Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos luennasta Tarotar, ja kiitokset myös Energiamammalle. <3 Herää kysymys, onkohan B pystynyt puhumaan tunteistaan K:ta kohtaan kenellekään, vai onko pyöritellyt niitä vain itsekseen. Nace on siis yrittänyt ottaa asiaa puheeksi, mutta varjoon jää, kuinka syvällisesti Bojan on avautunut. Jure on saanut vahingossa tietoonsa jotakin, mutta osoittanut tukeaan teoilla, ei sanoin. Jos Jure on kokenut tarvetta osoittaa tukeaan, voidaanko tulkita että on ollut jokin tilanne, jossa Bojan olisi ollut alamaissa/epävarma? Vai olisiko Jure voinut esim. nähdä suukottelua ja osoittanut jotenkin, että se on hänelle ihan ok? Voidaanko siis tietää onko tuo tuen osoitus ollut seurausta Bojanin negatiivisesta vai positiivisesta olotilasta/tapahtumasta?

Tämä on kyllä mielenkiintoista. Nyt minua kyllä kiinnostaisi tietää esimerkiksi Matin suhtautuminen K/B:hen, varsinkin kun hän itse nosti 'bromancen' esiin myös siitä tuoreessa Viisu-podcastissa.
Ilmeisesti Matista ja Mikkestä on tulossa saman tyyppinen luenta?
 
vierailija
Kiitos energiamamma myös! Itse jotenkin pelkään Jeren loppuunpalamista, kun koko ajan revitään joka paikkaan, hirveä määrä keikkoja..

On itse sanonut että on huono kieltäytymään ja pitämään rajansa ja puolensa koska pelkää että ystävät ja tuttavat pahoittavat mielensä..

Tähänkin voisi liittyä..
 
vierailija
Olipa ihana keikkalive: Demoni karjaisu, B:n lanteenketkuttelut, Janin kitarasoolot ja pisteenä ii:n päälle B bongasi ensimmäisenä suomalaisen (Suomi!) kun kyseli mistä maista ihmisiä saapunut paikalle. Tosi hyvin osasi yleisö laulaa biisejä mukana, täytyy itsekin tsempata kertsien opettelussa ennen syyskuuta.
 
vierailija
Olipa ihana keikkalive: Demoni karjaisu, B:n lanteenketkuttelut, Janin kitarasoolot ja pisteenä ii:n päälle B bongasi ensimmäisenä suomalaisen (Suomi!) kun kyseli mistä maista ihmisiä saapunut paikalle. Tosi hyvin osasi yleisö laulaa biisejä mukana, täytyy itsekin tsempata kertsien opettelussa ennen syyskuuta.
Oli ihan mahtavaa päästä seuraamaan keikkaa livenä. Meinasin muutaman kerran alkaa taputtamaankin kun oli niin autenttinen kokemus 😅 Tuli vaikutelma että tämä oli kuitenkin aika "tylsä" keikka esim. eiliseen verrattuna mitä matskua olen nähnyt.
 
vierailija
Oli ihan mahtavaa päästä seuraamaan keikkaa livenä. Meinasin muutaman kerran alkaa taputtamaankin kun oli niin autenttinen kokemus Tuli vaikutelma että tämä oli kuitenkin aika "tylsä" keikka esim. eiliseen verrattuna mitä matskua olen nähnyt.
Joo klippien perusteella Liverpoolissa oli kyllä vauhdikkaampi meno :D Mut kiva oli katella livee. Saa nähä millai meininki niillä huomenna Slovenian keikalla on, saattaa olla vähän väsyneitä poikia :D
 
vierailija
Kiitos luennasta Tarotar, ja kiitokset myös Energiamammalle. <3 Herää kysymys, onkohan B pystynyt puhumaan tunteistaan K:ta kohtaan kenellekään, vai onko pyöritellyt niitä vain itsekseen. Nace on siis yrittänyt ottaa asiaa puheeksi, mutta varjoon jää, kuinka syvällisesti Bojan on avautunut. Jure on saanut vahingossa tietoonsa jotakin, mutta osoittanut tukeaan teoilla, ei sanoin. Jos Jure on kokenut tarvetta osoittaa tukeaan, voidaanko tulkita että on ollut jokin tilanne, jossa Bojan olisi ollut alamaissa/epävarma? Vai olisiko Jure voinut esim. nähdä suukottelua ja osoittanut jotenkin, että se on hänelle ihan ok? Voidaanko siis tietää onko tuo tuen osoitus ollut seurausta Bojanin negatiivisesta vai positiivisesta olotilasta/tapahtumasta?

Tämä on kyllä mielenkiintoista. Nyt minua kyllä kiinnostaisi tietää esimerkiksi Matin suhtautuminen K/B:hen, varsinkin kun hän itse nosti 'bromancen' esiin myös siitä tuoreessa Viisu-podcastissa.
Joo itseasiassa voisin vähän tarkentaa mitä ajoin takaa. Siis uskon, että tuona euroviisujen aikana Lanttien Kuninkaan osoittama tuki on nimenomaan enemmän sellaista suojelevaa - voi meinata että Jure on vaikka puolustanut Bojanin erikoista käytöstä kaiken kiireen keskellä ja käskeny muiden bändiläisten relata, kuitenkaan kertomatta mitä tietää. Tämä on siis vain yksi mahdollinen esimerkki suojelevasta käytöksestä. Sitten taas toi Lanttien 5 kuvaama tuki on enemmän sellaista olkapäänä toimimista, koska kyseisessä kortissa on vähän paikalleen jämähtänyt tunnelma. Mutta pitää myös mainita se, että tuli luennoista sellainen tunnelma että jäsenillä ei ole keskenään samaa tietämystä tai näkemystä Bojanin ja Jeren väleistä. Yksi tietää jotain ja toinen toista. 🔮
 
vierailija
Jotain vastaavia alasmenoja taisi olla mutta ainakaan mun kotisohvalle ei kipinöitä sinkoillut. Briteille kiva kädenojennus kyllä Maen mukanaolo mutta itse en kyllä jaksa innostua näistä viisukamuvisiiteistä oikein muuten.. miettikää miten tuolla olis reagoitu ccc:n alkutahteihin...

Oli kyllä aivan ihanaa nähdä liveä illasta. Vähän ehkä viisukamujen paikallaolo jarrutteli B:tä vai tulkitsenko omiani?

Dopamin ja Tokio ovat hämmästyttävän hyviä livebiisejä. Kuten rakkaani Ne Bi Smel johon toivoisin vielä lisää raivokoukkua. Umanzane Misli hämmästyttää aina miten rock se lopulta on kauneudestaan huolimatta. Demonin karjaisu vain syvenee...

Miten mä rakastankaan tätä bändiä 😭❤🔥

T. 🌙💜
 
vierailija
Jotain vastaavia alasmenoja taisi olla mutta ainakaan mun kotisohvalle ei kipinöitä sinkoillut. Briteille kiva kädenojennus kyllä Maen mukanaolo mutta itse en kyllä jaksa innostua näistä viisukamuvisiiteistä oikein muuten.. miettikää miten tuolla olis reagoitu ccc:n alkutahteihin...

Oli kyllä aivan ihanaa nähdä liveä illasta. Vähän ehkä viisukamujen paikallaolo jarrutteli B:tä vai tulkitsenko omiani?

Dopamin ja Tokio ovat hämmästyttävän hyviä livebiisejä. Kuten rakkaani Ne Bi Smel johon toivoisin vielä lisää raivokoukkua. Umanzane Misli hämmästyttää aina miten rock se lopulta on kauneudestaan huolimatta. Demonin karjaisu vain syvenee...

Miten mä rakastankaan tätä bändiä

T.
Joo se paikka ois seonnu ku ois CCC alkanu soimaan ja K ois tullu lavalle kaataen vettä päällensä :D No sitä on luvassa samassa paikassa sit lokakuussa :)
 
vierailija
Joo itseasiassa voisin vähän tarkentaa mitä ajoin takaa. Siis uskon, että tuona euroviisujen aikana Lanttien Kuninkaan osoittama tuki on nimenomaan enemmän sellaista suojelevaa - voi meinata että Jure on vaikka puolustanut Bojanin erikoista käytöstä kaiken kiireen keskellä ja käskeny muiden bändiläisten relata, kuitenkaan kertomatta mitä tietää. Tämä on siis vain yksi mahdollinen esimerkki suojelevasta käytöksestä. Sitten taas toi Lanttien 5 kuvaama tuki on enemmän sellaista olkapäänä toimimista, koska kyseisessä kortissa on vähän paikalleen jämähtänyt tunnelma. Mutta pitää myös mainita se, että tuli luennoista sellainen tunnelma että jäsenillä ei ole keskenään samaa tietämystä tai näkemystä Bojanin ja Jeren väleistä. Yksi tietää jotain ja toinen toista.
Elikkäs meille vaan entistä enemmä salapoliisin hommia jos kerta kaikilla joksuilla on eri tiedot xD
 
vierailija
Välikommenttina tuohon aikaisempaan pohdintaan voiko viiskymppinen mamma käydä keikoilla: kyllä voi. Oon käynyt katsomassa jo 8 Käärijän keikkaa eikä koskaan kukaan ole ihmetellyt mitä siellä teen. Muutenkin näiden tapahtuma-alan kituvuosien jälkeen uskon, että jokainen lipun ostanut on järjestäjälle kullanarvoinen. Itse taiteilijana koen, ettei yksikään euro mene hukkaan minkä taiteeseen sijoitan. Ja jos itse artistia mietin, niin uskon että hän on pelkästään otettu siitä että meitä on siellä keikoilla kaiken ikäisiä ja näköisiä. Eli noin viiskymppinen ammattitaiteilija täällä päivää... En kirjoittele aktiivisesti, mutta shippaan täysillä messissä ja olette kaikki ihania 😍
 
vierailija
Ehdottomasti jos voitetaan Eurojackpot, niin yksityisbileet!
Mä otan sinne kyllä myös Luken ❤ hän voisi tehdä ihan mitä vaan, vaikka siivota tai lukea tai syödä tms niin minä katselisin häntä. Ensin tietysti hoitaisin B&J isoon ihanaan makuuhuoneeseen, laittaisin oven lukkoon ja heittäisin avaimen Aurajokeen.
Sitten katselisin Lukea. Hän on kaunis kuin maalaus ❤ ja B on kaunis, mutta lähestyttävä. L on jotenkin hauraan oloinen, voisi mennä rikki jos menee liian lähelle. Häntä katselisin.

Sori ot. Serbia oli kisoissa mun top3.

Carpe fucki*g diem, todellakin. Itse olen herännyt syväjäästä B&J ansiosta. Lapset ovat alakouluikäisiä, mutta eivät siis hoidettavia enää. (Pienten lasten vanhemmat, se helpottaa kyllä!) Avioero, jonka vuoksi olen 50% ajasta yksin.
Mikä toki helpottaa myös itseen keskittymistä.
B&J ansiosta heräsin syväjäästä ja olen uskaltautunut treffeille ❤ Olen äärettömän kiitollinen heille heidän ystävyydestään/rakkaudestaan/bromancesta, koska en tiedä, koska olisin uskaltanut koittaa deittailua.

B&J tuntuu olevan todella monelle iso, tärkeä, herättävä juttu. Toivon, että joku oikeasti alkaisi tutkia tätä tarkemmin. Itse olen akateeminen, mutta en mitenkään pystyisi perustelemaan kenellekään tätä aihetta väitöskirjaan 😂
Voi miten haluaisin kertoa heille, miten suuri vaikutus heillä on ollut. Mutta uskon, että he tietävät sen.

Mango
 
vierailija
Voi eiiii, Jure mitä sä tiedät en tiiä oonko ainoa, mutta mä olen ainakin olevinaan havainnu Janissa myös ton jonkulaisen pehmentymisen? ainaki vaikuttaisi olevan enemmän rento ja että olisi enemmän huumorintajua kun aiemmin pidin häntä vähän pelottavana xD kiitokset taas tarottarelle
Kyllä, Jan on pehmentynyt!

Aatelkaa, jos Jan olisi oma matikanopettaja. Palauttaisit tehtävää, et ole ihan varma, menikö oikein... Sydän hakaten ojennat paperin ja Jan alkaa lukemaan. Otsa rypistyy, Jan hieraisee toisella kädellään partaansa mietteliäänä.
Oliko siellä sittenkin virhe 🙈

Mango
 

Yhteistyössä