Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sanoittelen jo seuraavaa JO:n biisiä:

Do your eyes still shine brighter than the brightest night
Is your laugh still like it was, I bet it is
I know what we had was there for forever
For forever in our hearts
Hoping also in our minds

You never met yourself before, I was surprised to have to say the same
Meeting you, meeting me, a lot happened that we did not expect
The universe was there for us, as long as it was
How to stop the tears and keep the memories at the same time

It did not turn out like we might have wanted
It did turn out like we decided
The distance makes us think it never happened
But it did, it did

I will never forget how I felt with you
I was was the winner, and so were you
I am not anymore sure I'm the one on the winning side, are you?

ja 3 sanaa on lauseessa minä rakastan sinua
❤Joker Out esiintyy ja Bojan laulaa tämän yleisölle ensimmäistä kertaa. Laulun lopussa murtuisi kyyneliin. K olisi katsomassa ja äkkiä, vaikkei ymmärtäisi kaikkia sanoja, tajuaisi kaiken. Lähtisi taistelemaan tietään yleisömassan läpi ja lavalle. Kaappaisi Bojanin halaukseen ja suutelisi. Yleisö hurraisi. The end.❤
 
vierailija
Olisi kyllä aika hurjaa jos energia tietäjä pystyisi tuntemaan saman mitä tarotar on nähny luennoissaan vaikka siitä että Jere on Bojanin ensirakkaus :eek: alkaisi mennä jo tosi creepyn puolelle
 
vierailija
"Bojanille tuli Maljojen 7 sekä 3. Maljojen 7 on "järjettömyyden", epäloogisuuden, impulsiivisuuden ja ns fantasioiden ja päiväunelmien kortti. Eli tämä on samalla linjalla Kolikkojen Lähetin kanssa joka myös tuli Bojanille - hän on elänyt omissa unelmissaan ja tunteidensa vietävissä, ikäänkuin jonkinlaista fever dream vaihetta, mikä on johtanut holtittomaan käytökseen."

Toi kuulostaa niin tutulta, koska tuntuu että me kaikki ollaan saatu ikäänkuin maistaa ihan pieni palanen tosta heidän fever dream olotilasta. :p mutta jos ajattelee miten meille pelkästään sivustaseuraajina toi tilanne on tuntunu tosi ihanalta mutta kuluttavalta emotionaalisesti niin en pysty ees kuvittelee miten rankkaa B on ollu
 
vierailija
Ei ficit saa surulliseksi, mitta jotain surumielistä tässä on. Mä en ole ikinä ollut hulluna rakkaudesta/ihastunut täysillä ja yhtäkkiä kaipaan sellaista. En ole pitänyt romanttisista lauluista (kuten Kuumaan koko tuotanto), mutta nyt luukutan täysiä ja olen menossa keikalle. Ihan kuin olisin herännyt jostain syväkoomasta. En kuitenkaan haluaisi olla taas nuori, vaan just tämänikäinen kuin olen. Mutta naaman rupsahtamista olen ensimmäisen kerran alkanut suremaan, se jotenkin konkretisoi tämän ikääntymisen.

Enid
Naaman rupsahtamisesta tuli mieleen kertoa, että mulla oli viime perjantaiksi lippu Altaalle, mutta en pystynyt menemään sisälle keikkapaikalle. Katselin jonkun aikaa sisälle menevää porukkaa ja totesin, että olisin varmaan kaikkein vanhin yleisössä ja vaikka näytänkin kuulemma nuoremmalta kuin olen, piti kääntyä pois. Porukassa olisin voinut mennä, mutta yksin en. Aattelin sitten, että tää livekeikoilla käyminen, ainakin tiettyjen artistien osalta, on nyt mun osalta sitten ohi ja hittojako edes tulin tänne. Heh, tuli vielä mieleen, että jos olisin mennyt ja joutunut K n silmätikuksi yleisössä tyyliin, että mites täti on tänne eksynyt😄
,
 
Jatkan vielä omanavalla. Olen ollut kiinni muussa enkä ole ehtinyt seuraamaan tai palstailemaan nyt hetkeen. Ja ihan koko ajan on rinnassa ja takaraivossa jyskyttänyt ja kalvanut epämääräinen ikävä. Olen ollut kutakuinkin kuukauden tässä pahimmassa tunnekoukussa enkä pääse irti. En tiedä mitä itseni kanssa tekisin.

Yksityiselämässä on vieläpä niin hirvittävän vaikeaa että haluaisin vain paeta tähän kuplaan todellisuudelta ja samalla tuntuu että kupla on aikaa sitten puhjennut ja olen ainoa joka sen riekaleista pitää vereslihalla kiinni. Tarvitsen sitä hirveästi. Mitä oikein hamuan? Haronko ilmaa.

Kuuntelen luureista JO:ia ja fiilaan B:tä. Hän on vanha sielu. 21-22 vuotiaana kirjoitettanut joitain noita viime levyn biisejä. Käsittämätöntä. Ja hukassa oleva J. Voi mitkä vastaparit. Tunnen hirveän vahvaa myötätuntoa myös J:tä kohtaan.

Kaiken kaikkiaan vaikea olo.

Kiitos teille, jotka ette naura. Ei pitäisi harmistua siitä ettei nämä asiat kaikille valkene. Onneksi teille monelle kuitenkin jotka olette siellä, kiitos 💜🌙
 
vierailija
Koska Suomessa B näki, ettei Jere ole se, mitä Loverpoolissa lupaili ja nyt B viettää aikaansa ihan eri tyyppien kanssa. Muiden viisukaverien kanssa on kuitenkin enemmän yhteistä. Iloinen ja onnellinen B Lontoossa.
tai sitten kaveruus oli vaan markkinointi kikka saada bändi suomeen esintymään 4 kertaa sitten viskata k sitten roskiin ja olla sitten toisten viisu kavereiden kanssa ilosena kun yks masentuu suomessa juosten keikasta a keikkaan b naama mutrulla lopun uupuneena tottuu toi on
 
vierailija
Mua taas vähän häiritsee se, miten B tuntuu hyppivän ihmisestä toiseen, tulee tosi pinnallinen olo. Siis siinä mielessä että onko hänen kaikki kaveruudet tosi pinnallisia, että vähän hengaillaan siellä täällä ja sitten seuraavaan hengailtavaan. Tai tää on vaan ihan mun oma mielipide, mutta mun on vaikea uskoa että B voi muka olla läheinen kaikkien niiden ihmisten kanssa joita se tuo esille vaikka ig.
 
vierailija
tai sitten kaveruus oli vaan markkinointi kikka saada bändi suomeen esintymään 4 kertaa sitten viskata k sitten roskiin ja olla sitten toisten viisu kavereiden kanssa ilosena kun yks masentuu suomessa juosten keikasta a keikkaan b naama mutrulla lopun uupuneena tottuu toi on
Jaahas, yön trollit ovat kaivautuneet koloistaan esiin... Hei vaan teillekin, ja samalla heippa ja hyvää yötä kaikille!
 
vierailija
Mua taas vähän häiritsee se, miten B tuntuu hyppivän ihmisestä toiseen, tulee tosi pinnallinen olo. Siis siinä mielessä että onko hänen kaikki kaveruudet tosi pinnallisia, että vähän hengaillaan siellä täällä ja sitten seuraavaan hengailtavaan. Tai tää on vaan ihan mun oma mielipide, mutta mun on vaikea uskoa että B voi muka olla läheinen kaikkien niiden ihmisten kanssa joita se tuo esille vaikka ig.
Bojan on sosiaalinen ja ovat isolla viisuporukalla päättäneet tavata lontoossa ja mennä yhdessä katsomaan luken keikkaa. Mitä pinnallista siinä on.
 
vierailija
Koska Suomessa B näki, ettei Jere ole se, mitä Loverpoolissa lupaili ja nyt B viettää aikaansa ihan eri tyyppien kanssa. Muiden viisukaverien kanssa on kuitenkin enemmän yhteistä. Iloinen ja onnellinen B Lontoossa.
Vaikka olen todella surullinen ja vähän järkyttynytkin tilanteesta, olen samaa mieltä. Kun arki on koittanut,
on B llä varmasti muiden viisuosallistujien kanssa enemmän yhteistä. Jo kieliongelma tekee yhden esteen Jeren suhteen. Jere näyttää myös olevan liian kiinni ystäväpiirissään (en tietenkään voi tietää). Mutta tosi iloinen olen, jos B pärjää. Miltähän hänestä tuntuu palata rikospaikalle Tavastialle. Syyskuussa on jo aikaa onneksi kulunut monta kuukautta edellisestä kerrasta.
 
vierailija
Bojan on sosiaalinen ja ovat isolla viisuporukalla päättäneet tavata lontoossa ja mennä yhdessä katsomaan luken keikkaa. Mitä pinnallista siinä on.
En meinannu että nimenomaan tämä reissu on merkki pinnallisuudesta vaan se, että hän ei ikinä ole pidempää aikaa jonkun tietyn kanssa. Siitä tulee ole että hän on kaveruuksissaan aika pinnallinen ja kukaan ei ole hänelle erityinen, kaikki on vaan samaa harmaata massaa. Ainoa jonka kanssa se on tuntunu olevan "systemaattisesti", omasta halustaan enemmän tekemisissä on K.
 
vierailija
tai sitten kaveruus oli vaan markkinointi kikka saada bändi suomeen esintymään 4 kertaa sitten viskata k sitten roskiin ja olla sitten toisten viisu kavereiden kanssa ilosena kun yks masentuu suomessa juosten keikasta a keikkaan b naama mutrulla lopun uupuneena tottuu toi on
Kn tyttis oli viimeisänäkin yönä suomen reissulla bojanin ja Kn seurassa. Bojan varmasti olisi halunnut olla mieluummin Kn kanssa kahdestaan. K päätti jatkaa tyttöystävän kanssa ja nyt Bojan yrittää jatkaa omaa elämäänsä. Uskon, että Bllä oli oikeasti tunteita Kta kohtaan.
 
vierailija
Vaikka olen todella surullinen ja vähän järkyttynytkin tilanteesta, olen samaa mieltä. Kun arki on koittanut,
on B llä varmasti muiden viisuosallistujien kanssa enemmän yhteistä. Jo kieliongelma tekee yhden esteen Jeren suhteen. Jere näyttää myös olevan liian kiinni ystäväpiirissään (en tietenkään voi tietää). Mutta tosi iloinen olen, jos B pärjää. Miltähän hänestä tuntuu palata rikospaikalle Tavastialle. Syyskuussa on jo aikaa onneksi kulunut monta kuukautta edellisestä kerrasta.
varmaan muistot tulee esiim silti vaikka ois montakin kk takana tapahtuneesta :/
 
vierailija
Mutta eihän me oikeasti tiedetä onko B ja K enää paljonkaan yhteyksissä. Joskushan tilanteet vain hiipuu ilman että siinä olisi jotain erikoista. Yhteydenotossa tulee väli, menee viikko ja sitten kynnys lähestyä on heti isompi.
 

Yhteistyössä