Voi voi. K:n uudet storyt. Miksi Are you on pitänyt pilata nyt näin.
Tämä oma laiva alkaa olla pahasti karilla. Uskomatonta miten nopeasti tunnelmat muuttuvat. Tänään on vauvalla ollut hyvää keskustelua, tosin nyt paljon gf kritiikkiä.
Vauvalla LadySLO kertoi B:stä ja miten nerokkaita ne sanoitukset kielellisesti ovat, kuinka on selvää että B lukee paljon jne. Alkaa tuo kuilu kaksikon välillä olla niin silmiinpistävä että en voi olla miettimättä, miltä kaikki on näyttänyt B silmin Suomessa.
Harmittaa itseäkin nyt ihan liikaa tuo tyttöystävän vilahtelu ja lähes deal breaker että Are you tungettu tähän yhteyteen.
Vieläkö purteni irtoaa karilta, armaat kanssaseilaajat? Ajatuksia?
Samat ajatukset tästä että ARE YOUn huutelu ärtyneessä kuittailulta vaikuttavassa storyssa gfn pestessä hampaita taustalla tuntui pahalta ja, no, käsittämättömältä. Olin kuvitellut että se on outoudessaankin aina jokin Blle suunnattu inside-vitsi, mutta ilmeisesti ei.
Oma purteni on ottanut aika monelta karilta jo osumaa enkä tiedä mikä sitä pitää pystyssäkään enää. Varmaan se, että omat tunteet ja asiat joita BK on nostanut esiin ei ole vielä alkuunkaan käsitelty.
Viimeisimmäksi olen ajatellut toisten kokemuksia lukiessa, että olen kiitollinen siitä, että tunnistan itse kokeneeni pari kertaa jotakin vähän* samaa kuin BK (*siis VÄHÄN samaa - BKn kemia on minusta siinä määrin ylimaallista etten ole ikinä nähnyt samanlaista).
Elän yksin, ja välillä kipuilen, olisiko pitänyt yrittää valita joku turvallinen vierelle. Mutta tänään katsoin jonkun viisukuplan aikaisen videon uudestaan ja muistin, millaista oli kerran löytää sellainen ihminen, jonka kanssa yhtäkkiä muututtiin ikään kuin lapsiksi uudestaan, muodostettiin täysin erillinen oma maailma, huumori ja luovat jutut, ja jonka kanssa tuntui yksinkertasesti siltä että viimein jokin puuttuva pala omaa itseäni oli siinä. Tai toisen kerran millaista oli rakastua sillä tavalla, että fyysinen erossa olo oli molemmille tuskallista, toisen tuoksusta tuntui menevän liioittelematta tainnoksiin, ja samassa tilassa olo tuntui siltä kuin magneetti olisi vetänyt toinen toista kohti.
Oma yksinolo on kestettävämpää kun tunnistaa että se(kin) mitä itse on kokenut oli arvokasta (samoin kuin se mitä näen BKssa).
Huh sori henkilökohtainen pölinä. Tämä piti saada systeemistä ulos!
🩷