Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Samalla, kun moni on lopettelemassa shippaustaan, tarjoaa Kärtsäri instassaan kultatarjottimella materiaalia shippaajille: kuvassa taustalla sateenkaarilippu ja musiikkina soi kaunis rakkauslaulu Con te partirò.

"When you are far
I dream on the horizon
And words fail
And yes I know
That you are with me
You my moon are here with me
My sun you are here with me
With me with me with me

With you I shall leave
To countries I never
Saw and shared with you
Now yes I may experience them
I’ll go with you..."
Eiköhön se ole tyttöystävälle joka on with him
 
vierailija
Liittyen Partironiin, tarjoilin jo manifestoinnin tuonne vauvalle:

Vastikään herätelty someyhteys, B:n summoning ja K:n tykkäys Jokereille... Partiron.. alkava UK tour Jokereilla ja keikkabreikki K:lla.... oliko special guests kerrottu...? Tai viisukamut kutsuttu myös Jokereiden UK-keikalle kuten Luken? Anyone? Anyone else? Mä manifestoin tätä!
Täydellistä!
 
vierailija
Samalla, kun moni on lopettelemassa shippaustaan, tarjoaa Kärtsäri instassaan kultatarjottimella materiaalia shippaajille: kuvassa taustalla sateenkaarilippu ja musiikkina soi kaunis rakkauslaulu Con te partirò.

"When you are far
I dream on the horizon
And words fail
And yes I know
That you are with me
You my moon are here with me
My sun you are here with me
With me with me with me

With you I shall leave
To countries I never
Saw and shared with you
Now yes I may experience them
I’ll go with you..."
😭😭😭
 
vierailija
Kuka katsoi enskarissa Dublin-pätkän? Miettikää, ton jälkeen se vaan suoraan pärähti tänne
Siitä tuskin tulee mitään noihin jaksoihin, harmi kyllä; kun ei ollut Jokeri-juttu.
Mutta ei itsellä edes mitkään tunteet siitä enää värähdä, että Bojan tuli, niin kylmästi on Käärijä häntä sen kaiken (Tavastia-illan) jälkeen kohdellut.
 
vierailija
Siitä tuskin tulee mitään noihin jaksoihin, harmi kyllä; kun ei ollut Jokeri-juttu.
Mutta ei itsellä edes mitkään tunteet siitä enää värähdä, että Bojan tuli, niin kylmästi on Käärijä häntä sen kaiken (Tavastia-illan) jälkeen kohdellut.
Anteeks nyt vaan mutta mistähän luulet tietäväsi miten K on kohdellut B:tä Tavastian jälkeen ihan yksityisesti? Ei se todellakaan tarkoita jos instassa ei ollut tykkäyksiä tai mitään kirjtoittelua että he eivät olisi yhteydessä... Ihan oikeesti nyt järki käteen pliis!
 
vierailija
Ainaki ne on tuonu jostain syystä myös seesteisyyttä tähän ketjuun
No, nekin olivat täyttä paskaa, ts eivät kerrokaan mistään suuresta ja tähtiin kirjoitetusta rakkaustarinasta enää. En sitäpaitsi usko kyseisen henkilön varsinaisesti asioita korteista katsovan, uskon siis kyllä, että hän nostaa ne ihan rehellusesti kuten sanoo, mutta tulkintojen uskon olevan hänen omaa intuitiotaan. Toooki se on ollut oikeassa, siis meinaan, olen tulkinnut asioita samoin, tai jos en ole itse jotain pystynyt tulkitsemaan, niin hän on auttanut tulkintakyvylläön siinä kyllä.
Mutta ei se luenta tee tuota henkilöiden välistä suhdetta mulle enää houkuttelevaksi, tulisipa sieltä ihan mitä tahansa, koska se suhde on kadonnut minulta täysin ja lakannut olemasta. Siis se, jossa Jere oli kokeilemassa rajojaan, etsimässä niitä ja itseään(?) ja etsimässä yhteyttä Bojaniin. P*skanmarjat. Ei sitä kiinnosta. Sitä kiinnostaa läpändeerus kavereiden kera lavalla ja niillä mauttoman surkeilla insta-videoilla.
 
vierailija
Anteeks nyt vaan mutta mistähän luulet tietäväsi miten K on kohdellut B:tä Tavastian jälkeen ihan yksityisesti? Ei se todellakaan tarkoita jos instassa ei ollut tykkäyksiä tai mitään kirjtoittelua että he eivät olisi yhteydessä... Ihan oikeesti nyt järki käteen pliis!
Jos ois sillä lailla kiinnostunut, ja mukana ois hänen omaa kasvuaan, siis Jeren, kuin oletin olevan, niin eri tavalla ois kohdellut.
 
vierailija
Kuumottavaa silti ajatella että tuosta vrk... 🔥 jos huomenna ois viisukavereita messissä Manchesterissa niin kuka tietää mitä seuraavassa jaksossa onkaan.... hullu ei lakkaa toivomasta ja mun pursi pysyy vesillä vaikka sitten olis enää joku onneton yksinäinen peräprutku 😁
 
vierailija
No, nekin olivat täyttä paskaa, ts eivät kerrokaan mistään suuresta ja tähtiin kirjoitetusta rakkaustarinasta enää. En sitäpaitsi usko kyseisen henkilön varsinaisesti asioita korteista katsovan, uskon siis kyllä, että hän nostaa ne ihan rehellusesti kuten sanoo, mutta tulkintojen uskon olevan hänen omaa intuitiotaan. Toooki se on ollut oikeassa, siis meinaan, olen tulkinnut asioita samoin, tai jos en ole itse jotain pystynyt tulkitsemaan, niin hän on auttanut tulkintakyvylläön siinä kyllä.
Mutta ei se luenta tee tuota henkilöiden välistä suhdetta mulle enää houkuttelevaksi, tulisipa sieltä ihan mitä tahansa, koska se suhde on kadonnut minulta täysin ja lakannut olemasta. Siis se, jossa Jere oli kokeilemassa rajojaan, etsimässä niitä ja itseään(?) ja etsimässä yhteyttä Bojaniin. P*skanmarjat. Ei sitä kiinnosta. Sitä kiinnostaa läpändeerus kavereiden kera lavalla ja niillä mauttoman surkeilla insta-videoilla.
Haluaisitko poistua siis ketjusta? Se sopii hyvin. Hei hei.
 
vierailija
Kuumottavaa silti ajatella että tuosta vrk... jos huomenna ois viisukavereita messissä Manchesterissa niin kuka tietää mitä seuraavassa jaksossa onkaan.... hullu ei lakkaa toivomasta ja mun pursi pysyy vesillä vaikka sitten olis enää joku onneton yksinäinen peräprutku
Mitä kuumottavaa siinä on? Juttu ei jatku ja toi kohta meni jo. Näkyisipä sieltä ihan mitä tahansa tiedon muruja, ne eivät sitä muuta, ettei Jere ryhdy fyysisesti kajoilemaan Bojaniin ”siinä mielessä” kahden kesken. Jos muualla, niin se ei merkitse mitään, vaan on läpällä.
 
vierailija
Kuumottavaa silti ajatella että tuosta vrk... jos huomenna ois viisukavereita messissä Manchesterissa niin kuka tietää mitä seuraavassa jaksossa onkaan.... hullu ei lakkaa toivomasta ja mun pursi pysyy vesillä vaikka sitten olis enää joku onneton yksinäinen peräprutku
Tää on Titanic, Jeren ja Bojanin viimeinen yhteinen manifestointi; niiden suhde on koko Vitun Titanic.
 

Yhteistyössä