Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tavallaan on hyvä, jos keskustelu vähän hiljenee sydänkesällä, ehtiipä tehdä jotakin muutakin kuin lukea palstoja... esim. lukea ficcejä! Kun AO3 oli alhaalla sen pari päivää, tajusin, kuinka koukussa olen B&K-ficceihin 🙈

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Mä olen sairaana ja ottaa päähän, odotettu loma. No mitä muuta tekisin kuin nukkuisin ja valveillaoloajat sekaisin palstoja. Joku detox pitää kyllä hommata kun tästä kuolemantaudista tokenen.
 
vierailija
Oma shippauksen on siirtynyt enemmän pään sisälle kuin palstalle. Ja ficcien lukeminenkin on jäänyt, en jotenkin enää löydä omaan makuuni sopivia. Joymuffin taisi räjäyttää pankin ja nyt muut ovat laimeita.

Mutta kyllä edelleen päivittäin jossain yhteydessä heitä pohdin. Varsinkin jos heidä musiikkia kuuntelen. Ja keikkoja odotan niin innolla. Plus että olen innostunut muidenkin keikoista ja tässä selaillut, että vieläkö johonkin festareille pääsisi. Öö, olen käynyt festareilla viimeksi 90-luvulla (itseasiassa mm. Aitoon kirjastusjuhlilla, en tiennyt että niitä edelleen järjestetään).

Se kyllä täytyy tunnustaa, että nyt olen kyllä täysin langennut Bojaniin. Miten joku voi olla, no tuollainen täydellinen. Saa nähdä miten selviän JOn keikasta jos tämä ei laannu sitä ennen.

Enid (laskee aasin vokaaleja)
 
vierailija
Oma shippauksen on siirtynyt enemmän pään sisälle kuin palstalle. Ja ficcien lukeminenkin on jäänyt, en jotenkin enää löydä omaan makuuni sopivia. Joymuffin taisi räjäyttää pankin ja nyt muut ovat laimeita.

Mutta kyllä edelleen päivittäin jossain yhteydessä heitä pohdin. Varsinkin jos heidä musiikkia kuuntelen. Ja keikkoja odotan niin innolla. Plus että olen innostunut muidenkin keikoista ja tässä selaillut, että vieläkö johonkin festareille pääsisi. Öö, olen käynyt festareilla viimeksi 90-luvulla (itseasiassa mm. Aitoon kirjastusjuhlilla, en tiennyt että niitä edelleen järjestetään).

Se kyllä täytyy tunnustaa, että nyt olen kyllä täysin langennut Bojaniin. Miten joku voi olla, no tuollainen täydellinen. Saa nähdä miten selviän JOn keikasta jos tämä ei laannu sitä ennen.

Enid (laskee aasin vokaaleja)
Täällä toinen joka on käynyt festareilla viimeksi 90-luvulla, ja tänä kesänä olen lukuisten keikkojen lisäksi menossa elokuussa festareillekin😳. Mitä ihmettä mulle on tapahtunut. Ja olen menossa syyskuussa JO keikalle, näin Bojanin livenä Tavastialla, ja olihan se…aikamoista🔥🔥, ja hän oli siellä lavalla vain 1,5 kappaletta, että kyllä aika innolla odotan että saa kats.. siis kuunnella häntä ihan koko keikan🙈
 
vierailija
Minä katselin juuri tiktokista gospod professorin jaksoja missä bojan näyttelee. Kuinka pitkälle tässä voikaan mennä? On hän kyllä aika ihmeellinen
Onko jotain hyvää linkkiä mistä näkisi järjestyksessä ja teksteillä? Nyt olen jotain pätkiä katsonut sieltä täältä ja apua tää on häiritsevää kun jotenkin luulin että on joskus kauan sitten ollut tässä teinisarjassa mut ehei, viime vuonna, ja kaikenlisäksi pätkässä jonka katsoin, lauloi roolihahmona Jokereiden Golaa 😳 menee taas huuruisaksi. Tottakai paikalliset nuoret tytöt on kaikki hulluna tuohon, iski ikäkriisi vol aika mones tämän matkan aikana!
 
vierailija
Tiktokista löytyy jocker._in nimiseltä tililtä ne jaksot joissa bojan näyttelee englanniksi tekstitettynä. Ensimmäisen kauden jakso on S1E4 ja se on jaettu 10 osaan. Toisen kauden jakso löytyy puoleen väliin saakka. Varmaan huomenna tai myöhemmin tulee lisää. Eli jos löydät osan S1E4 1/10 siitä kantsii aloittaa (tällä hetkellä 15. video tilillä)
 
vierailija
Oma shippauksen on siirtynyt enemmän pään sisälle kuin palstalle. Ja ficcien lukeminenkin on jäänyt, en jotenkin enää löydä omaan makuuni sopivia. Joymuffin taisi räjäyttää pankin ja nyt muut ovat laimeita.

Mutta kyllä edelleen päivittäin jossain yhteydessä heitä pohdin. Varsinkin jos heidä musiikkia kuuntelen. Ja keikkoja odotan niin innolla. Plus että olen innostunut muidenkin keikoista ja tässä selaillut, että vieläkö johonkin festareille pääsisi. Öö, olen käynyt festareilla viimeksi 90-luvulla (itseasiassa mm. Aitoon kirjastusjuhlilla, en tiennyt että niitä edelleen järjestetään).

Se kyllä täytyy tunnustaa, että nyt olen kyllä täysin langennut Bojaniin. Miten joku voi olla, no tuollainen täydellinen. Saa nähdä miten selviän JOn keikasta jos tämä ei laannu sitä ennen.

Enid (laskee aasin vokaaleja)
Onneksi Turun keikkaan on vielä yli kaksi kuukautta. Odottelen myös jonkinlaista tolkkuihin tulemista ennen sitä. Mietin välillä, että onko se Bojan nyt niin ihmeellinen. kuin tällä hetkellä näyttää. Kun järkikulta on palannut, asiaa voi tarkastella puolueettomasti, tällä hetkellä se on aivan mahdotonta. En ole koskaan käynyt festareilla, en nuorena ollut sen tyyppinen. Nyt sitten on festarilippukin hankittuna. Nyt menee meidän perheessä festareille sekä äiti että poika. Poika tosin varmisti, ettei vaan ole samoista festareista kyse. Aamulla ensimmäiseksi piti katsoa tuo Bojanin jäätelöenglanninkielinen video ja tänään varmaan päivän lopuksi. Se video on aika.. tiedätte kyllä.
 
vierailija
Tiktokista löytyy jocker._in nimiseltä tililtä ne jaksot joissa bojan näyttelee englanniksi tekstitettynä. Ensimmäisen kauden jakso on S1E4 ja se on jaettu 10 osaan. Toisen kauden jakso löytyy puoleen väliin saakka. Varmaan huomenna tai myöhemmin tulee lisää. Eli jos löydät osan S1E4 1/10 siitä kantsii aloittaa (tällä hetkellä 15. video tilillä)
Omg. Pitääkö mun ostaa joku satasen Samsung lisäpuhelimeksi, että pystyn lataamaan Tiktokin ja katsomaan noita?? 😩🙈
 
vierailija
Katselin eilen surkea laatuista liveä Nivalan keikalta ja meinasin seota, kun olin kuulevinani K:n puhuvan B:stä, enkä saanut selvää 😭 Luulin kuulevani harhoja, mutta tuolta vauvalta sain varmistuksen, että todellakin näin oli 😍!
 
vierailija
Nivalassa oli tosiaan sanonut jotain että B on ihana ja haluaisi käydä Sloveniassa MUTTA lisännyt että ei ole kyllä kutsuttu. Että ota siitä nyt sitten selvää. Huoh. Ainakin Kärtsällä pyörii B päässä se on selvä ja jäähdyttely selvästi B puolelta. Kunpa kutsu kävisi... puhukaa pojat keskenänne puhukaa! Kommunikaatio on kaiken lähtökohta!
 
vierailija
Nivalassa oli tosiaan sanonut jotain että B on ihana ja haluaisi käydä Sloveniassa MUTTA lisännyt että ei ole kyllä kutsuttu. Että ota siitä nyt sitten selvää. Huoh. Ainakin Kärtsällä pyörii B päässä se on selvä ja jäähdyttely selvästi B puolelta. Kunpa kutsu kävisi... puhukaa pojat keskenänne puhukaa! Kommunikaatio on kaiken lähtökohta!
Tuo "ei ole kutsuttu" saattoi kyllä olla just sitä K:n läppää, mitä heittelee keikoilla. Eli voi olla jo lentoliput taskussa (toivottavasti 😍)
 
vierailija
Mitämitä!!! No nyt on kyllä entistäkin selvempää, kenen takia on ollut somehiljaisuus menossa. Saattoi olla läppää, mutta jos ei ole, niin nyt Bojan kutsua menemään Körtsärille ja nopeasti 😄 😍

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Nyt täytyisi saada seikkaperäinen selvitys siitä, mitä Kärde on sanonut, ja miksi. Onko yleisöstä joku kysynyt jotain, vai ihanko omatoimisesti alkoi puhua Bojanista? Puutarhurin sydän taas ylikierroksilla!
 

Yhteistyössä