Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ymmärrän kyllä, että ihminen voi olla monenlaista ja muuttuakin elämänsä eri vaiheissa. Tuo mun ihmettely ehkä lähti siitä, että kovasti korostetaan, että K omasta mielestään on täysin hetero ja sitä lähtökohtaa vastaan mietin tätä hänen nykyistä kiinnostustaan miehiin. Saa hän olla miehistä kiinnostunut, mutta vähän ihmetyttää tämä yhtäkkinen innostus. Ehkä sitten ei enää olekaan 100%. hetero, ainakaan hetkittäin. Tosi vaikea saada kirjoittamalla ilmaistua mitä itse asiassa tarkoitan, helposti tulee tekstiin johonkin suuntaan ehdoton leima. En ole siis ehdoton mihinkään suuntaan,
Itseasiassa Käärijän toiminta ei ole millään tavoin poikkeuksellista viihdemaailmassa. Hän vain jatkaa sitä suuntaa, mitä esim. Harry Styles on edustanut. Tällä hetkellä (eikä vain tällä hetkellä, vaan aiemminkin) ns. poikarakkaus on kuumaa kamaa. Kuinkahan monta tv-sarjaa aiheesta/aihetta koskien on tehty viimekin vuonna. Ihmiset haluavat katsoa samaa sukupuolta olevien suhteita ja myös seksuaalivähemmistöt kaipaavat itselleen sopivaa materiaalia. Tässä on haistettu hyvä markkinarako. Unohtaisin kokonaan jo tuon Käärijän seksuaalisella suuntautumisella spekuloimiseen, koska sillä ei ole mitään tekemistä tämän kaiken kanssa. Käärijä luo viihdettä ja hän tietää, että se on seksi joka myy.
 
vierailija
Itseasiassa Käärijän toiminta ei ole millään tavoin poikkeuksellista viihdemaailmassa. Hän vain jatkaa sitä suuntaa, mitä esim. Harry Styles on edustanut. Tällä hetkellä (eikä vain tällä hetkellä, vaan aiemminkin) ns. poikarakkaus on kuumaa kamaa. Kuinkahan monta tv-sarjaa aiheesta/aihetta koskien on tehty viimekin vuonna. Ihmiset haluavat katsoa samaa sukupuolta olevien suhteita ja myös seksuaalivähemmistöt kaipaavat itselleen sopivaa materiaalia. Tässä on haistettu hyvä markkinarako. Unohtaisin kokonaan jo tuon Käärijän seksuaalisella suuntautumisella spekuloimiseen, koska sillä ei ole mitään tekemistä tämän kaiken kanssa. Käärijä luo viihdettä ja hän tietää, että se on seksi joka myy.
Sitä kun vaan toivois, että ihmiset olisivat aitoja. Ja rehellisiä. Käärijä ei selkeästikään ole kumpaakaan näistä.
 
vierailija
Sanoihan se jossain ihan hiljattain olevansa "open minded" eli ei ehkä kuitenkaan valmis lokeroimaan itseään niin tiukasti mihinkään tiettyyn koloseen . Voi olla, että mielenkiinto/uteliaisuus on oikeasti jostain syystä herännyt aika lailla yhtäkkiä, kenties jonkun random tyypin tapaamisen jälkeen. Shippilasit tiukasti päässä yes yes.
Nämä open minded ja olen ehkä sinkku heitot ovat tapa kosiskella yleisöä.
 
vierailija
Nimenomaan näin! Laskelmoitua puhetta! Ja sitäpaitsi Jerellä on ollu kaks kktta aikaa hankkiutua gfstä eroon, mutta ei oo tehny sitä! Eikä näytä, että ois jättämässäkään sitä. Tää oli kivaa niin kauan ku sitä kesti, mutta nyt on aika lopettaa.
Sä et määrää koska mä lopetan shippaamisen! Mun shippilaiva on optimistijolla johon mahtuu tarvittaessa vain minä. Mä en lopeta ikinä. Usko jo.
 
vierailija
Sitä kun vaan toivois, että ihmiset olisivat aitoja. Ja rehellisiä. Käärijä ei selkeästikään ole kumpaakaan näistä.
Jere on aito. Ei se poissulje kuitenkaan sitä, etteikö hän lavalla, instassa jne. voisi leikitellä eri rooleilla ja viihdyttää yleisöä. Jotenkin jämähtänyt ajatus minusta sellainen, että Jeren pitäisi olla estradillakin se arki-Jere, koska muuten hän ei ole rehellinen tai aito. Hän on showmies ja jessus minkälaista showta hän tarjoaa meille.🥵🔥 Ei se vie kuitenkaan sitä aitoutta pois.😊
 
vierailija
Nimenomaan näin! Laskelmoitua puhetta! Ja sitäpaitsi Jerellä on ollu kaks kktta aikaa hankkiutua gfstä eroon, mutta ei oo tehny sitä! Eikä näytä, että ois jättämässäkään sitä. Tää oli kivaa niin kauan ku sitä kesti, mutta nyt on aika lopettaa.
Miksi hänen olisi pitänyt hankkiutua eroon tyttöystävästään? Jos näin ajattelee oikeasti, niin shippaus on mennyt liian syvälle. Hienoa, että käsität sen, että nyt sinun on aika lopettaa. Kannatan sitä syvästi.
 
vierailija
Miksi hänen olisi pitänyt hankkiutua eroon tyttöystävästään? Jos näin ajattelee oikeasti, niin shippaus on mennyt liian syvälle. Hienoa, että käsität sen, että nyt sinun on aika lopettaa. Kannatan sitä syvästi.
Eihän tuossa niin sanottu, vaan että se on ollut monien, monien shippaajien toive! Eroon tyttiksestä! No, eipä ole 2 kuukauteen erottu, joten ei ainakaan tarkoita, että Jere haluais suhteen Bojaniin. Eikä olla nähnyt rakastunutta Kärtsää, eikä mitään.
 
vierailija
Eihän tuossa niin sanottu, vaan että se on ollut monien, monien shippaajien toive! Eroon tyttiksestä! No, eipä ole 2 kuukauteen erottu, joten ei ainakaan tarkoita, että Jere haluais suhteen Bojaniin. Eikä olla nähnyt rakastunutta Kärtsää, eikä mitään.
Ihmissuhteet ja tunteet ovat hiukan monimutkaisempia asioita, se että on tyttöystävä ei tarkoita ettei voisi olla Tunteita myös muualle, itse shippaan ja tyttöystävä ei haittaa tippaakaan. Voisin vaikka shipata käärijää ja tyttistä jos näkisin heidät ihanina yhdessä.
 
vierailija
Itseäni lähinnä kummastuttaa, miksi tuosta
kyseisestä postauksesta nousi näin kauhea negatiivinen myrsky. Kun esim. se possujuna on ihan samaa "kuvastoa". Tosin hillitympi versio, mutta kuitenkin 🤷🏻‍♀️
Mutta toivottavasti aallokko tyyntyy, shippailu kun on ollut tähän saakka sangen mukavaa.
 
vierailija
Itseäni lähinnä kummastuttaa, miksi tuosta
kyseisestä postauksesta nousi näin kauhea negatiivinen myrsky. Kun esim. se possujuna on ihan samaa "kuvastoa". Tosin hillitympi versio, mutta kuitenkin
Mutta toivottavasti aallokko tyyntyy, shippailu kun on ollut tähän saakka sangen mukavaa.
Ei täällä (ja vauvalla) ole enää kuin se yksi ja sama tyyppi raivoamassa. Laiva kyllä kantaa meidät muut uppoamatta.
 
vierailija
Ihmissuhteet ja tunteet ovat hiukan monimutkaisempia asioita, se että on tyttöystävä ei tarkoita ettei voisi olla Tunteita myös muualle, itse shippaan ja tyttöystävä ei haittaa tippaakaan. Voisin vaikka shipata käärijää ja tyttistä jos näkisin heidät ihanina yhdessä.
Minä voisin shipata Kärtsää, Bojania ja tyttistä polysuhteessa.
 
vierailija
Oon vaan lukenut ja ihmetellyt tänään, minkälainen myrsky jostain postauksista tuli. 🤷‍♀️ Ne voi tarkoittaa jotain tai olla tarkoittamatta. Nyt tarttis jonkun tarot luennon tähän väliin 😅 Niitäkin voi uskoa tai olla uskomatta. Mut monesti niistä on kyllä tullut järkeenkäypiä asioita 🤔
 
vierailija
Erikoinen homma kyllä että jostain yhdestä kuvasta nousee tuollainen paskamyrsky. Samassa linjassahan tuo kuva on muun kuvaston kanssa. Eikös kohta tule se Joker outin uusin vlog?
 
vierailija
Sä et määrää koska mä lopetan shippaamisen! Mun shippilaiva on optimistijolla johon mahtuu tarvittaessa vain minä. Mä en lopeta ikinä. Usko jo.
Mäkin jatkan vaikka olisin viimeinen ja ainoa. Olen se yksi pieni lehtiveneessä matkaava hattivatti, joka kirjoitteli yksi päivä. Mun kaikki vanhatkin shipit on edelleen rakkaita mulle, kukaan ei määrää mitä mä mielikuvituksessani teen ja mistä saan mielihyvää❤
 
vierailija
Samalla, kun moni on lopettelemassa shippaustaan, tarjoaa Kärtsäri instassaan kultatarjottimella materiaalia shippaajille: kuvassa taustalla sateenkaarilippu ja musiikkina soi kaunis rakkauslaulu Con te partirò.

"When you are far
I dream on the horizon
And words fail
And yes I know
That you are with me
You my moon are here with me
My sun you are here with me
With me with me with me

With you I shall leave
To countries I never
Saw and shared with you
Now yes I may experience them
I’ll go with you..."
 
vierailija
Oon vaan lukenut ja ihmetellyt tänään, minkälainen myrsky jostain postauksista tuli. Ne voi tarkoittaa jotain tai olla tarkoittamatta. Nyt tarttis jonkun tarot luennon tähän väliin Niitäkin voi uskoa tai olla uskomatta. Mut monesti niistä on kyllä tullut järkeenkäypiä asioita
Ainaki ne on tuonu jostain syystä myös seesteisyyttä tähän ketjuun 😀
 
vierailija
Liittyen Partironiin, tarjoilin jo manifestoinnin tuonne vauvalle:

Vastikään herätelty someyhteys, B:n summoning ja K:n tykkäys Jokereille... Partiron.. alkava UK tour Jokereilla ja keikkabreikki K:lla.... oliko special guests kerrottu...? Tai viisukamut kutsuttu myös Jokereiden UK-keikalle kuten Luken? Anyone? Anyone else? Mä manifestoin tätä!

🌙💜
 
vierailija
Onkohan tarotar vielä kuulolla? Vai onko jo säikähtänyt tän päivän myrskyä Mut tais olla kuitenkin niin, et tän hetkisistä fiiliksistä ei voi vielä tehdä luentoo, kun on liian lähellä edellistä luentoa. Vai muistanko oikein?
Kuulemma näin on... voisi kyllä olla aiheellista 😅 itseäni ei enää jaksa Malediivin tunnelmat kiinnostaa, tämä nykyisyys on niin huikeaa...
 

Yhteistyössä