Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En minäkään ollut kummemmin asiaan kiinnittänyt huomiota, mutta nyt kun siitä tuli puhe, niin juu, tottahan se on. Ehkä se kuitenkin on luonnollista. Viisukevään aikana molemmat varmaan pitivät paremmin itsestään huolta ja lisäksi oli ihan ammattilaiset katsomassa vaatetuksen, hiukset, meikit. Lisäksi nyt on molemmilla jatkuvaa reissaamista keikkojen takia, muusikon keikkaelämä voi olla aika kuluttavaa, ei siinä aina jaksa kuntoilla ja pitää itseään freesinä.
Tämä❤
 
vierailija
Voi voi voi, ei tämä viime päivityksissä esiintynyt tyyppi ole se Jere, jonka olemme niin monesti nähneet Bojanin seurassa. Miettikää nyt, miten helppo hänen oli hymyillä ja hehkua onnea. Aivan erilaiset energiat silloin, kun olivat yhdessä, tai tapaaminen oli juuri edessä.

Tajuaakohan Jere itsekään, ja ehkä sama on Bojanilla. Anteeksi ruma sana, mutta vituttaakohan niitä kuin liito-oravia hakkuuaukealla kun asiat ovat niin kuin ovat? Onko ne niin sokeita, ettäivät näe mitä puuttuu? Jos näkevät, pitävät ehkä kuitenkin tarvittuja liikkeitä liian suurina uhkina. Paha mieli tuli heidän puolestaan, ei voi muuta sanoa.
Tavallaan toivon että molemmat on vaan väsyneitä kiireidensä takia eikä siksi että he alkaa hajota kun ovat erossa toisistaan. Se olisi liian surullista. :(
 
vierailija
Molemmat antaa hiusten rehottaa ja partojen kasvaa, kummallekin tullut kiloja ja ennenkaikkea kumpaakaan ei pahemmin tunnu kiinnostavan mikään mitä ne tekee tai ainakaan tuo somessaan esiin. Apaattisuus loistaa niin teoissa kuin ulkonäössä
Minä olen kyllä nähnyt iloisen ja hymyilevän Bojanin. En laskisi tämän päivän postausta, jossa parta ajamatta, mitenkään romahdukseksi. B on ollut postauksissa konsertissa, avoautossa🙂, rannalla komean miehen kanssa. Hiuksiaan voi kasvattaa ihan vaihtelun vuoksi.
 
vierailija
Minusta Bn Melt-kuvat igssä oli hehkeitä, ja vikassa kuvassa sama koko naaman hymy kuin Kärtsän kanssa konsanaan. Biitsistoryissa vaikutti olevan vanhan ystävän seurassa ja iloinen. Ehkä itelleni jäi tarotluennoista jopa huoli siitä, miten B mahtaa jaksaa, mutta minusta somessa näkyy iloinen mies.
K vaikuttaa minustakin uupuneelta, ei nyt mitenkään ulkonäön perusteella, vaan sillä, että sävy on viime ajat ollu niin huumori- kuin muissa jutuissa ärtynyt, ja somekommentit varallisuudesta jne jne näyttää hiertävän vieläkin ihmeen paljon. Ei tekisi mieli spekuloida, mutta pakko sanoa että ymmärrän huolen siitä että mitenkähän tässä nyt käy, hirveä keikkaruljanssi perähikiöillä yhä edessä.
🐶🩷
Ps. En ole hetkeen kirjoittanut ja välillä mietin itsekin jättääkö palsta. Ikävä tulisi teidän juttuja kuitenkin. Ja uskon etten pääsisi BKsts vielä irti kuitenkaan; shippailu yksin olisi vain orvompaa ja hankalien tunteiden kanssa jäisi yksin. Mitenkähän kauan tämä vielä jatkuu omalla kohdalla.
 
Tuli sattumalta vastaan se kuva, jossa Mikke on veljiensä Bojanin ja Jeren kanssa. Ihana kuva. Miten mulla on sellainen tunne, että Mikke oikeasti pitää Bojanista. On tykkäilyt viime aikoina Bn postauksistakin.
Siinä on ihana kuva, hehkuu luottamusta ja ystävyyttä, kaikki onnellisen näköisinä.

Katsoin nyt kunnolla uudestaan ne K stoorit. Se Are you -kiekaisu on erikoinen mutta onneksi irrallaan muusta arkielämästään ja enkuksi puhutussa pätkässä. Mulla on kyllä tunne että K noilla pätkillään nyt soidinkutsuja laittaa Sloveniaan päin mutta vastakaiku on hiljentynyt syystä tai toisesta. Todnäk K parisuhdestatuksen takia ennen kaikkea.
 
Minusta Bn Melt-kuvat igssä oli hehkeitä, ja vikassa kuvassa sama koko naaman hymy kuin Kärtsän kanssa konsanaan. Biitsistoryissa vaikutti olevan vanhan ystävän seurassa ja iloinen. Ehkä itelleni jäi tarotluennoista jopa huoli siitä, miten B mahtaa jaksaa, mutta minusta somessa näkyy iloinen mies.
K vaikuttaa minustakin uupuneelta, ei nyt mitenkään ulkonäön perusteella, vaan sillä, että sävy on viime ajat ollu niin huumori- kuin muissa jutuissa ärtynyt, ja somekommentit varallisuudesta jne jne näyttää hiertävän vieläkin ihmeen paljon. Ei tekisi mieli spekuloida, mutta pakko sanoa että ymmärrän huolen siitä että mitenkähän tässä nyt käy, hirveä keikkaruljanssi perähikiöillä yhä edessä.
🩷
Ps. En ole hetkeen kirjoittanut ja välillä mietin itsekin jättääkö palsta. Ikävä tulisi teidän juttuja kuitenkin. Ja uskon etten pääsisi BKsts vielä irti kuitenkaan; shippailu yksin olisi vain orvompaa ja hankalien tunteiden kanssa jäisi yksin. Mitenkähän kauan tämä vielä jatkuu omalla kohdalla.
Toivottavasti kaikki eivät tee joukkopakoa alukselta. On ollut ihana lukea ajatuksiasi, kuten myös muiden analysoijien ja puutarhureiden.

Mutta se sama kollektiivinen tunne joka meidät saavutti, on selvästi muuttanut muotoaan. Siltä on vaikea ummistaa silmiä vaikka on ihana fiilistellä jotain erityislaatuista, mitä tänä keväänä tapahtui.
 
vierailija
Voi voi. K:n uudet storyt. Miksi Are you on pitänyt pilata nyt näin.

Tämä oma laiva alkaa olla pahasti karilla. Uskomatonta miten nopeasti tunnelmat muuttuvat. Tänään on vauvalla ollut hyvää keskustelua, tosin nyt paljon gf kritiikkiä.

Vauvalla LadySLO kertoi B:stä ja miten nerokkaita ne sanoitukset kielellisesti ovat, kuinka on selvää että B lukee paljon jne. Alkaa tuo kuilu kaksikon välillä olla niin silmiinpistävä että en voi olla miettimättä, miltä kaikki on näyttänyt B silmin Suomessa.

Harmittaa itseäkin nyt ihan liikaa tuo tyttöystävän vilahtelu ja lähes deal breaker että Are you tungettu tähän yhteyteen.

Vieläkö purteni irtoaa karilta, armaat kanssaseilaajat? Ajatuksia?
Samat ajatukset tästä että ARE YOUn huutelu ärtyneessä kuittailulta vaikuttavassa storyssa gfn pestessä hampaita taustalla tuntui pahalta ja, no, käsittämättömältä. Olin kuvitellut että se on outoudessaankin aina jokin Blle suunnattu inside-vitsi, mutta ilmeisesti ei.

Oma purteni on ottanut aika monelta karilta jo osumaa enkä tiedä mikä sitä pitää pystyssäkään enää. Varmaan se, että omat tunteet ja asiat joita BK on nostanut esiin ei ole vielä alkuunkaan käsitelty.

Viimeisimmäksi olen ajatellut toisten kokemuksia lukiessa, että olen kiitollinen siitä, että tunnistan itse kokeneeni pari kertaa jotakin vähän* samaa kuin BK (*siis VÄHÄN samaa - BKn kemia on minusta siinä määrin ylimaallista etten ole ikinä nähnyt samanlaista).

Elän yksin, ja välillä kipuilen, olisiko pitänyt yrittää valita joku turvallinen vierelle. Mutta tänään katsoin jonkun viisukuplan aikaisen videon uudestaan ja muistin, millaista oli kerran löytää sellainen ihminen, jonka kanssa yhtäkkiä muututtiin ikään kuin lapsiksi uudestaan, muodostettiin täysin erillinen oma maailma, huumori ja luovat jutut, ja jonka kanssa tuntui yksinkertasesti siltä että viimein jokin puuttuva pala omaa itseäni oli siinä. Tai toisen kerran millaista oli rakastua sillä tavalla, että fyysinen erossa olo oli molemmille tuskallista, toisen tuoksusta tuntui menevän liioittelematta tainnoksiin, ja samassa tilassa olo tuntui siltä kuin magneetti olisi vetänyt toinen toista kohti.

Oma yksinolo on kestettävämpää kun tunnistaa että se(kin) mitä itse on kokenut oli arvokasta (samoin kuin se mitä näen BKssa).

Huh sori henkilökohtainen pölinä. Tämä piti saada systeemistä ulos!

🐶🩷
 
vierailija
Tuli muuten mieleen että onko tarot tietäjä itse shippaaja? Vai onko tää sulle kiinnostava keissi vaan tarotin kautta?
Olen aina seurannut viisuja, ne on minun perheelle joka vuotinen perinne, joten tietty kevään aikana huomasin teidän muiden tavoin ilman tarottejakin, että noilla kahdella on jotain meneillään. Mutta en varsinaisesti koe olevani shippaaja, en ole lukenut yhtäkään ficciä tai vaikka seuraa kumpaakaan instassa. Kuulen yleensä uusimmat uutiset täältä tai vauvasta. Mutta tarottien myötä omakin mielenkiinto heihin kasvoi koska luotan tekemiini luentoihin 95% varmuudella ja niistä tuli ikäänkuin varmistus että heillä oikeasti onkin jotain. Eikä tämä ole siis mitään omakehua vaan kun kaikki luennat heistä selkeästi linkittyy toisiinsa ilman ristiriitoja, enkä ole ikinä luennoissani mennyt niin pahasti metsään etteikö niissä olisi edes jotain perään. (tarkoitan siis esim läheisistäni tekemien luentojen kohdalla - ne on tietty ainoat mistä on selvää todistusaineistoa, että luennat on osunut oikeaan, toisinkuin vaikka K&B kohdalla en luultavasti voi saada ikinä täyttä varmuutta) 🔮
 
vierailija
Tuli sattumalta vastaan se kuva, jossa Mikke on veljiensä Bojanin ja Jeren kanssa. Ihana kuva. Miten mulla on sellainen tunne, että Mikke oikeasti pitää Bojanista. On tykkäilyt viime aikoina Bn postauksistakin.
Ja miksipä ei tykkäisi, kyllähän Bojan vaikuttaa oikeasti tosi hurmaavalta ja on myös fiksu ja varmasti esim. kohtelias yms livenä, K on kuin Hangon keksi hänen seurassaan ja kuvittelisi läheisille tulevan fiilis, että K on hyvässä seurassa, vaikka höntsäilisivätkin välillä. :)
 
vierailija
Ei yksi totinen kuva Bojanista saa minua huolestumaan. Hän on ollut viime aikoina hyvävointisen ja iloisen oloinen. Suomen reissun jälkeen olin hieman huolissani, en enää. Paino on ennemmin laskusuunnassa. Käärijä sen sijaan on ollut pitemmän ajan jo väsyneen ja kireän oloinen ja näköinen.
 
vierailija
vierailija
Joo, sama. Meni joku kuukausi päästä kunnolla sisään heidän musiikkiinsa, enkä vieläkään tykkää läheskään kaikesta siitä, mutta tällä hetkellä soi enemmän JO kuin muut bändit yhteensä (keikalle en ole menossa Suomessa kun en pääse, mutta toivottavasti tulevaisuudessa jossain eteläisemmän Euroopan massa).
 
vierailija
Mä taas pelkään että ainakin osa on niin kiinni tässä shippauksessa ja yhdistää sen jokereihin, että on paljon kiinni bromancen jatkostakin se, jaksaako tämän hetken faneista minkä verran enää syksyllä sitten mennä keikoille. En usko että se olisi vaikka suurinosa faneista mutta jonkun verran kuitenkin
 
vierailija
Tuli sattumalta vastaan se kuva, jossa Mikke on veljiensä Bojanin ja Jeren kanssa. Ihana kuva. Miten mulla on sellainen tunne, että Mikke oikeasti pitää Bojanista. On tykkäilyt viime aikoina Bn postauksistakin.
Kiinnitin tähän myös huomiota, että jotenkin heidän olo siinä näyttää jollain tavalla kotoisalta, että se kuuluisi olla niin, tai että tätä näkyä voisi tai kuuluisi olla enemmän. Ja tästä kuvasta tuli mulle suoraan mieleen innoissaan oleva appivanhempi, vaikka Mikke onkin isoveli.

Ihana muuten tuo myöhemmässä viestissä aiheesta: "K kuin hangonkeksi" tms Bojanin seurassa, niin ei ihme, että läheisetkin/veli yms voisi kuvitella tykkäävän.

Samaa jotain hyväksyvää innostusta ja mukanaoloa oman läheisen puolesta aistin Jokerien puolelta tässä videossa 6:26 kohdasta eteenpäin https://www.youtube.com/watch?v=Po98fnEgsh8

Ensin K halaa Bojania ja sitten Jania ja Krisiä. Jotain samaa niissä hetkissä on mun silmään kuin Miken halauskuvassa. Hyväksyvää lämpöä ja iloa läheisen yhteydestä toiseen.


Ja lisäisin vielä, että musta halauksissa Jan&Kris vs B on aivan eri viba. Tietenkin tuntevat ystävinä Bn kanssa ihan eri tasolla ja hassuttelevat halauksen jälkeen. Mutta jälleen kerran nuo halauksen jälkeiset ilmeet näyttävät musta siltä, että aikovatko tai miettivätkö pussata, tai vaikka vain että haluavat jäädä toistensa lähelle kauemmaksi aikaa, eivätkä halua kokonaan mennä fyysisesti etäälle. Vaikkei tässä olekaan niin tosi lähekkäin kasvot kuin keikalla ja finaali-iltana, niin jotain väreilyä musta tuossakin halauksen jälkeisessä hetkessä on.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺

Yhteistyössä