Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse en oikein pidä noista tyttisjutuista. Tuntuu tosi ikävältä että näillä palstoilla ruoditaan häntä, vaikka kukaan ei tunne. En tunne minäkään, mutta tiedän ihmisiä jotka tuntevat. Ystävät kertovat minusta ihmisestä ja tässä tapauksessa tuntuu että kyse ei voi olla kovin ikävästä ihmisestä. Ihan todella raskasta tuollainen on myös suhteen toiselle osapuolelle. Olisi ihanaa kun ihmiset saisivat rauhassa rakastaa rajattomasti. Mulle tulee ainakin ihan fyysisesti paha olo misogyniasta ja rasismista. Anteeksi tämä avautuminen, mutta en tiedä pystynkö enää olemaan näissä. Enemmän toivoisin ihmisten sisäistävän Jokereiden musiikin universaalin rakkauden sanoman ja tulevan paremmiksi versioiksi itsestään
 
vierailija
Pyyntö: älkää mainitko tätä ketjua av:n ketjussa! Edes mukavalla mielellä. Jokaisen maininnan jälkeen täällä on trolliongelma, sama näyttää käyvän nyt. Veikkaan että kohta tulee monta viestiä joissa joku yksi ja sama tyyppi riitelee itsensä kanssa gfstä ja väliin haukkuu koko ketjua sairaaksi. Ketju floodautuu huomiseen asti. Katellaan sitten taas uudestaan, heippa tältä illalta.
 
vierailija
Itse en oikein pidä noista tyttisjutuista. Tuntuu tosi ikävältä että näillä palstoilla ruoditaan häntä, vaikka kukaan ei tunne. En tunne minäkään, mutta tiedän ihmisiä jotka tuntevat. Ystävät kertovat minusta ihmisestä ja tässä tapauksessa tuntuu että kyse ei voi olla kovin ikävästä ihmisestä. Ihan todella raskasta tuollainen on myös suhteen toiselle osapuolelle. Olisi ihanaa kun ihmiset saisivat rauhassa rakastaa rajattomasti. Mulle tulee ainakin ihan fyysisesti paha olo misogyniasta ja rasismista. Anteeksi tämä avautuminen, mutta en tiedä pystynkö enää olemaan näissä. Enemmän toivoisin ihmisten sisäistävän Jokereiden musiikin universaalin rakkauden sanoman ja tulevan paremmiksi versioiksi itsestään
Ymmärrän että halusit purkaa ajatuksiasi tänne, mutta huomasit jo varmaan, mitä tuosta seurasi, eli vaikka kuinka tekisi mieli kommentoida asiallisestikin tuota aihetta, josta emme halua puhuttavan, niin seuraavalla kerralla vastusta kiusasta ja jätä kirjoittamatta tuota aihetta koskeva viesti. Ja me kaikki muutkin: skarpataan nyt, eikä lähdetä mukaan ikäviin aiheisiin. Muistakaa Mauno Koiviston sanat: Ei pidä provosoitua, kun provosoidaan.
 
vierailija
Olen aika herkkä aistimaan toisten tunnetiloja, ja nykyisin J:n Instastoryista tulee aina vähän paha mieli. Hän ei vaan vaikuta onnelliselta vaan stressaantuneelta ja jotenkin passiivis-aggressiiviselta
Postausten pitäisi edes jollain tavalla tuoda seuraajille myönteisiä fiiliksiä. Nämä viimeisimmät, sieltä mökiltä ja nyt tämänpäiväinen tuovat vain hämmennystä. Varsinkin tämänpäiväinen on aika vihamielinen tunnelmaltaan. Mulle tulee ihan mieleen, että K on jotenkin poissa tolaltaan. Siihen vielä päälle are you, joka on täysin irrallinen. Ensimmäisen kerran mulle tulee mieleen, että yhteys bhen olisi poikki. Ihan vaan mun omaa tunnetta ja toivottavasti olen väärässä.
 
vierailija
Postausten pitäisi edes jollain tavalla tuoda seuraajille myönteisiä fiiliksiä. Nämä viimeisimmät, sieltä mökiltä ja nyt tämänpäiväinen tuovat vain hämmennystä. Varsinkin tämänpäiväinen on aika vihamielinen tunnelmaltaan. Mulle tulee ihan mieleen, että K on jotenkin poissa tolaltaan. Siihen vielä päälle are you, joka on täysin irrallinen. Ensimmäisen kerran mulle tulee mieleen, että yhteys bhen olisi poikki. Ihan vaan mun omaa tunnetta ja toivottavasti olen väärässä.
epäilen ettei oo jos olis ei ne olis ig kavereita siitä sen näkisi välit ois mennyt turhaa viellä on toivoa heittää
 
vierailija

Minä tämän kirjan vinkkasin tuolla toisella foorumilla. Kun sain tämän luettua, lähdin etsimään lisää vastaavaa M/M fiktiota. Antaa lohtua paljon enemmän kuin tosielämän tarinan seuraaminen tällä hetkellä. 🥲
Kiitos, menee lukulistalle!

Tässä iltaa ilahduttamaan kuvat kuninkaallisistamme:


Olipa kerran kaksi prinssiä, jotka ihastuivat toisiinsa kaukaisen maan turnajaisissa… ;)
 
vierailija
Ilmeisesti k stoorit näyttää erilaisilta ulkomaalaisista seuraajista. Vaikuttaakohan siinä se, että kieltä ei ymmärrä, niin ei pääse tunnelmaan sisään. Hassulta tuntui, että suhtautuivat are you kommenttiin niin että se on viesti Bojanille ja K kaipaa häntä. Videolla näkyvä tyttöystävä ei heillä tuottanut asiaan näköjään mitään ristiriitaa. Kommentoijia oli tosin vielä aika vähän, joten otanta on pieni.
 
vierailija
Hitsi, eikö täällä ole Lohjan keikalle menijöitä, jotka olisivat halunneet uuden keikkakaverin? Taitaapi jäädä yksin reissaamiseksi tällä puutarhurilla tällä kertaa.
En ole menossa Lohjalle, mutta keikkakaveriaiheeseen liittyen, JO:n Tavastian K18-keikalle oon menossa, ja ois kiva jos täältä löytyis joku sinne kaveriksi teistä hyvistä tyypeistä. Tosin siihen on vielä pitkä aika, mutta ois kiva tietää, onko täällä ketään, joka lähtökohtaisesti rohkenis tavata kanssapuutarhurin ihan livenä...
 
vierailija
Ilmeisesti k stoorit näyttää erilaisilta ulkomaalaisista seuraajista. Vaikuttaakohan siinä se, että kieltä ei ymmärrä, niin ei pääse tunnelmaan sisään. Hassulta tuntui, että suhtautuivat are you kommenttiin niin että se on viesti Bojanille ja K kaipaa häntä. Videolla näkyvä tyttöystävä ei heillä tuottanut asiaan näköjään mitään ristiriitaa. Kommentoijia oli tosin vielä aika vähän, joten otanta on pieni.
niin suomessa nostetaan hirvee mekala siitä tyttöystävästä ees näkyy vai vilahtaa :/
 
vierailija
En ole menossa Lohjalle, mutta keikkakaveriaiheeseen liittyen, JO:n Tavastian K18-keikalle oon menossa, ja ois kiva jos täältä löytyis joku sinne kaveriksi teistä hyvistä tyypeistä. Tosin siihen on vielä pitkä aika, mutta ois kiva tietää, onko täällä ketään, joka lähtökohtaisesti rohkenis tavata kanssapuutarhurin ihan livenä...
En ole itse menossa JO:n keikalle, mutta mielelläni kyllä tapaan muuten täältä puutarhureita livenä, vaikutatte sympaattisilta ihmisiltä. 💚 Ehkä jonain päivänä ne puutarhajuhlatkin vielä järjestetään... 🍀🌹

Assuuu
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Ilmeisesti k stoorit näyttää erilaisilta ulkomaalaisista seuraajista. Vaikuttaakohan siinä se, että kieltä ei ymmärrä, niin ei pääse tunnelmaan sisään. Hassulta tuntui, että suhtautuivat are you kommenttiin niin että se on viesti Bojanille ja K kaipaa häntä. Videolla näkyvä tyttöystävä ei heillä tuottanut asiaan näköjään mitään ristiriitaa. Kommentoijia oli tosin vielä aika vähän, joten otanta on pieni.
Twitterissä ja tiktokissa oli kyllä pettyneitä ja turhautuneita ulkomaalaisia faneja. Heidän mielestään on ok piilotella tyttöystävää, mutta eivät tykkää valehtelusta. K kuulemma useassa haastattelussa kertonut olevansa sinkku.
 
vierailija
Twitterissä ja tiktokissa oli kyllä pettyneitä ja turhautuneita ulkomaalaisia faneja. Heidän mielestään on ok piilotella tyttöystävää, mutta eivät tykkää valehtelusta. K kuulemma useassa haastattelussa kertonut olevansa sinkku.
Ton takii on vähän huono et on se hahmo ja sit se siviiliminä. Rupeeppa nyt niille ulkkisfaneille selittämään et joo se hahmo on sinkku mut J ei. Itekään pysy enää kärryillä et kukamitämissähäh :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺

Yhteistyössä