tai jalat aukeaa sessio jää pahasti keskenMasturboin vatsallaan pusken lantion pajaa varten jalat tiukkana yhdessä Lantion asento pitää työntää eteen jos asento hajoaa en laukea
Tai istuen lantio tiukkana ylös jalat tiukkana yhdessä
Taloyhtiöiden vesilaskut pitäisi maksattaa naisilla.Jos olet nainen, tässäpä vinkki: Mene vesihanan alle haarat levällään ja anna vesisuihkun hoitaa homma. Kannattaa aika hiljaisella valuttaa vettä ettei klitoris puudu heti kättelyssä. Liiku hieman hanan alla niin, että vesi hieroo myös häpyhuulia ja ympäristöä. Kiusaa itseäsi huipun lähestyessä väistymällä sivuun kunnes et voi enää vastustaa orgasmia. Sitten kohdistat vesiputouksen suoraan klitorikseen ja ah... Siinäpä se. Toimii mulla AINA
Taloyhtiöiden vesilaskut pitäisi maksattaa naisilla.
Jos olet nainen, tässäpä vinkki: Mene vesihanan alle haarat levällään ja anna vesisuihkun hoitaa homma. Kannattaa aika hiljaisella valuttaa vettä ettei klitoris puudu heti kättelyssä. Liiku hieman hanan alla niin, että vesi hieroo myös häpyhuulia ja ympäristöä. Kiusaa itseäsi huipun lähestyessä väistymällä sivuun kunnes et voi enää vastustaa orgasmia. Sitten kohdistat vesiputouksen suoraan klitorikseen ja ah... Siinäpä se. Toimii mulla AINA
Kyllä tyynyyn pitää olla kova ja lantion tiukkana työntää alas, jos peppu nousee liikaa veto jää vajaaksiYmmärtääkseni jotkut naiset ratsastaa muhkealla tyynyllä myös.
55 v miehenä kesällä pitkästä aikaa kokeilin humputtaa tyynyä, tulos minä väsyin, tyyny ei.....