Riikka Purran kirjoitusten järkyttävyys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mikä Riikka Purran vanhoissa kirjoituksissa 15 vuoden takaa oli niin järkyttävää? Minusta niissä oli tunnetta, jota politiikkaan kaivataan enemmän. Ei olisi ollut mitään anteeksipyydettävää, mutta ymmärrän, jos Purra uskoo voivansa vaikuttaa hallitukseen ja haluaa hallituskokoonpanon säilyvän. Itse en luota kokoomukseen enkä etenkään RKP:seen, mutta annetaan Purralle mahdollisuus. Jos hän on Soinin kaltainen petturi ja maansa myyjä, siirryn äänestämään Sinimustaa liikettä.

Tosi osuvasti sanottu että kaduilla näkee mustia säkkejä ja ne tunnistaa ihmisiksi koska ne vetää perässään pieniä ihmisiä 😂

Muslimien nais”rasismi” on kuvottavaa alistusta joka pitää kieltää kaikkialla maailmassa

Purra kirjoituksissa täyttyvät laiton uhkaus (puheet ampumisesta) että kunnianloukkaus (kommentit turkkilaisista). Olkoonkin kuinka kiukuspäissään kirjoitettuja.

Purra kirjoituksissa täyttyvät laiton uhkaus (puheet ampumisesta) että kunnianloukkaus (kommentit turkkilaisista). Olkoonkin kuinka kiukuspäissään kirjoitettuja.
Ei täyttynyt kumpikaan. Olisit edes sanonut kiihottaminen kansanryhmää vastaan, niin olisi ollut jotain mahdollisuutta ja osoitus siitä, että ylipäätään tiedät mistä kirjoitat. Joka tapauksessa rikokset ja syyteoikeus ovat vanhentuneet ajat sitten.

Ei täyttynyt kumpikaan. Olisit edes sanonut kiihottaminen kansanryhmää vastaan, niin olisi ollut jotain mahdollisuutta ja osoitus siitä, että ylipäätään tiedät mistä kirjoitat. Joka tapauksessa rikokset ja syyteoikeus ovat vanhentuneet ajat sitten.
Toki ovat vanhentuneet. Mutta yhtäkaikki täyttävät sori nyt vaan mainitut kriteerit. Kysy poliisilta, mun ei tartte koska tiedän.

Itseäni viestit naurattivat koska ne olivat niin absurdeja!

Syy miksi ihmiset joskus purkavat suuttumustaan ”haitallisiksi katsottuihin ulkomaalaisiin”, johtuu siitä, että päättäjät, jotka ovat päätöksillään antaneet kaiken pahan tapahtua, eivät kanna vastuutaan, eivätkä ikinä pyytele edes anteeksi! Eli he ovat kansalaisten tavoittamattomissa. Heidän tehtävä on tehdä päätöksiä jotka suojelevat SUOMALAISIA!

Muista maista mallia katsomalla näki mitä tuleman pitää, silti näitä vaarallisiakin ihmisiä, päättäjien päätöksillä, otettiin muina miehinä Suomeen pyörimään, suomalaisten pariin!

Todellinen syy murhille, raiskauksille ja kulttuurimme muuttumiselle istuu Arkadianmäellä! Heihin focus tulisi kääntää!

Eikä tule ikinä unohtaa mitä on tapahtunut, jotta virhettä ei uusita!!
Kärsimme näistä päätöksistä edelleen ja keinot suojella suomalaisia ovat edelleen laimeat!
Päättäjät eivät ole ottaneet vastuuta tekemisistään päätöksistä, koska he istuvat mäellä edelleen, hokien samoja asioita. Miten luulette heidän osaavan tehdä jatkossa parempia päätöksiä, jotka suojelevat suomalaisia ja tuovat suomalaisille hyvinvointia?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Toki ovat vanhentuneet. Mutta yhtäkaikki täyttävät sori nyt vaan mainitut kriteerit. Kysy poliisilta, mun ei tartte koska tiedän.
No selvästi et tiedä. Kunnianloukkaus on asianomistajarikos. Kuka oli asianomistaja, jonka kunniaa loukattiin? Laiton uhkaus edellyttää, että asianomistajalla (kuka oli asianomistaja?) on syytä pelätä henkilökohtaisen turvallisuutensa puolesta. Näin ei tietenkään ollut koska kenenkään henkilöä ei uhattu.

Itse asiassa ylipäätään ei uhattu ampumisella. Nimimerkki Riikkahan siis vastusti toisen kirjoittajan ajatusta, että naiset pitäisi aseistaa koska naiset eivät ammuskele turhaan, toteamalla että "Pirjo. Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, you see."

Kannattaa muuten huomata, että media jättää mielellään tuon englanninkielisen osuuden lainaamatta. Ihan vahingossa tietenkin. Se kyllä vähän pehmentää lauseen viestiä, don't you know?

Joka tapauksessa tuossa ei minkäänlaista uhkausta ole.

Niin hänhän sanoi siirtäneensä tätä ajatteluaan politiikantekoon ja niinhän hän on näkynyt tekevän ja nyt muka irtisanoutuu kirjoituksistaan. Valehtelu oli ilmiselvää.

Itse asiassa ylipäätään ei uhattu ampumisella. Nimimerkki Riikkahan siis vastusti toisen kirjoittajan ajatusta, että naiset pitäisi aseistaa koska naiset eivät ammuskele turhaan, toteamalla että "Pirjo. Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, you see."

Kannattaa muuten huomata, että media jättää mielellään tuon englanninkielisen osuuden lainaamatta. Ihan vahingossa tietenkin. Se kyllä vähän pehmentää lauseen viestiä, don't you know?
Miten tuo mukanaan pehmentää? Edes sitä vähää?

Yhteistyössä