Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Ja huomenta!

Viikonloppu oli täynnä laineenliplatusta, linnuntsirputusta, saunaa, uintia ja uistelua milloin milläkin vieheellä.

Saalistakin sain, melkein, kaksi kertaa. Toisella kerralla joku isohko särkikala nappasi jo kiinni mutta pääsi karkuun, toisella ui suutaan aukoen kohti lippa mutta rantakallion nähdessään kääntyi veks. Söimme siis (vain) haukea.

Mut ahvenet. Vovatko ne olla eri vesistöissä eri mallisia? Kun näin useamman kerran tyypin, joka oli väritykseltään selkeä ahven mutta muodoltaan ennemmin kuha. Vai voiko vesi niin väristää ja näyttää kohteen todellisuutta pidempänä? Tää tyyppi seurasi mun jigiä muutaman kerran mutta ei edes harkinnut nappaavansa siihen kiinni. Tutki vain uteliaana.

Kirkkaasta vedestä koituu yllättäviä ongelmia! Joutuu oikein miettimään mitä veden alla puliseekaan.
 
Roosaruusa ei vain ole tottunut kirkkaaseen veteen. Kyllä tuo veden ja ilman rajapinta voi vääristää kuvaa aika paljon.

Tulipa sillekin selitys.

Enkä, todella, oo tottunut noin kirkkaaseen veteen. Tai kirkkaaseen ja tyyneen. Ja koska hajotin mun kalliit polaroivat aurinkolasit, oli tyytyminen Motonetin kahdenkympin rimpuloihin ja se saattaa olla osasyy.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Arvatkaas, mistä olen varaamassa majoitusta kuukaudeksi.

Ei ihan San Pedrosta mutta kävelyetäisyydeltä...

Tämän klassikon kohdalla vanha cover on parempi kuin alkuperäinen. Tai ainakin Alizée sopii silmiini paremmin....
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä