Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä kirjoitin näin:
"Outoa pilkantekoa itsestään, en kyllä fiilaa. Vaikea enää kohta toivoa Bojanin jatkavan tuttavuutta tämän äijän kanssa. Bojan on niin ylevä hyvällä tavalla, etten haluaisi häntä vedettävän tällaiseen seksuaalisuuden pilkantekoon mukaan."
Ei tässä sanota mitään, että K:n käytös halventaa Bojania, eikä, että Bojan tulee katkaisemaan välejään Käärijään. Kuten sanoin, yhdistelet nyt itse eri kirjoittajien kommentteja yhteen ja vauhkoat itse asioista, joita ei ole sanottu.
Sulle vois tehdä hyvää vähän käsitellä asioitasi.
Nauran tuolle, että minun pitäisi käsitellä ongelmiani. :D Itse siinä kiellät totuuden ja tuo ylevä-sanan käyttö oli nolointa ikinä.
En jaksa vääntää enää kanssasi kun heittäydyit esittämään tyhmää. Yönjatkoja.
 
vierailija
Olen ollut tällä palstalla pitkään
Voin kertoa että ei ole täynnä kukkahattutätejä. Meidän pitkään täällä kirjoitelleiden kesken on pohdittu esim. D/S-suhteita ja -seksuaalisuutta perinpohjaisesti eikä täällä mikään p**ses*ksiviittailu ketään puutarhuria hämmennä. Nyt kyllä näyttää keskustelun sävyn (tappelua ja närkästymisiä) ja nimimerkkien puutteen perusteella olevan enimmäkseen uutta porukkaa, av-palstalta varmaan osa.
Suurin osa meistä ei todellakaan ole kukkahattutätejä, kaukana siitä.🥵🤭 Täytyy kuitenkin myöntää se, että jollakin shippaajalla meni tunteisiin Käärijän uudet postaukset. Ei sen niin välilä. Ainahan se on tyyntä myrskyn edellä ja myrskyn jälkeen on taas seesteinen poutasää. Sitä se shippailu tuntuu olevan.
 
vierailija
Nauran tuolle, että minun pitäisi käsitellä ongelmiani. Itse siinä kiellät totuuden ja tuo ylevä-sanan käyttö oli nolointa ikinä.
En jaksa vääntää enää kanssasi kun heittäydyit esittämään tyhmää. Yönjatkoja.
No se, että naurattaa, on merkki siitä, ettet todellakaan pysty käsittelemään asioitasi, vaan haluat projisoida ne toisiin häiriintymällä siitä, miten kukin täällä tätä shippausmatkaansa tekee. Ja koittamalla ojentaa ja vaatia heitä tekemään niin, ettei se huuda sulle, kuinka sulla on käsittelemättömiä asioita. ei se mitään. Ei kaikilla ole varaa terapiaan.
 
vierailija
Jatketaan, puutarhurit, huomenna taas🙂 tuossa on nyt yksi tai kaksi tyyppiä floodaamassa trolliviesteillä koko palstaa. Ei kannata vastata mitään. Näitä on tullut ja mennyt ennenkuin tämän matkan aikana. 🌸
 
vierailija
No se, että naurattaa, on merkki siitä, ettet todellakaan pysty käsittelemään asioitasi, vaan haluat projisoida ne toisiin häiriintymällä siitä, miten kukin täällä tätä shippausmatkaansa tekee. Ja koittamalla ojentaa ja vaatia heitä tekemään niin, ettei se huuda sulle, kuinka sulla on käsittelemättömiä asioita. ei se mitään. Ei kaikilla ole varaa terapiaan.
Sanoo ihminen, joka haluaa käsitellä vaikeita tunteitaan tämän shipin kautta. Ehdotapa sitä puheenaiheeksi terapeutillesi seuraavalla kerralla!
 
vierailija
Nuorisolla ja joillain matalasti koulutetuilla vain on mennyt herne neään, kun osa shippaajista on arvostellut Käärijän tekemisiä.
Sinun kommenttisi on mauton ja loukkaava, eikä se edusta oikeiden puutarhureiden mielipidettä millään tavoin. Muita solvaavat ja halventavat kommentit eivät kuulu ketjuun, varsinkin jos niillä yritetään ylentää itseään. Lopettakaa jo kiitos!
 
vierailija
Antti Tuisku on sanonut ettei seksuaalisella suuntautumisella pitäisi olla mitään merkitystä ja sen takia ei ole sitä koskaan kommentoinut. Tyttöystävä sillä joskus 18-vuotiaana oli. Tästä on kertonut vain siksi, koska elämäkerrassa avasi taustatarinaa jossa hänestä meinasi tulla isä mutta tyttö teki abortin. Kaikista muista suhteista puhunut vain kumppanista. Ihan sama vaikka Antti olisi sata prossanen homo niin jotenkin typerää haukkua homoksi. Sitähän Antille on koulukiusaamisen yhteydessä jo tehty. Haukuttu homoksi koko ajan...
Ahaa, eli niin avarakatseinen olet, että henkilön sanominen homoksi onkin susta haukkumista. Jep jep. Ja ikää oli?
 
vierailija
Sanoo ihminen, joka haluaa käsitellä vaikeita tunteitaan tämän shipin kautta. Ehdotapa sitä puheenaiheeksi terapeutillesi seuraavalla kerralla!
Mä en ole miettinyt tätä asiaa kauheasti Bojanin tunteiden kannalta, joskin en tiedä miten voi shipata miettimättä osallisten mahdollisia tunteita? Jos sitä tunne-elämää ei ole, niin ehkä se sitten on mahdopllista..? Ja en itse käy (enää) terapiassa, en ole käynyt enää vuosiin. Ja se näkyykin, että aikoinaan pitkään sain käydä. Oli varaa.
 
vierailija
Te haluatte uskoa että noi julkasut on joku todiste K biseksuaalisuudesta koska itse kuulutte vähemmistöihin..
En nyt tosta tiedä mutta itseäni myös ärsyttää että jotkut aina olettaa, että jos joku mies on persoonallinen tai hänellä on rento suhtautuminen tällasiin asioihin niin se heti muka meinaa että hän on homo tai bi. Ihan kuin heterojakin ei voisi olla monenlaisia.
 
vierailija
Minusta on mielenkiintoista seurata tätä keskustelua, vauvalla enää harvoin tällaista syntyy sen ikävän viestienpoistajan takia.. Eivätkä kaikki eri mieltä olevat ole trolleja.
 
vierailija
En nyt tosta tiedä mutta itseäni myös ärsyttää että jotkut aina olettaa, että jos joku mies on persoonallinen tai hänellä on rento suhtautuminen tällasiin asioihin niin se heti muka meinaa että hän on homo tai bi. Ihan kuin heterojakin ei voisi olla monenlaisia.
Ei kai täällä kukaan sellaisesta ole puhunut? Vaan Antin kohdalla siitä, jos artisti ei 20 vuoteen kerro suuntautumistaan, niin on vain vähän vaikeaa ajatella, että ois hetero ja K:n kohdalla taas tämä miesten hurmaaminen (Ruotsi ja sen jälkeen keikoillaan), pusut miesten kanssa, nämä tämän illan kuvat, ihastumisen oloisuus Bojaniin, I love you bojanit ym on saanut ajattelemaan, että hän saattaisi olla bi tai gay. Tietenkin voi olla tavallaan monenlaisia heteroita, mutta sitä ei kaiketi sanota enää heteroksi, jos on seksuaalinen kokemus samaa sukupuolta olevan kanssa, vaan kyseessä on bi? Tai rakastuminen samaa sukupuolta olevaan. En itse silti laske itseäni biseksuaaliksi, vaikka olin kerran hetken (muutaman viikon) sellaisissa tunnelmissa, jotka olisivat voineet johtaa rakastumiseen (eli vahvan ihastunut) ystävääni...
Mutta K:lla on ollut nyt aika voimakasta näyttöä kiinnostuksesta miehiin. Toki on myös niin, että on helpompi netissä kirjoittaa, että gay tai bi, kuin "mies, joka hieman kokeilee", koska se on vain niin pitkä termi.
eikö jos ajattelee olevansa avarakatseinen se homma kannata aloittaa itsestä ja lopettaa loukkaantuminen, jos joku sanoo sanat homo, bi tai lesbo, gay väärässä paikassa ja ajatella hyvää, että sanoja ei varmasti tarkoittanut sheimaten sanoa???
 
vierailija
Ahaa, eli niin avarakatseinen olet, että henkilön sanominen homoksi onkin susta haukkumista. Jep jep. Ja ikää oli?
Enää ei muista ihmisistä puhuta tuolla tavoin, eikä lähdetä olettamaan asioita. Niinkuin Jokerit sanoivat, niin toivottavasti joku päivä ei enää kiinnitetä ihmisten suuntautumiseen huomiota, vaan kaikki saavat olla omanlaisiaan ilman lokerointia.
 
vierailija
Paitsi että Jere on sanonut ihan suoraan haastatteluissa olevansa täysi hetero mutta hän tukee homojen oikeuksia ja tykkää siitä että hänellä on myös homofaneja. Ette silti ilmeisesti usko mitä hän itse sanoo vaan väännätte kaiken omiin tarkoituksiinne sopivaksi.
 
vierailija
Te haluatte uskoa että noi julkasut on joku todiste K biseksuaalisuudesta koska itse kuulutte vähemmistöihin..
Itse olen täysin hetero, mutta mun mielestä yksi selitys noille K:n viimeaikaisille meiningeille voisi olla se, että hän olisi esim. bi tai bi-curious. Ei se ole mitään toiveajattelua, mutta olisi mulle täysin ok, jos olisi bi. Ja kumma jos jollekin ei olisi ok.
 
vierailija
Mulle ei ole mitään väliä kenenkään seksuaalisuudella, enkä ymmärrä miksi Anttikin on nyt tähän vedetty mukaan. Itse aloin miettiä noiden Kn kuvien laiton jälkeen vain sitä, mihin hän näillä pyrkii ja mihin suuntaan uraansa aikoo viedä.
 
vierailija
Till Lindeman teki pikkasen raisumpia juttuja omien bändikaverien kanssa ja silti kukaan ei edes vitsaillu hänen viestivän tällä mitään piilotetusta biseksuaalisuudestaan. Niin siinä mielessä vähän huvittaa miten noi kesyt pelleilyt on Kärtsällä muka todiste yhtään mistään :p
 
vierailija
Itse olen täysin hetero, mutta mun mielestä yksi selitys noille K:n viimeaikaisille meiningeille voisi olla se, että hän olisi esim. bi tai bi-curious. Ei se ole mitään toiveajattelua, mutta olisi mulle täysin ok, jos olisi bi. Ja kumma jos jollekin ei olisi ok.
Jere on sanonut, että hän haluaa viihdyttää gay fanejaan ja sen hän kyllä osaa. Olen samaa mieltä näiden ruotsalaisten kanssa, joille Jere esiintyi, että hän on 100% varmuudella hetero. Käärijänä hän taas leikittelee ja provosoi. Shippausmaailmassa hän toki voi olla mitä vain.
 

Yhteistyössä