vierailija
Peukkua siitäEn menny 🫢
Peukkua siitäEn menny 🫢
Eikun jooEi mulla
Mä ihmettelen vähän tota kahta keikkaa.itellä ois puhti loppu jos joutuisinn 2 keikkaa pitää tai ääni max
sama eikö yks eika ois riittänytMä ihmettelen vähän tota kahta keikkaa.
on hänellä live! ääni vähän suttunen, mut ei varmaan parempaakaan oo tarjolla!Onko live, mulla ei näy? Sampitar?
Mulle ainakin tämä on paljon suurempi ilta ja yö kuin viisut, joiden aikana jopa nukahdin ja nukuin jurypisteiden jaon yli. Nyt en halua nukkua enkä pystyisi vaikka haluaisinkin. Ihana tuntea tällaista iloa - ja uskallanko sanoa - rakkautta.Tajusin juuri, ettei pidetty esimerkiksi viisujen aikana tarpeellisena keskustella täällä klo 23 jälkeen. Nyt on jotain suurempaa käsillä selvästi.
totta turha jännitäminen on ohi varmasti jätti esintyy bojanin kanssaMähän sanoin, etttä tää toka keikka tulee olemaan "parempi", eli siis rennompi, kuin se eka vielä!!!
haha XDJoku pyysi taas Käärijää piirtämään tatuoinnin, sanoi että Bojan saa piirtää xD
aina rennosti ottaa kyljotkut artistit ei hirveesti arvostas keikan livestreemausta mutta Käärijä näytti suhtautuvan rennosti
No piankos me K.n kirjat Tampereelle muutetaan, noin hienoa nimeä ei saa päästää haaskeelle! Eikä sun tarvi mennä nukkumaankaan jos et ite halua.Jos K ois Tampereelta niiden duon nimi vois olla Bro&Manse. Joo meen nukkumaan.
No eihän sillä ole väliä kun paikka loppuunmyyty. Eri asia kun 5 ekaa riviä ois vaan täynnä ja loput mussuttas AV:n ääressä poppareita jonkun fanin liven kerajotkut artistit ei hirveesti arvostas keikan livestreemausta mutta Käärijä näytti suhtautuvan rennosti