Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä luulen että tänne kaivattaisiin eräs sosiologi selittämään noista saman ihmisen erilaisista rooleista (jotka kaikki nimenomaan yhtä aitoja). Lupaan linkata sen Bojanin haastattelun, jossa käsitteli noita sosiologian rooliteorioita kunhan löydän
 
vierailija
Ja tähän kovasti parjattuun instapäivitykseen on muuten kommentoinut myös viisujen virallinen tili seuraavasti: I'm taking my Pikachu home.... 🤣🤣🤣
Jollain on sentään vielä huumorintaju tallella ja kukkahatut kaapin perukoilla.
 
vierailija
Kyllä se todellisuus on, että hän ei ole ollut missään vaiheessa aito, ei sillä tavalla, miten minä määrittelen aidon ja suoran ja avoimen ihmisen. En vain ensin tajunnut, että ei hän olekaan aito, vaan kykenee esittämään kaikenlaisia tarkoitusperiä ja juttuja.
Sinun päässäsi on nyt mielikuvitusta siitä, että aiheutan itselleni jotakin kärsimystä. En suinkaan. Käsittelen asian läpi ja se ei vaivaa minua, kun olen kyennyt sen käsittelemään. En tietenkään voi sanoa, milloin asia ei enää nouse minulla käsittelyyn, mutta en koe sellaisen olevan kärsimystä, mä pidän psykologiasta ja asioista, joita pyöritellä sen kautta.
Ja jos olen ärsyyntynyt Käärijään, niin olen, ei sellaisesta aiheudu minulle mitään sen ihmeellisempää kärsimystä, josta täytyisi päästä eroon. Mun mieliala ja päivä olisivat joka tapauksessa pilalla tänään, koska toi keissi ärsyttää minua niin suunnattomasti, että puran oloani nyt palstalla, mistä aiemmin imin sitä samaa paskaa sisääni muka ihquna lööv'na.
Myös minulla on aika ärsyyntyneet fiilikset K ta kohtaan. Täytyy selvitellä, mistä johtuu. Esimerkiksi, en ymmärrä miksi hetero on alkanut käyttäytyä ikäänkuin hän tuntisi fyysistä vetoa miehiin. Ymmärsin siihen asti kun luulin, että taustalla olisi omien todellisten tuntemusten etsiminen. Silloin käytös olisi minusta rehellistä. Näin ei ilmeisesti kuitenkaan ole, joten en löydä mitään ymmärrettävää syytä nykyiselle käytökselle. Muuta kuin, että jostain syystä K näyttelee ja haluaa tarkoituksellisesti vain aiheuttaa kuohuntaa ilman syvempää merkitystä. Entä tuo Kuumaalle suunnattu kutsu makuuhuoneeseen. Hetero pyytelee heteroita (?) makuuhuoneeseensa. Miksi? Mikä tässä on sitä aitoutta? Voisiko joku oikeasti sanoa mielipiteensä, eikä haukkua kukkahattutädiksi.
 
vierailija
Myös minulla on aika ärsyyntyneet fiilikset K ta kohtaan. Täytyy selvitellä, mistä johtuu. Esimerkiksi, en ymmärrä miksi hetero on alkanut käyttäytyä ikäänkuin hän tuntisi fyysistä vetoa miehiin. Ymmärsin siihen asti kun luulin, että taustalla olisi omien todellisten tuntemusten etsiminen. Silloin käytös olisi minusta rehellistä. Näin ei ilmeisesti kuitenkaan ole, joten en löydä mitään ymmärrettävää syytä nykyiselle käytökselle. Muuta kuin, että jostain syystä K näyttelee ja haluaa tarkoituksellisesti vain aiheuttaa kuohuntaa ilman syvempää merkitystä. Entä tuo Kuumaalle suunnattu kutsu makuuhuoneeseen. Hetero pyytelee heteroita (?) makuuhuoneeseensa. Miksi? Mikä tässä on sitä aitoutta? Voisiko joku oikeasti sanoa mielipiteensä, eikä haukkua kukkahattutädiksi.
Mistä tiedät, että ei nimenomaan tutki omia tuntemuksiaan näillä? Monellehan on helpompi käsitellä itselleen hankalia ajatuksia juuri huumorin kautta.
 
vierailija
Myös minulla on aika ärsyyntyneet fiilikset K ta kohtaan. Täytyy selvitellä, mistä johtuu. Esimerkiksi, en ymmärrä miksi hetero on alkanut käyttäytyä ikäänkuin hän tuntisi fyysistä vetoa miehiin. Ymmärsin siihen asti kun luulin, että taustalla olisi omien todellisten tuntemusten etsiminen. Silloin käytös olisi minusta rehellistä. Näin ei ilmeisesti kuitenkaan ole, joten en löydä mitään ymmärrettävää syytä nykyiselle käytökselle. Muuta kuin, että jostain syystä K näyttelee ja haluaa tarkoituksellisesti vain aiheuttaa kuohuntaa ilman syvempää merkitystä. Entä tuo Kuumaalle suunnattu kutsu makuuhuoneeseen. Hetero pyytelee heteroita (?) makuuhuoneeseensa. Miksi? Mikä tässä on sitä aitoutta? Voisiko joku oikeasti sanoa mielipiteensä, eikä haukkua kukkahattutädiksi.
Juuri näin.
 
vierailija
Samaa mieltä. Itse tykkään Kn tyylistä vetää keikat, välispiikit ja sometus kun koskaan ei tiedä mitä saa. Ihailtavaa on mun mielestä myös hänen asenteensa, se että tekee sitä omaa juttuaan ja tekee sitä intohimolla välittämättä muiden mielupiteistä. Epävarmana ihmisenä haaveilen itsekin tuollaisesta asenteesta, ja yritänkin tehdä töitä sen eteen. Kuten K haastattelusssa mainitsikin, kun tekee omaa juttuaan itsevarmana niin se tekee hommasta seksikästä. Onhan se ihan totta.

Itse en pidä häntä minään huijarina ja jatkan innolla hänen musiikkinsa kuuntelua ja hänen seuraamistaan somessa, sanokoot muut mitä sanoo. Onhan se muutenkin koko ajan ollut tiedossa että J pitää Käärijää hahmona puhuen tästä kolmannessa persoonassa ja on sen mukaisessa roolissa keikoilla. Mutta se ei tarkoita etteikö hän olisi aito ja lempeä ihminen ihan Jerenä. Ollaanhan me saatu nähdä hänet myös ilman roolia, esim. siinä Mannisen haastattelussa, josta välittyy aina lämmin fiilis.
Veit jalat suustani 😄 Ihanaa lukea näitä positiivisia kommentteja, itse kirjoittelin vähän samansuuntaisesti tänään av:lla. Itsevarmuus, tinkimättömyys ja kapinointi tekevät K:sta mielenkiintoisen ja ihan superseksikkään! En malta odottaa, että pääsen elokuussa vihdoin ja viimein keikalle. 😍
 
vierailija
Mistä tiedät, että ei nimenomaan tutki omia tuntemuksiaan näillä? Monellehan on helpompi käsitellä itselleen hankalia ajatuksia juuri huumorin kautta.
Kyllä täällä oli eilen niin selväsanainen kommentoija sanomassa KAIKKIIN noihin, että huomionhakuläppää, ja kun koitin sanoa hänelle, että jokin edes pieni murunen K:n toiminnassa todistaisi, että hän ihan oikeasti on miehiin päin, ei löytynyt mitään! Nada! Se heppu oli täysin sitä mieltä, että ei noi ole, eikä ne tule olemaan mitään sen syvempää. Että K OMALLA KAVERIPORUKALLA keikoilla trollailee ja pelleilee. No, siltä se lavashow juurikin vaikuttaa.
Lisäksi ryhdyin miettimään, että käsitykseni mukaan K:lla on aina ollut iso poikakaveripiiri ja on hauska ja hauskan näköinen ja sanavalmis. Ja pelannut lätkää. Että söpöjen kundien vastaan tuleminen ei ole kyllä taatusti mikään uusi juttu, saati once in a lifetime juttu. Niin miksei ole aikaisemmin sitten viisari värähdellyt? Ja viimeisenä naulana arkkuun se vaan, että TODISTEITA EI vain yksinkertaisesti ole. Miettikää, jos sillä ei oikeasti ole niitä tunteita? Jos ei se etsi mitään? Jos sille tää kaikki on tosiaankin vain pelkkää showta ja leikkiä? Niin en mä nyt herran jestas soikoon ala investoimaan omia tunteitani sellaiseen p*skaan, varsinkin, kun välitän Bojanista oikeasti! Siis että tykkääkö se nyt BOITSUSTA!? Ei kyllä todellakaan ole varaa tulla vedätetyksi tossa. Joten, todisteiden täydessä puutteessa; en todellakaan shippaa enää.
 
vierailija
Veit jalat suustani Ihanaa lukea näitä positiivisia kommentteja, itse kirjoittelin vähän samansuuntaisesti tänään av:lla. Itsevarmuus, tinkimättömyys ja kapinointi tekevät K:sta mielenkiintoisen ja ihan superseksikkään! En malta odottaa, että pääsen elokuussa vihdoin ja viimein keikalle.
Ihanaa! 💗 Itse olen ollut kerran Kn keikalla ja kovasti haluisin toistekin, tunnelma oli silloin ihan katossa. <3

Ps. Pidän kovasti kun keikoilla olijat jakavat kokemuksiaan palstoille, omasta mielestäni saisi laittaa useamminkin😍
 
vierailija
Myös minulla on aika ärsyyntyneet fiilikset K ta kohtaan. Täytyy selvitellä, mistä johtuu. Esimerkiksi, en ymmärrä miksi hetero on alkanut käyttäytyä ikäänkuin hän tuntisi fyysistä vetoa miehiin. Ymmärsin siihen asti kun luulin, että taustalla olisi omien todellisten tuntemusten etsiminen. Silloin käytös olisi minusta rehellistä. Näin ei ilmeisesti kuitenkaan ole, joten en löydä mitään ymmärrettävää syytä nykyiselle käytökselle. Muuta kuin, että jostain syystä K näyttelee ja haluaa tarkoituksellisesti vain aiheuttaa kuohuntaa ilman syvempää merkitystä. Entä tuo Kuumaalle suunnattu kutsu makuuhuoneeseen. Hetero pyytelee heteroita (?) makuuhuoneeseensa. Miksi? Mikä tässä on sitä aitoutta? Voisiko joku oikeasti sanoa mielipiteensä, eikä haukkua kukkahattutädiksi.
Voi tsiisös nyt mulla menee jo kuppi nurin näiden kommenttien kanssa! Aikuiset ihmiset! Get a grip! Nyt oikeesti, halavattu sentään... Ja tämä ei ole yksistään yllä olevan kommentin kirjoittajalle, mutta sattui nyt vaan tässä kohtaa tulemaan raja vastaan. Ensinnäkin hankkikaa huumorintaju, toisekseen hankkikaa nyt elämäänne jotain muuta sisältöä. Tämä ei ole enää tervettä. Aiemmin täällä oli mukavaa keskustelua ja kivaa shippausmeininkiä, ja nyt yhtäkkiä palsta on täynnä henkisesti keskenkasvuisia ihmisiä, jotka ei ymmärrä enää mistään mitään.
Loukkaantukaa ihan vapaasi tästäkin kommentista, mutta hankkikaa sen jälkeen jotain apua itselleni.
 
vierailija
Miksi ei? Enää?
En enää usko hänellä löytyvän mitään aitoja tunteita Bojania kohtaan, enkä sitä, että hän olisi bi curious ja haluaisi tsekata, miltä olo Bojanin kanssa "sillä silmällä" tuntuisi.
Mä koen hänet sellaisena ihmisenä, joka antaa ymmärtää kaikenlaista, liikaakin, maat ja taivaat, mutta ei ymmärrä antaa. Ja silloin ei voi tietää yhtään, onko se tosissaan Bojanin kanssa, näyttää aivan sille, että ei ole. Eli se siitä sitten.
 
vierailija
Kyllä täällä oli eilen niin selväsanainen kommentoija sanomassa KAIKKIIN noihin, että huomionhakuläppää, ja kun koitin sanoa hänelle, että jokin edes pieni murunen K:n toiminnassa todistaisi, että hän ihan oikeasti on miehiin päin, ei löytynyt mitään! Nada! Se heppu oli täysin sitä mieltä, että ei noi ole, eikä ne tule olemaan mitään sen syvempää. Että K OMALLA KAVERIPORUKALLA keikoilla trollailee ja pelleilee. No, siltä se lavashow juurikin vaikuttaa.
Lisäksi ryhdyin miettimään, että käsitykseni mukaan K:lla on aina ollut iso poikakaveripiiri ja on hauska ja hauskan näköinen ja sanavalmis. Ja pelannut lätkää. Että söpöjen kundien vastaan tuleminen ei ole kyllä taatusti mikään uusi juttu, saati once in a lifetime juttu. Niin miksei ole aikaisemmin sitten viisari värähdellyt? Ja viimeisenä naulana arkkuun se vaan, että TODISTEITA EI vain yksinkertaisesti ole. Miettikää, jos sillä ei oikeasti ole niitä tunteita? Jos ei se etsi mitään? Jos sille tää kaikki on tosiaankin vain pelkkää showta ja leikkiä? Niin en mä nyt herran jestas soikoon ala investoimaan omia tunteitani sellaiseen p*skaan, varsinkin, kun välitän Bojanista oikeasti! Siis että tykkääkö se nyt BOITSUSTA!? Ei kyllä todellakaan ole varaa tulla vedätetyksi tossa. Joten, todisteiden täydessä puutteessa; en todellakaan shippaa enää.
Ei kai sua ole kukaan shippaamiseen ollut pakottamassa nyt eikä ikinä...

Ja kummasti tunnut antavan painoa jollekin random nimettömälle kommentoijalle täällä. Eihän kukaan ole ikinä millään keskustelupalstalla trollannut eikä esittänyt olevansa joku muu/tietävänsä jotain aiheesta mistä ei todellakaan tiennyt mitään, eihän?
 
vierailija
Mitä tekemistä huumorintajulla on sen kanssa, että Kärtsä on ihminen, joka antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa? Missä kohtaa piti nauraa? Tiedän kyllä aika paljon parempaakin huumoria, eikä sitä varten tarvitse erikseen hankkia sitä lisää.
 
vierailija
En enää usko hänellä löytyvän mitään aitoja tunteita Bojania kohtaan, enkä sitä, että hän olisi bi curious ja haluaisi tsekata, miltä olo Bojanin kanssa "sillä silmällä" tuntuisi.
Mä koen hänet sellaisena ihmisenä, joka antaa ymmärtää kaikenlaista, liikaakin, maat ja taivaat, mutta ei ymmärrä antaa. Ja silloin ei voi tietää yhtään, onko se tosissaan Bojanin kanssa, näyttää aivan sille, että ei ole. Eli se siitä sitten.
Entäs jos ne onkin ihan aikuisen oikeasti 2 tyyppiä, jotka tykkää toisistaan ja viihtyy toistensa seurassa? Platonisestikin. Molemmat aikuisia ihmisiä ja varmaan osaavat itse päättää kenen kanssa viettävät aikaansa.
 
vierailija
Ei kai sua ole kukaan shippaamiseen ollut pakottamassa nyt eikä ikinä...

Ja kummasti tunnut antavan painoa jollekin random nimettömälle kommentoijalle täällä. Eihän kukaan ole ikinä millään keskustelupalstalla trollannut eikä esittänyt olevansa joku muu/tietävänsä jotain aiheesta mistä ei todellakaan tiennyt mitään, eihän?
No ei se oiskaan saanut mua varmaan uskomaan näkemyksiään ilman niitä kamalia kuvia eilen, jotka K postasi. Siis niiden julkaisun jälkeenkin puolustin täällä K:n aitoja tunteita. Mutta kun ei ollutkaan mitään, mihin mä nojaan näkemyksissäni, että K on ihan tosissaan ja vilpitön, eikä kyseessä ole mikään poikien läppäilyhuumori noissa miesjutuissa.
Ja siis ei sekään sovi kuvioon, että ois tunteita Bojania kohtaan ja sit vaan Kuumaan keikkapostaukseen: Mun makuuhuoneeseen. Siis ähhh...
 

Yhteistyössä