Joo, mä oon ihan sairaan ankara vallan väärinkäyttäjävarsinainen natsimutsi
Joo, mä oon ihan sairaan ankara vallan väärinkäyttäjävarsinainen natsimutsi
Fyysinen rajoittaminen ei ole suositeltu kasvatusmenetelmä. Esimerkiksi uusi varhaiskasvatuslaki ei sitä salli.
veikkaan että uusi laki ei ole niin loppuunasti mietitty että se tarjoaisi myös vastauksiaMitäköhän varhaiskasvatuslaki suosittaa toimintatavaksi?
Onko poliisin toimintaan myös vastaavat suositukset?
Päiväkodissa lasten tunnetaitoja parannetaan esimerkiksi tunteiden sanoituksen, tunneaiheisten leikkien, tunnekorttien ja tunnemittarin avulla. Lisäksi lasten ja varhaiskasvattajien välistä luottamussuhdetta pyritään vahvistamaan ja myös muutoin vahvistamaan positiivisia käytösmalleja lapsilla.Mitäköhän varhaiskasvatuslaki suosittaa toimintatavaksi?
Onko poliisin toimintaan myös vastaavat suositukset?
Päätään rääpivä esiteini ja alle kouluikäinen on ehkä vähän eri kamaa?Päiväkodissa lasten tunnetaitoja parannetaan esimerkiksi tunteiden sanoituksen, tunneaiheisten leikkien, tunnekorttien ja tunnemittarin avulla. Lisäksi lasten ja varhaiskasvattajien välistä luottamussuhdetta pyritään vahvistamaan ja myös muutoin vahvistamaan positiivisia käytösmalleja lapsilla.
Ehkä se on kuitenkin ihan hyvä oppia jo kotona, että älyttömästä pään aukomisesta on seurauksia, jottei tarvitse mennä aikuisikään ja asioida poliisin kanssa, joka hoitaa sen fyysisen puolen ja eristää putkaan.veikkaan että uusi laki ei ole niin loppuunasti mietitty että se tarjoaisi myös vastauksia