Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin, minäkin mietin onko kaikki sittenkin suunnitelmallista vai mikä tää juttu oikein on. K on nyt ollut vauhdissa ja viimeisimpänä esim. tuo Boyfriend-story, joka on selvääkin selvempi viittaus. Ja viime aikoina B on julkaissut niin mehujään lipomista kuin räppäämistäkin. Ja molemmat voi kyllä halutessaan yhdistää tiettyyn suuntaan, toki vähän hienovaraisemmin kuin K:n jutut! Ja B:llä oli myös se Justin Bieber-tägi. Kyllähän tässä jotain on selvästi meneillään. Mutta mitä?!?
Molemmat käyttäytyy tahoillaan kuin kiimaset kollit. Jos ne oikeesti suljettasiin kahdestaan johonkin nii ne varmaa sekoaisi.
 
vierailija
Mä olen todella herkkä, jonkun mielestä varmasti yliherkkä. Mut olen myös aistinut monenlaista tässä matkan varrella ja nyt on niin huono viba etten usko minäkään että tää jää tähän. Ja valitettavasti en tarkoita mitään positiivista ainakaan sillä lailla kuin me shippajat oltais toivottu. Ei näin. Ei ei.
Muista nyt kuitenkin, että nämä ovat vain sinun tuntemuksiasi, eivät mitään tosiasioita.
 
vierailija
Oon minäkin vielä mukana, käyn täällä vaa tosi vaihtelevasti riippuen töistä sun muista. Ja siis voin tehdä luennan Malediiveista tai alkuajoista, mikä vaa teitä kiinnostaa. Mutta kuten aiemmin sanoin, en voi tehdä tämän hetken tunteista luentaa vielä pariin viikkoon koska saman kysymyksen välissä olisi hyvä olla noin kk aikaa.

Haluan myös sanoa että tuota kk väliä ei tarvitse pitää jos tilanne muuttuu radikaalisti jollain tavalla. Jos vaikka kaverini pyytää tekemään luennan, saan siitä tietyn tuloksen, mutta viikon päästä hän saisikin yllättäen vaikka potkut töistä tai universumi heittäisi jotain muuta yllättävää tielle, silloin voi jo tehdä uuden luennan koska tilanne ei ole yhtään sama kuin edellistä luentaa tehdessä. Tuntemattoman henkilön kohdalla on vaan vaikeampi tietää onko oikeasti käyny jotain radikaalia vai onko tämä Jeren erikoinen käytös vaan vitsailua
Hei Tarotar, kun tuo K:n meininki on nyt jotenkin ihan selvästi muuttunut aika radikaaliin suuntaan, niin voisiko ajatella, että voisi hieman aikaistaa sitä luentaa tähän hetken tilanteesta, esim. jo viikon päästä? Koska jotain tässä nyt on täytynyt tapahtua. Siis tuo viimeisin kuva... erityisesti se että se ei edes ole pelkkä story vaan ihan feedissä, jossa se kyllä poikkeaa aika paljon aiemmasta, tästä tulee fiilis, että nyt on jotain meneillään, muutakin kuin vain vitsailua. Tai jostainhan se vitsailukin kumpuaa, kun se on noin yhtäkkiä alkanut.
 
vierailija
Voi että Jere.
Ehdin jo niin ilahtua siitä boyfriend-pätkästä. Mutta sitten piti mennä vetämään siihen jotain niin mautonta perään, ikään kuin viemään ajatukset pois Bojanista. Apua miten tyhmää. Nyt se seinä on täynnä Bojania.
Hollannissa on sanonta, että 'Nurkkaan ajettu kissa tekee outoja hyppyjä'.

Uskon, että Jeren viime päivien iloisuus on johtunut siitä, että seuraava tapaaminen B:n kanssa on varmistunut. Tänään hän juhli sitä, mutta erittäin väärällä tavalla. Olisi riittänyt tuo boyfriend-hehkutus. Kaikki mitä tuli sen jälkeen, muka viemään ajatukset pois B:stä, oli mautonta ja tyhmää. Uskon, että tuo K&H-kuva poistuu pikaisesti. Siitä ei ole Jerelle mitään muuta kuin haittaa.

Surettaa. Toivon, että Balkanin ruusu jaksaa ymmärtää. Rakkaus on vaikea laji.

Sipriina
 
vierailija
Jos Bojan nyt haluaisi kunnolla päästä eroon kaikista häneen kohdistuvista ihastumis epäilyistä, sen pitäisi tohon Jeren kuvaan kommentoida nyt jotain tosi typerää ja härskiä. Koska sitte kaikkien (myös minun) olisi pakko myöntää että tämä on läppää.
 
vierailija
Hei Tarotar, kun tuo K:n meininki on nyt jotenkin ihan selvästi muuttunut aika radikaaliin suuntaan, niin voisiko ajatella, että voisi hieman aikaistaa sitä luentaa tähän hetken tilanteesta, esim. jo viikon päästä? Koska jotain tässä nyt on täytynyt tapahtua. Siis tuo viimeisin kuva... erityisesti se että se ei edes ole pelkkä story vaan ihan feedissä, jossa se kyllä poikkeaa aika paljon aiemmasta, tästä tulee fiilis, että nyt on jotain meneillään, muutakin kuin vain vitsailua. Tai jostainhan se vitsailukin kumpuaa, kun se on noin yhtäkkiä alkanut.
Samaa mieltä mäkin, tää on jotenkin tosi omituista käytöstä...
 
vierailija
Voisitko vähän avata, että miksi tuo postaus olisi B.lle jotenkin ikävä asia? Tuohan nimenomaan toimii niin, että himmentää K:n ja B:n välistä juttua, mikä on kai tarkoituskin, kun nimenomaan K&B-shippaus meni överiksi. Eli kun K nyt tavallaan luo imagoa, jossa hän leikittelee m/m-jutuilla, niin silloin K&B-juttukin asettuu vain yhdeksi jutuksi muiden joukossa. Mikä on hyvä asia shippauksen vähentämisen kannalta, ei liikaa korostu B:n rooli. Eli jospa B sitten lopulta saisi olla enemmän rauhassa shippausviesteiltä jne.
Olen niin tunnemylläkässä etten tiedä osaanko. Ensinnäkin minusta Bieber-kuva on selkeästi viesti B:lle, mitä muutakaan. Housunnapit auki samaa biisiä mitä ollaan suloisissa tunnelmissa nähty prepartyissä satoja kertoja ja selvästi niin on K:kin. Heillä on selvästi sovittu sometauko ja minusta K rikkoi sen tuolla enkä usko että B ottaa hyvällä. On ollut tosi vaivautunut shipistä viime ajat ja johdattanut jutun aina pois K:sta. Nyt sitten K vaan tykittää menemään ja ihan koko fandom, no okei 99% kun aina on se prossa jonka mielestä mikään ei koskaan tarkoita mitään. Jos ei muu auta hiljentämään, seuraava askel on somessa blokkaaminen. Se olisi kyllä todella surullista.

Toinen asia, tuon vielä jotenkin kaipuuksi - joskin rajattomaksi osoitukseksi - tulkittavissa olevan Bieber-postauksen jälkeinen sisään ja ulos video. Se on minusta aivan kamala. Kaikki M/M action ei ole lgbti-ally toimintaa vaan haitallista ja itse näen tuon enemmän haitallisena. Etenkin tuon semi kivan kaipuuvideon jälkeen se vähän kuin nauraa räkäisesti poikarakkaudelle ja mille ikinä herkälle mitä ainakin itse näin paitsi B:n ihastuksessa myös heidän välillään. Just tollanen haha hin **rit painaa pers**een äyh öyh. Samalla vielä tullaan lytänneeksi 20 vuoden uran tehnyt anatude. Muutenkin on keulinut ja uhonnut ottavansa Antin viitan ja mitä kaikkea. Tuskinpa. Antti on ollut aina näyrä ja tahdikas kaikesta melodramaattlsuudestaan huolimatta.

Joo. En pidä tämän illan jutuista mistään, en mistään. Ja feedin pers*pumppaus kuvaan onkin jo tullut B kommentteja runsaasti. Myös kotimaiset vahvistukset niitä laittaneet, voi äly älä jätä.

Jos saatte revittyä tästä jotain kivaa niin great ja kuulen mielelläni mut mun reaktiot vaan 😳😱😰🥶😵💫😭💔
 
vierailija
Mulla on nyt ainakin viikon ajan ollut sellainen fiilis, että K kaikilla noilla jutuillaan pohjustaa sitä, että lopulta tulee kaapista biseksuaalina. Kerää rohkeutta ja pohjustelee näillä jutuilla. Toki tää on nyt ihan täysin mun omassa päässä, enkä siis väitä että K ois bi.
 
vierailija
Olen niin tunnemylläkässä etten tiedä osaanko. Ensinnäkin minusta Bieber-kuva on selkeästi viesti B:lle, mitä muutakaan. Housunnapit auki samaa biisiä mitä ollaan suloisissa tunnelmissa nähty prepartyissä satoja kertoja ja selvästi niin on K:kin. Heillä on selvästi sovittu sometauko ja minusta K rikkoi sen tuolla enkä usko että B ottaa hyvällä. On ollut tosi vaivautunut shipistä viime ajat ja johdattanut jutun aina pois K:sta. Nyt sitten K vaan tykittää menemään ja ihan koko fandom, no okei 99% kun aina on se prossa jonka mielestä mikään ei koskaan tarkoita mitään. Jos ei muu auta hiljentämään, seuraava askel on somessa blokkaaminen. Se olisi kyllä todella surullista.

Toinen asia, tuon vielä jotenkin kaipuuksi - joskin rajattomaksi osoitukseksi - tulkittavissa olevan Bieber-postauksen jälkeinen sisään ja ulos video. Se on minusta aivan kamala. Kaikki M/M action ei ole lgbti-ally toimintaa vaan haitallista ja itse näen tuon enemmän haitallisena. Etenkin tuon semi kivan kaipuuvideon jälkeen se vähän kuin nauraa räkäisesti poikarakkaudelle ja mille ikinä herkälle mitä ainakin itse näin paitsi B:n ihastuksessa myös heidän välillään. Just tollanen haha hin **rit painaa pers**een äyh öyh. Samalla vielä tullaan lytänneeksi 20 vuoden uran tehnyt anatude. Muutenkin on keulinut ja uhonnut ottavansa Antin viitan ja mitä kaikkea. Tuskinpa. Antti on ollut aina näyrä ja tahdikas kaikesta melodramaattlsuudestaan huolimatta.

Joo. En pidä tämän illan jutuista mistään, en mistään. Ja feedin pers*pumppaus kuvaan onkin jo tullut B kommentteja runsaasti. Myös kotimaiset vahvistukset niitä laittaneet, voi äly älä jätä.

Jos saatte revittyä tästä jotain kivaa niin great ja kuulen mielelläni mut mun reaktiot vaan ‍
Sori runsaat kirjoitusvirheet ja yksi kesken jäänyt ajatuskin eli 99% fandomista yhdistää B:hen.
 
vierailija
Sori runsaat kirjoitusvirheet ja yksi kesken jäänyt ajatuskin eli 99% fandomista yhdistää B:hen.
Olen samaa mieltä. Päällimmäiseksi tunteeksi jää, että monesta asiasta on tehty rumaa näissä postauksissa. En ymmärrä yhtään, mihin K pyrkii. Vaikea kuvitella, että B suhtautuisi ymmärtäväisesti enää tämän jälkeen. Olikohan tosiaan niin, että B oli jo ennen näitä K n postauksia jättämässä jollain tavalla K n tyttöystävineen taakseen.
 
vierailija
Hei Tarotar, kun tuo K:n meininki on nyt jotenkin ihan selvästi muuttunut aika radikaaliin suuntaan, niin voisiko ajatella, että voisi hieman aikaistaa sitä luentaa tähän hetken tilanteesta, esim. jo viikon päästä? Koska jotain tässä nyt on täytynyt tapahtua. Siis tuo viimeisin kuva... erityisesti se että se ei edes ole pelkkä story vaan ihan feedissä, jossa se kyllä poikkeaa aika paljon aiemmasta, tästä tulee fiilis, että nyt on jotain meneillään, muutakin kuin vain vitsailua. Tai jostainhan se vitsailukin kumpuaa, kun se on noin yhtäkkiä alkanut.
Jos vielä tulee esille jotain erikoista jommalta kummalta niin olen valmis aikaistamaan luentaa. Mutta jos tää nyt jää tähän yhteen juttuun niin sitten laitan vielä mahdollisen vitsailun piikkiin. 🔮
 

Yhteistyössä