Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Höpö höpö. Juuri siihen erilaiseen persoonaan B ihastuikin. Ja ihan yhtä höhläksi B muuttui J:n seurassa. Alko tuntuu maistuvan myös B: lle eikä hän nyt muutenkaan tunnu olevan mikään terveellisen ruoan puolesta puhuja. Viisuissa halusi syödä kevyemmin keittoja, kuten kaikki. Molemmat on hieman kerännyt painoa viisujen jälkeen.
Ihan samoja mietteitä ollut. Jostain syystä monella, itsellänikin, on käynyt niin, että B on nostettu tosi korkealle jalustalle, niin sanotusti jumalasta seuraavaksi. Nuoreksi mieheksi, joka on täydellinen. Täydellinen kumppani, täydellinen vävypoika, täydellinen idoli, täydellinen ihminen. Joka osaa kaiken: laulaa, tanssia, soittaa useampia instrumentteja, puhua vieraita kieliä, vesihiihtää, mutta ennen muuta olla vuorovaikutuksessa läsnä, kiinnostua ihmisistä, käyttäytyä toiset huomioivasti, flirttailla ja hullutella sopivasti mutta myös sanoittaa syvällisemmin tuntojaan haastatteluissa. Tiedetään myös hänen taustastaan, että taloudellisesti hän on saanut elää vakaata elämää.

Mutta eihän tuo ole kuin ripaus siitä, mitä meille on haluttu näyttää. Meille on syntynyt mielikuva hänestä. Emme me tiedä, mitä kaikkea B:n elämässä on tapahtunut, mikä on ehkä kulissia, mikä totta. Millainen hän on ihmisenä, mistä hän haaveilee ja mistä tulee onnelliseksi. Tai päinvastoin: mitkä ovat turn offeja hänelle ja mitkä ovat hänen rajansa.

Ja sama pätee Jereen.

Siksi en ihan purematta niele niitä kommentteja, joita on heitetty ilmoille etenkin fiilistelyketjussa, että J olisi B:lle liian junttimainen ja sivistymätön, eikä olisi B:lle riittävän hyvä.

Ihmissuhteet ovat monimutkaisia. Ei tarvitse kun miettiä omaa ja lähipiirinsä seurusteluhistoriaa. Eipä sitä ole monikaan yhä yhdessä olevista pareista ole aluksi vaikuttanut ihanteelliselta matchiltä. Ja toisaalta ne, jotka paperilla ovat näyttäneet täydellisesti toisilleen sopivilta, ovat eronneet ajat sitten.

Eli kaikella tällä haluan vain sanoa, että shippaajat, älkää luovuttako omien mielikuvien ja oletusten perusteella. Minä ainakin ajattelin heittäytyä laineiden vietäviksi ja nauttia siitä, mitä tuleman pitää.

🌻♾️
 
vierailija
Höpö höpö. Juuri siihen erilaiseen persoonaan B ihastuikin. Ja ihan yhtä höhläksi B muuttui J:n seurassa. Alko tuntuu maistuvan myös B: lle eikä hän nyt muutenkaan tunnu olevan mikään terveellisen ruoan puolesta puhuja. Viisuissa halusi syödä kevyemmin keittoja, kuten kaikki. Molemmat on hieman kerännyt painoa viisujen jälkeen.
Pienenä lisäankeutuksena, minusta nuo viimeisimmät postaukset ovat olleet noloja. Ehkä yksi asia, joka niissä häiritsee, on se roolin esittäminen. Siitä voisi jo luopua ja olla ihan vaan oma itsensä. Väärä mielipide on varmaan myös se, että toivoisin niiden olevan vähän tyylikkäämpiä. Olkoonkin, että rosoisuus on kn tyyli, niin viimeisimmät on olleet aika juntteja huonolla tavalla. Se, missä ajoi autoa, oli ihan kiva.
 
vierailija
Ihan samoja mietteitä ollut. Jostain syystä monella, itsellänikin, on käynyt niin, että B on nostettu tosi korkealle jalustalle, niin sanotusti jumalasta seuraavaksi. Nuoreksi mieheksi, joka on täydellinen. Täydellinen kumppani, täydellinen vävypoika, täydellinen idoli, täydellinen ihminen. Joka osaa kaiken: laulaa, tanssia, soittaa useampia instrumentteja, puhua vieraita kieliä, vesihiihtää, mutta ennen muuta olla vuorovaikutuksessa läsnä, kiinnostua ihmisistä, käyttäytyä toiset huomioivasti, flirttailla ja hullutella sopivasti mutta myös sanoittaa syvällisemmin tuntojaan haastatteluissa. Tiedetään myös hänen taustastaan, että taloudellisesti hän on saanut elää vakaata elämää.

Mutta eihän tuo ole kuin ripaus siitä, mitä meille on haluttu näyttää. Meille on syntynyt mielikuva hänestä. Emme me tiedä, mitä kaikkea B:n elämässä on tapahtunut, mikä on ehkä kulissia, mikä totta. Millainen hän on ihmisenä, mistä hän haaveilee ja mistä tulee onnelliseksi. Tai päinvastoin: mitkä ovat turn offeja hänelle ja mitkä ovat hänen rajansa.

Ja sama pätee Jereen.

Siksi en ihan purematta niele niitä kommentteja, joita on heitetty ilmoille etenkin fiilistelyketjussa, että J olisi B:lle liian junttimainen ja sivistymätön, eikä olisi B:lle riittävän hyvä.

Ihmissuhteet ovat monimutkaisia. Ei tarvitse kun miettiä omaa ja lähipiirinsä seurusteluhistoriaa. Eipä sitä ole monikaan yhä yhdessä olevista pareista ole aluksi vaikuttanut ihanteelliselta matchiltä. Ja toisaalta ne, jotka paperilla ovat näyttäneet täydellisesti toisilleen sopivilta, ovat eronneet ajat sitten.

Eli kaikella tällä haluan vain sanoa, että shippaajat, älkää luovuttako omien mielikuvien ja oletusten perusteella. Minä ainakin ajattelin heittäytyä laineiden vietäviksi ja nauttia siitä, mitä tuleman pitää.
Juuri näin. 💚
 
vierailija
Ihan samoja mietteitä ollut. Jostain syystä monella, itsellänikin, on käynyt niin, että B on nostettu tosi korkealle jalustalle, niin sanotusti jumalasta seuraavaksi. Nuoreksi mieheksi, joka on täydellinen. Täydellinen kumppani, täydellinen vävypoika, täydellinen idoli, täydellinen ihminen. Joka osaa kaiken: laulaa, tanssia, soittaa useampia instrumentteja, puhua vieraita kieliä, vesihiihtää, mutta ennen muuta olla vuorovaikutuksessa läsnä, kiinnostua ihmisistä, käyttäytyä toiset huomioivasti, flirttailla ja hullutella sopivasti mutta myös sanoittaa syvällisemmin tuntojaan haastatteluissa. Tiedetään myös hänen taustastaan, että taloudellisesti hän on saanut elää vakaata elämää.

Mutta eihän tuo ole kuin ripaus siitä, mitä meille on haluttu näyttää. Meille on syntynyt mielikuva hänestä. Emme me tiedä, mitä kaikkea B:n elämässä on tapahtunut, mikä on ehkä kulissia, mikä totta. Millainen hän on ihmisenä, mistä hän haaveilee ja mistä tulee onnelliseksi. Tai päinvastoin: mitkä ovat turn offeja hänelle ja mitkä ovat hänen rajansa.

Ja sama pätee Jereen.

Siksi en ihan purematta niele niitä kommentteja, joita on heitetty ilmoille etenkin fiilistelyketjussa, että J olisi B:lle liian junttimainen ja sivistymätön, eikä olisi B:lle riittävän hyvä.

Ihmissuhteet ovat monimutkaisia. Ei tarvitse kun miettiä omaa ja lähipiirinsä seurusteluhistoriaa. Eipä sitä ole monikaan yhä yhdessä olevista pareista ole aluksi vaikuttanut ihanteelliselta matchiltä. Ja toisaalta ne, jotka paperilla ovat näyttäneet täydellisesti toisilleen sopivilta, ovat eronneet ajat sitten.

Eli kaikella tällä haluan vain sanoa, että shippaajat, älkää luovuttako omien mielikuvien ja oletusten perusteella. Minä ainakin ajattelin heittäytyä laineiden vietäviksi ja nauttia siitä, mitä tuleman pitää.
Tuli tosta viestistä mieleen että eikös noista kahdesta voisi tehdä Tarot luennan ihan itsekseenkin? Että millaisia persoonia ne on. Kun joskus vuonna kivi muistan että vitsinä kokeilin kysyä joltain höpön löpön ennustajalta luentaa niin hän katteli kortteja esim myös mun lapsuudesta, miten se on vaikuttanu yms. Jos vaan on tarot mestarilla aikaa ja jaksamusta niin mua ainakin kiinnostaisi 💚
 
vierailija
Ihan samoja mietteitä ollut. Jostain syystä monella, itsellänikin, on käynyt niin, että B on nostettu tosi korkealle jalustalle, niin sanotusti jumalasta seuraavaksi. Nuoreksi mieheksi, joka on täydellinen. Täydellinen kumppani, täydellinen vävypoika, täydellinen idoli, täydellinen ihminen. Joka osaa kaiken: laulaa, tanssia, soittaa useampia instrumentteja, puhua vieraita kieliä, vesihiihtää, mutta ennen muuta olla vuorovaikutuksessa läsnä, kiinnostua ihmisistä, käyttäytyä toiset huomioivasti, flirttailla ja hullutella sopivasti mutta myös sanoittaa syvällisemmin tuntojaan haastatteluissa. Tiedetään myös hänen taustastaan, että taloudellisesti hän on saanut elää vakaata elämää.

Mutta eihän tuo ole kuin ripaus siitä, mitä meille on haluttu näyttää. Meille on syntynyt mielikuva hänestä. Emme me tiedä, mitä kaikkea B:n elämässä on tapahtunut, mikä on ehkä kulissia, mikä totta. Millainen hän on ihmisenä, mistä hän haaveilee ja mistä tulee onnelliseksi. Tai päinvastoin: mitkä ovat turn offeja hänelle ja mitkä ovat hänen rajansa.

Ja sama pätee Jereen.

Siksi en ihan purematta niele niitä kommentteja, joita on heitetty ilmoille etenkin fiilistelyketjussa, että J olisi B:lle liian junttimainen ja sivistymätön, eikä olisi B:lle riittävän hyvä.

Ihmissuhteet ovat monimutkaisia. Ei tarvitse kun miettiä omaa ja lähipiirinsä seurusteluhistoriaa. Eipä sitä ole monikaan yhä yhdessä olevista pareista ole aluksi vaikuttanut ihanteelliselta matchiltä. Ja toisaalta ne, jotka paperilla ovat näyttäneet täydellisesti toisilleen sopivilta, ovat eronneet ajat sitten.

Eli kaikella tällä haluan vain sanoa, että shippaajat, älkää luovuttako omien mielikuvien ja oletusten perusteella. Minä ainakin ajattelin heittäytyä laineiden vietäviksi ja nauttia siitä, mitä tuleman pitää.
Hyvin puettu sanoiksi. Tätä on ollut kiinnostava seurata siitäkin näkökulmasta, että itseä ei niinkään viehätä tuo prinssi täydellisyys, vaan pikemmin moniulotteinen rosoinen juntti Vantaalta. Toki ymmärtäen että luotua mielikuvaa sekin on.
 
vierailija
Itseä viehättää juuri tuo prinssi täydellisyys, koska sellaisia ei juuri näe. Tokihan tiedämme, että kukaan ei oikeasti ole täydellinen ja varmasti ajan myötä saamme säröjä myös Bojaniin, mutta haluan pitää tämän harhakuvitelman niin kauan kuin se kestää. On jotenkin ihanan virkistävää rakentaa pilvilinnoja suuresta rakkaudesta. Käärijä tuntuu niin tutulta, näitä rosoisia jerejä vantaalta on ollut omassa elämässä kolmetoista tusinassa, ilman lavakarismaa kuitenkin.
 
vierailija
Hoi tarotmamma! Ensinnäkin kiitokset todella syvällisistä ja vaikuttavista luennoista. Toiseksi, ottaisin mielelläni palautetta vastaan omasta luennasta jonka tein joitakin viikkoja sitten. Jaoin luennan tulokset av-palstalla, mutta palaute oli aika tylyä, heh. Enkä ihmettele, olen vielä aivan aloittelija, enkä osaa tulkita nostamiani kortteja kovin hyvin. Teen kuitenkin korttien noston jo siten että koko pakka on viuhkana edessäni selkäpuolet ylöspäin ja valitsen silmät kiinni ne joiden kohdalla tuntuu sopivalta (joskus olen jättänyt koko luennan tekemättä jos minkään kortin kohdalla ei tunnu miltään).

Kysyin siis, mitä Jn ja Bn välillä on tapahtunut ja meneillään. Nostin yhden kortin menneelle (viisukupla), yhden nykyisyydelle (hetki taisi olla just ennen Bn Suomen vierailua) ja yhden tulevaisuudelle.

Viisukuplan kortti oli miekkojen seiska. Tarot-opas viittasi tässä salaisuuksiin ja jopa pettämiseen. Nykyisyyden kortti oli kolikkojen kymppi. Labyrinthos-sivulta löysin tällaisen selityksen: "if you’re single, it might be that your family’s approval may have a strong effect on who you choose as a partner. Your extended family may be very important to you, and having a harmonious relationship between them and your romantic interests is important to you. You are searching for something long-term, and you recognize that marriage is sometimes not just about love, but about joining two families together." Tulevaisuuden kortiksi tuli miekkojen nelonen eli sama joka sinun kattavassa tulkinnassa kuvasi Jeren tunteita juuri nyt (eli ajallisesti vähän minun luentani jälkeen).

Haluaisin kehittyä tarotlukijana, ja siksi mielelläni vielä pohtisin tuota omaa aloittelijan luentaani näin jälkikäteen osaavampien kanssa! Olenko hakoteillä jos minusta näyttää että siinä kuitenkin oli jotakin yhteistä ja samoja linjoja (yhden täsmälleen saman ajallisestikin jotensakin yksiin osuvan kortin lisäksi) sinun nostojesi kanssa?

Vielä haluan tarkentaa, että luotan, tarotmamma, sinun luentoihisi vahvasti. Omani ovat vielä tosi haparoivia ja voivat hyvin olla menneet metsäänkin.
 
vierailija
Jos jotain sanaa on pakko K käyttää ni voisko se olla se höntti? Juntti on musta jotenki ilkeä ja alentava
Samaa mieltä. Minusta K ei kyllä mitenkään istu juntin määritelmään (moukka, sivistymätön, typerys). Sivistystä ja viisautta on monenlaista, kaikki ei todellakaan tule kirjoista tai korkeakouluista. Olen kuunnellut muutaman pidemmän haastattelun ja ne vain vahvistavat omaa käsitystäni hänestä jonkinlaisena vanhana sieluna, vaikkei puheensa sivistyssanoja vilisekään. Tärkeämpää on se mitä sanotaan, kuin miten sanotaan.

Höntti hän sen sijaan kyllä vaikuttaa vähän olevan, sanan positiivisessa merkityksessä 😄
 
vierailija
Tuli tosta viestistä mieleen että eikös noista kahdesta voisi tehdä Tarot luennan ihan itsekseenkin? Että millaisia persoonia ne on. Kun joskus vuonna kivi muistan että vitsinä kokeilin kysyä joltain höpön löpön ennustajalta luentaa niin hän katteli kortteja esim myös mun lapsuudesta, miten se on vaikuttanu yms. Jos vaan on tarot mestarilla aikaa ja jaksamusta niin mua ainakin kiinnostaisi
Meinasin itse ehdottaa samaa mutta sitten mietin että pyydetäänkö me liikaa tarot mestarilta :D
 
vierailija
Pienenä lisäankeutuksena, minusta nuo viimeisimmät postaukset ovat olleet noloja. Ehkä yksi asia, joka niissä häiritsee, on se roolin esittäminen. Siitä voisi jo luopua ja olla ihan vaan oma itsensä. Väärä mielipide on varmaan myös se, että toivoisin niiden olevan vähän tyylikkäämpiä. Olkoonkin, että rosoisuus on kn tyyli, niin viimeisimmät on olleet aika juntteja huonolla tavalla. Se, missä ajoi autoa, oli ihan kiva.
Mä taas olen ihan eri mieltä, en todellakaan haluaisi että K muuttuisi liian siloiseksi ja siten tylsäksi
 
vierailija
Täysin ohi aiheen, lähinnä eri rooleilla ja niiden ilmentämisellä leikkimiseen: tässä kuva Bstä tumma puku päällä lähellä tai pian ottamassa kiinni Juresta (?), jolla on hääpuku päällä. En oo näin asu-leikittelyä nähny heiltä ennen.


Tarkennan, että shippausaaltojen puuttessa käännyn Janin tai B&Janin puoleen hetkeksi, niin tämä menee vähän ohi aiheen. Tuli vain mieleen noista rooleista ja niiden ottamisesta ja antamisesta.
 
vierailija
B mun mielestä eniten vitsailee tai "sekoilee" Juren kanssa - Irlannissakin ne oli joka ilta jossain baarissa yhdessä, muut kolme ei läheskään yhtä usein. Ehkä heillä on vaan samanlainen huumorintaju?
 
vierailija
Samaa mieltä. Minusta K ei kyllä mitenkään istu juntin määritelmään (moukka, sivistymätön, typerys). Sivistystä ja viisautta on monenlaista, kaikki ei todellakaan tule kirjoista tai korkeakouluista. Olen kuunnellut muutaman pidemmän haastattelun ja ne vain vahvistavat omaa käsitystäni hänestä jonkinlaisena vanhana sieluna, vaikkei puheensa sivistyssanoja vilisekään. Tärkeämpää on se mitä sanotaan, kuin miten sanotaan.

Höntti hän sen sijaan kyllä vaikuttaa vähän olevan, sanan positiivisessa merkityksessä
Pahoittelut juntti-sanan käytöstä. Itselle ei tässä kohti ollut mitenkään negatiivinen, mutta vaihdan mieluusti jatkossa vaikka höntiksi. Tässä kun yrittää tehdä töitä ja kirjoitella samalla jää ilmaisu muutenkin helposti turhan tiiviiksi.
 
vierailija
Jos jotain sanaa on pakko K käyttää ni voisko se olla se höntti? Juntti on musta jotenki ilkeä ja alentava

Mä taas olen ihan eri mieltä, en todellakaan haluaisi että K muuttuisi liian siloiseksi ja siten tylsäksi

Minusta siinä välissä voi olla vaihtoehtoja ennen liian siloiseksi muuttumista. Olen ilmeisesti yksin mielipiteeni kanssa noista videoista. Monet Jeren ns huumorivideot ei vaan iske minuun. Lavalla hän on mahtava, samoin Jerenä haastatteluissa. Mulla on kahdelle tulevalle keikalle liput. Ilmeisesti juuri roolin taakse meneminen ja itsestä kolmannessa persoonassa puhuminen on ne asiat, joista en ole innostunut. Mutta mikäs minä oikeastaan olen häntä neuvomaan. Olen elänyt lapsuuteni perheessä, joka oli naapuruston paheksunnan kohteena ja minusta mm. puhuttiin huonosti puettuna lapsena. Haluaisin vihdoinkin olla ns. normaali. Olen huomannut, että olen aika ankara välillä, kun yritän saada itseäni ja muita sovitetuksi normaaliuteen, etten/etteivät joutuisi halveksunnan kohteeksi. Täällä palstalla on hyviä ja suvaitsevaisia ihmisiä. Itse en taida kuulua heihin.
 
vierailija
Minusta siinä välissä voi olla vaihtoehtoja ennen liian siloiseksi muuttumista. Olen ilmeisesti yksin mielipiteeni kanssa noista videoista. Monet Jeren ns huumorivideot ei vaan iske minuun. Lavalla hän on mahtava, samoin Jerenä haastatteluissa. Mulla on kahdelle tulevalle keikalle liput. Ilmeisesti juuri roolin taakse meneminen ja itsestä kolmannessa persoonassa puhuminen on ne asiat, joista en ole innostunut. Mutta mikäs minä oikeastaan olen häntä neuvomaan. Olen elänyt lapsuuteni perheessä, joka oli naapuruston paheksunnan kohteena ja minusta mm. puhuttiin huonosti puettuna lapsena. Haluaisin vihdoinkin olla ns. normaali. Olen huomannut, että olen aika ankara välillä, kun yritän saada itseäni ja muita sovitetuksi normaaliuteen, etten/etteivät joutuisi halveksunnan kohteeksi. Täällä palstalla on hyviä ja suvaitsevaisia ihmisiä. Itse en taida kuulua heihin.
Et oo ainoa! Oon ihan samaa mieltä. Ja ihan tavallisesta perheestä oon, jopa hyvin puettu olen ollu. Ja pidän itseäni suvaitsevaisena. Huumoria on monenlaista, kaikki ei vaan kolahda kaikille, eikä sille voi mitään. Minustakin siinä välissä on paljonkin vaihtoehtoja ennen liian siloiseksi muuttumista.
 
vierailija
Minusta siinä välissä voi olla vaihtoehtoja ennen liian siloiseksi muuttumista. Olen ilmeisesti yksin mielipiteeni kanssa noista videoista. Monet Jeren ns huumorivideot ei vaan iske minuun. Lavalla hän on mahtava, samoin Jerenä haastatteluissa. Mulla on kahdelle tulevalle keikalle liput. Ilmeisesti juuri roolin taakse meneminen ja itsestä kolmannessa persoonassa puhuminen on ne asiat, joista en ole innostunut. Mutta mikäs minä oikeastaan olen häntä neuvomaan. Olen elänyt lapsuuteni perheessä, joka oli naapuruston paheksunnan kohteena ja minusta mm. puhuttiin huonosti puettuna lapsena. Haluaisin vihdoinkin olla ns. normaali. Olen huomannut, että olen aika ankara välillä, kun yritän saada itseäni ja muita sovitetuksi normaaliuteen, etten/etteivät joutuisi halveksunnan kohteeksi. Täällä palstalla on hyviä ja suvaitsevaisia ihmisiä. Itse en taida kuulua heihin.
Musta on parasta se miten itsereflektiivisiä ihmisiä tässä ketjussa on. Niinkuin sinä! Luulen että suomalaisissa on kauhean yleistä juuri tuo sisäistetty häpeä itsen JA toisten puolesta. Että pitäisi ymmärtää hävetä ennen kuin joku tulee ja häpäisee. Itsessänikin tunnistan samaa. Toisaalta Käärijässä parasta on ollut se, että hän tuntuu olevan melko vapaa tämänkaltaisesta häpeästä. Sitä on kiinnostavaa ja innostavaa katsoa.
🐶💗
 
vierailija
B mun mielestä eniten vitsailee tai "sekoilee" Juren kanssa - Irlannissakin ne oli joka ilta jossain baarissa yhdessä, muut kolme ei läheskään yhtä usein. Ehkä heillä on vaan samanlainen huumorintaju?
Olen itse myös miettinyt JO keskinäisiä välejä ja minusta taas vaikuttaa että B viettää aikaa keikkojen ulkopuolella aika usein Janin kanssa. Viime viikolla taisivat olla kumpikin niillä synttäreillä, jossa muut JO pojat eivät olleet. Eilen he laittoivat kumpikin kuvan rannalta, tosin en tiedä ovatko he eri vai samassa kohteessa. Voi olla toki sattumaakin tai sitten heillä on sama ystäväpiiri.
 
vierailija
Minusta siinä välissä voi olla vaihtoehtoja ennen liian siloiseksi muuttumista. Olen ilmeisesti yksin mielipiteeni kanssa noista videoista. Monet Jeren ns huumorivideot ei vaan iske minuun. Lavalla hän on mahtava, samoin Jerenä haastatteluissa. Mulla on kahdelle tulevalle keikalle liput. Ilmeisesti juuri roolin taakse meneminen ja itsestä kolmannessa persoonassa puhuminen on ne asiat, joista en ole innostunut. Mutta mikäs minä oikeastaan olen häntä neuvomaan. Olen elänyt lapsuuteni perheessä, joka oli naapuruston paheksunnan kohteena ja minusta mm. puhuttiin huonosti puettuna lapsena. Haluaisin vihdoinkin olla ns. normaali. Olen huomannut, että olen aika ankara välillä, kun yritän saada itseäni ja muita sovitetuksi normaaliuteen, etten/etteivät joutuisi halveksunnan kohteeksi. Täällä palstalla on hyviä ja suvaitsevaisia ihmisiä. Itse en taida kuulua heihin.
Sulla on vaan sitten erilainen huumorintaju kuin Kärtsällä? Eikä siinä mitään <3
 
vierailija
Minusta siinä välissä voi olla vaihtoehtoja ennen liian siloiseksi muuttumista. Olen ilmeisesti yksin mielipiteeni kanssa noista videoista. Monet Jeren ns huumorivideot ei vaan iske minuun. Lavalla hän on mahtava, samoin Jerenä haastatteluissa. Mulla on kahdelle tulevalle keikalle liput. Ilmeisesti juuri roolin taakse meneminen ja itsestä kolmannessa persoonassa puhuminen on ne asiat, joista en ole innostunut. Mutta mikäs minä oikeastaan olen häntä neuvomaan. Olen elänyt lapsuuteni perheessä, joka oli naapuruston paheksunnan kohteena ja minusta mm. puhuttiin huonosti puettuna lapsena. Haluaisin vihdoinkin olla ns. normaali. Olen huomannut, että olen aika ankara välillä, kun yritän saada itseäni ja muita sovitetuksi normaaliuteen, etten/etteivät joutuisi halveksunnan kohteeksi. Täällä palstalla on hyviä ja suvaitsevaisia ihmisiä. Itse en taida kuulua heihin.
Upeaa ja, kuten muutkin jo totesi, itsereflektiivistä keskustelua täällä! Kiitos! Mulle Käärijä on tullut tärkeäksi mm. näitä häpeän teemoja pohtiessa ja mietiskellessäni sitä, miten paljon sellainen häpeäminen voi rajoittaa omaa ilmaisuani. Mulle henkilökohtaisesti on siksi juuri tärkeää ja antoisaa, että hän on niin rohkeasti omanlaisensa ja tekee somesisältöäänkin "vähän sinne päin", kuten jossain haastattelussa kuvaili. Minusta on myös upea juttu se, että kukin voi reflektoida itseään ja sitä, mitä hänen tekemiset itsessä herättää, sen sijaan että suin päin vain kritisoisi, jos ei se hänen juttu kolahda huumorina. Se on juuri se juttu, miksi tämä ketju vaikuttaa huomattavasti kypsemmältä ja antoisammalta kuin Vauva-palstan räyhäketju. 😄

💚Assuuu
 
vierailija
Muistetaan muiden tunteiden lisäksi olla täällä armollisia myös omille tunteillemme! <3 Niitä saa olla laidasta laitaan. Jotakin näiden kahden tyypin merkityksellisyydestä kertoo sekin, miten monenlaisia tuntemuksia he meissä herättävät, ja miten heidän kokemuksiaan vertaa omiinsa. On hienoa, että osaamme tiedostaa näitä kenties omista elämistä ja kokemuksista johtuvia tulkintoja.

Mulla itsellänikin on tässä näiden kahden touhuja seuratessa mannerlaatat liikkuneet - hitaasti, mutta kuitenkin niin että olen tärähtelyt huomannut. Kuten monen muunkin kohdalla on käynyt, olen myös itse alkanut pohtia omaa suuntausta ja toiveita sekä haluja. Pieniä askelia. Mutta ei siitä sen enempää.

T.Sen aitta-ficin taannoin kirjoittanut, joka ei oikein vielä ole uskaltanut ottaa nimimerkkiä 🌿
 
vierailija
Muistetaan muiden tunteiden lisäksi olla täällä armollisia myös omille tunteillemme! <3 Niitä saa olla laidasta laitaan. Jotakin näiden kahden tyypin merkityksellisyydestä kertoo sekin, miten monenlaisia tuntemuksia he meissä herättävät, ja miten heidän kokemuksiaan vertaa omiinsa. On hienoa, että osaamme tiedostaa näitä kenties omista elämistä ja kokemuksista johtuvia tulkintoja.

Mulla itsellänikin on tässä näiden kahden touhuja seuratessa mannerlaatat liikkuneet - hitaasti, mutta kuitenkin niin että olen tärähtelyt huomannut. Kuten monen muunkin kohdalla on käynyt, olen myös itse alkanut pohtia omaa suuntausta ja toiveita sekä haluja. Pieniä askelia. Mutta ei siitä sen enempää.

T.Sen aitta-ficin taannoin kirjoittanut, joka ei oikein vielä ole uskaltanut ottaa nimimerkkiä
En voi olla kommentoimatta, että Aitta-ficcisi oli upea ja ihana ja toivon, että kirjoitat vielä lisää tarinoita iloksemme. 💚

Assuuu
 

Yhteistyössä