Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
olen edellinen ja vielä lisään että jotenkin hauska että täällä

vielä lisätäkseni, ”kauheat päätelmät ja draamat”, nyt kun twiiteistä on puhetta niin meinaatko tällä twitterissä olevaa fandomia? koska siellähän kukaan ei tosissaan ole draamaillut tai päätellyt mitään jeren ja bojanin väleistä yhdessäkään välissä, ainut mitä on tehty on vitsailtu. tai jos olet twitterissä niin mielelläni nään kyllä ketkä siellä draamailee ja tekee johtopäätöksiä tosissaan, ehkä olen seurattuni valinnut oikein ja eivät osu vain silmiin.
En tarkota mitään tiettyä paikkaa tai ryhmää vaan yleisesti kun joka puolella on niitä Bojanin puolesta loukkaantujia. Tännekin niitä eksyy aika ajoin. Tästähän ne taas saa uuden syyn loukkaantua kun eivät ymmärrä huumoria.
 
vierailija
En tarkota mitään tiettyä paikkaa tai ryhmää vaan yleisesti kun joka puolella on niitä Bojanin puolesta loukkaantujia. Tännekin niitä eksyy aika ajoin. Tästähän ne taas saa uuden syyn loukkaantua kun eivät ymmärrä huumoria.
juu okei, käsitin sitten itse väärin. eihän sitä bojania tosiaan todellakaan tarvitsisi suojella, varmasti keikkabussissa naureskelee tai ainakin virnistelee näille uusimmille hömpötyksille siinä missä käärijä ja alessandrakin.
 
vierailija
Minusta on jotenkin kiihottava ajatus, että tässä olisi taustalla kielletty rakkaus/ihastus. Tunteita ja houkutuksia olisi herännyt molemmilla, mutta koska realiteetit ovat tulleet tielle, koko ajan ollaan tanssahdeltu kuin trapetsitaiteilijat siinä hienolla rajalla, jolta ei ole paluuta. Houkutus olisi suudella, mutta päädytään kaulapusuun. Haluttaisiin tunnustaa julkisesti toiselle ikävää, mutta huudetaan Are youta keikalla. Haluttaisiin tuntea jälleen toisen vartalo vierellä, mutta roolileikitään seksiä jonkun muun kanssa.
Tämäää!
 
vierailija
Kiitos ihanista kommenteista ficciin! Kiva että muutkin tykkäsivät. :) AO3:n puolella tullut jo melkein yhtä paljon kudosta kuin Fear Factoriin on tullut reilussa viikossa. Lukijamäärät eivät ole onneksi tippuneet vielä niin paljoa kuin ajattelin. Saa nähdä mitä jatko-osasta tulee - tiedän aika hyvin mitä siinä tapahtuu, mutta tapahtumien järjestys sun muut tuottavat hieman päänvaivaa.

Ja taas näin Jokeri-untakin, ei tosin mitään kiinnostavaa, mutta kahtena edellisenä yönä olen nähnyt jotain aheeseen liittyvää unta. Toissayönä se liittyi siihen, että Jokereiden ensimmäinen levy oli julkaistu jo 90-luvulla (hah) ja viime yönä jotekin siihen, miten useammassa Jokereiden biiseissä on vähän isompia lukusanoja (Plastika ja Carpe Diem ainakin), mutta jotenkin siihen liittyi Kärtsä myös. Mielellään kyllä ottaisin vähän jännempiä unia aiheesta. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Ja minulta sujuisi laulaa nyt lähemmäs 10 biisiä Jokereilta kokonaan, mutta olen panostanutkin tähän aika paljon, vaikka en Suomen-keikoille pääsekään, kun tykkään laulaa itseksinikin. Ehkä siksi tylsät faktat lyriikoista tulevat uniinkin. :) En usko, että Slovenian ulkopuolisilla keikoilla kuulee liikaa laulua kuin ehkä Carpe Diemissä.

- Joymuffin
 
vierailija
Ärsyttää kyllä monissa iceissä se, että tuodaan sinne jotain randomsuhteita sekaan. Ymmärrän että draaman kaaren kannalta B&K:lla voi ficeissäkin olla muita suhteita (esim. yksi ficci jossa B:llä on alussa väkivaltainen poikaystävä on rankka mutta siinä sillä rakennetaan juonta ja hahmoa), mutta en lue ficcejä siksi että haluaisin lukea jotain B:n tai K:n yhdenillanjuttuja randomien kanssa. Mutta kaipa moni on eri mieltä, kun niin monissa ficeissä on laastarisuhteita sun muita.
 
vierailija
Aina välillä ilmaantuu jotain vanhoja juttuja, joita en ole nähnytkään. Tämä haastattelu esim. joka tehtiin ennen Suomen vierailua (linkki taisi olla vauvalla). B jäätyy ihan täysin, kun kysytään hienointa muistoa Käärijästä Euroviisuista. Ei siis saa vastattua yhtään mitään, onneksi bändikaverit tulevat apuun 😊
 
vierailija
Joku siellä nyt kumminkin etsii paniikissa niin tässä se kuva:

Jaahas. Olen varmaan ihan pudonnut kehityksen kyydistä, jos tällaisten kuvien tekeminen ja julkaiseminen oikeista ihmisistä on jotenkin normaalia nykyisin. Mitähän kohdehenkilöt mahtavat ajatella kuvasta. Ihanko vaan ohittavat, että tällaista tänään. Harrastetaanko tällaista kuvitusta paljonkin.
 
vierailija
Aina välillä ilmaantuu jotain vanhoja juttuja, joita en ole nähnytkään. Tämä haastattelu esim. joka tehtiin ennen Suomen vierailua (linkki taisi olla vauvalla). B jäätyy ihan täysin, kun kysytään hienointa muistoa Käärijästä Euroviisuista. Ei siis saa vastattua yhtään mitään, onneksi bändikaverit tulevat apuun
Kiitos kun jaoit, tämä oli uusi video mullekin ja jotenkin tosi ihana <3 Bojanin kasvoilta näkee kuinka hän käy läpi erilaisia muistoja. Ehkä, kuten muutkin videon alla olivat kommentoineet, paras muisto Käärijästä oli liian yksityinen jaettavaksi. Mielenkiintoinen on myös B:n kehonkieli, joka jännittyy kysymyksen jälkeen, suukin aluksi aivan viivana, mutta rentoutuu sitten kun muut alkavat vastata. Oli kiva kuulla että muillakin jokereilla oli lämpimiä muistoja Käärijästä.
 
vierailija
Aina välillä ilmaantuu jotain vanhoja juttuja, joita en ole nähnytkään. Tämä haastattelu esim. joka tehtiin ennen Suomen vierailua (linkki taisi olla vauvalla). B jäätyy ihan täysin, kun kysytään hienointa muistoa Käärijästä Euroviisuista. Ei siis saa vastattua yhtään mitään, onneksi bändikaverit tulevat apuun
Aivan ihana. Kiitos jakamisesta. Janin hymy on myös todella kaunis, kun sanoo 'that he loves us'. Mutta Bojan menee kyllä aivan omiin ajatuksiinsa tässä.

Sipriina
 
vierailija
Jaahas. Olen varmaan ihan pudonnut kehityksen kyydistä, jos tällaisten kuvien tekeminen ja julkaiseminen oikeista ihmisistä on jotenkin normaalia nykyisin. Mitähän kohdehenkilöt mahtavat ajatella kuvasta. Ihanko vaan ohittavat, että tällaista tänään. Harrastetaanko tällaista kuvitusta paljonkin.
B:hän jossain vaiheessa jakoi Instassa jotain seksuaalisesti värittyneitä fanartteja hänestä ja K:stä, ei nyt ihan tällaista sentään. Mutta joo, onhan se vähän ehkä outoa.
 
vierailija
B:hän jossain vaiheessa jakoi Instassa jotain seksuaalisesti värittyneitä fanartteja hänestä ja K:stä, ei nyt ihan tällaista sentään. Mutta joo, onhan se vähän ehkä outoa.
Sehän se oiskin jos se joku kerta ton pamauttais stooreihin :D Toivottavasti eivät oikeesti kumpikaan nää tota, ku on ehkä vähän liikaa toi. Tai siis toi yks yksityiskohta menee vähän yli, jos se ois pysyny piilossa ni sit ois ollu kivempi :D
 
vierailija
Aivan ihana. Kiitos jakamisesta. Janin hymy on myös todella kaunis, kun sanoo 'that he loves us'. Mutta Bojan menee kyllä aivan omiin ajatuksiinsa tässä.

Sipriina
Minusta tuo videon alle kirjoitettu kommentti/saate oli myös ihana. Että päinvastoin kuin mitä av:lla ja täälläkin on paljon kohkattu epäonnistuneesta HKI:n reissusta ja että ihan huonosti meni ja välit about poikki, niin tuo postaaja on tulkinnutkin niinperin, että ystävyys oli syventynyt entisestään ja siksi sitä on haluttu privatisoida. Minä uskon tähän tulkintaan täysin. 🥰
 
vierailija
Jaahas. Olen varmaan ihan pudonnut kehityksen kyydistä, jos tällaisten kuvien tekeminen ja julkaiseminen oikeista ihmisistä on jotenkin normaalia nykyisin. Mitähän kohdehenkilöt mahtavat ajatella kuvasta. Ihanko vaan ohittavat, että tällaista tänään. Harrastetaanko tällaista kuvitusta paljonkin.
Kyllä tällaista on netti pullollaan ja tuo on kevyemmästä päästä vielä, usko pois. Lapseni koulusta on pariin otteeseen tullut Wilma viestiä Tiktokkiin liittyen, koska siellä on ollut arveluttavaa materiaalia. Koulut järjestävät nykyään (ehkä myös aiemminkin ovat järjestäneet) vanhemmille luentoja aiheesta some ja nuoret. Itse olen käynyt mielenkiinnosta yhdellä tällaisella luennolla ja se avasi silmäni vasta kunnolla. Somessa on paljon hyvää, mutta se on kuin alkoholi, sitä pitää osata käyttää kohtuudella.
 
vierailija
Mun piti käydä lukemassa uudestaan tuo Joymuffinin ficci. Heräsin taas yöllä (klo 3.33, eikös se merkinnyt jotain jos herää tuollaiseen kaikki luvut samaa numero kellonaikaan?) ja kaikkia asioita mielessä pyöritellessä mietin tietysti tätäkin kaksikkoa. Vasta tätä ficciä lukiessani älysin mikä on mun mielestä superseksikästä ja mitä en ollut ajatellut. Tuo, että kun toinen ei ymmärrä omaa äidinkieltä! Että voit periaatteessa sanoa ääneen sen mitä haluat ja toinen ei ymmärrä sitä. Että onkohan oikeassakin elämässä käynyt niin, että jotain on tullut sanottua sillä omalla kielellä, jotain mitä ei välttämättä sanoisi niin että toinen ymmärtää oikeasti. En tiedä miksi se tuntuu jotenkin, no intiimiltä tai joltain hyvin yksityiseltä.

Ja Mangon tarina tempaa myös mukaansa. En ole aiemmin näistä vaihtoehtoisista maailmoista pitänyt, mutta alan muuttamaan mieltäni tämänkin suhteen.

Enid
 
vierailija
Aina välillä ilmaantuu jotain vanhoja juttuja, joita en ole nähnytkään. Tämä haastattelu esim. joka tehtiin ennen Suomen vierailua (linkki taisi olla vauvalla). B jäätyy ihan täysin, kun kysytään hienointa muistoa Käärijästä Euroviisuista. Ei siis saa vastattua yhtään mitään, onneksi bändikaverit tulevat apuun
Mullekkin uus pätkä. Voi B <3 Itsekkin uskon että ystävyys on varmasti syventynyt vain helsingin jälkeen ja siksi muuttunut yksityiseksi. Onhan myös J (ja nimeonomaan Jere) sanonut että haluaa pitää läheisensä poissa julkissudesta. Senkin vuoksi tuntuu kyllä pahalta että jotkut uskovat välien menneen :(
 
vierailija
Oho, Come Back, Be Here, eli se yli 100 000 sanaa pitkä maratonficci on nyt päässyt viimeiseen, 40. osaansa. Melkoinen saavutus, 1,5 romaanin mittainen teksti. Itse säästän kyllä viimeistä osaa vielä hiukan, vaikkei lemppareitani olekaan, mutta en halua sen vielä päättyvän. :)

- Joymuffin
 

Yhteistyössä