vierailija
Henki lähtee ennen sitä.Lisärautaa joutuu syömään vuoden ennen kun siitä on apua.
Henki lähtee ennen sitä.Lisärautaa joutuu syömään vuoden ennen kun siitä on apua.
Jos syöt 100g persiljaa päivässä saat 19% päivän raudantarpeesta tyydytettyä.Persiljasta ei olis haittaa. Aamun munakkaaseen sitä vähän, riittää
Luomulihasta/kananmunista suurempi osa.Jos syöt 100g persiljaa päivässä saat 19% päivän raudantarpeesta tyydytettyä.
kukaan muu muista?Tuollakin. Samaa kuin siinä juomassa missä oli liikaa... jo tammikuulle oli uutisissa.Työikäiset raportoivat koronarokotteiden haittavaikutuksista eniten – listasimme yleisimmät haitat jokaisesta Suomessa käytetystä rokotteesta
Verisuonitukokset puhuttavat, mutta kävimme läpi millaisia haittavaikutuksia Fimeaan on koronavirusrokotteista tilastoitu.yle.fi
Vai miten on nyt?"olen syönyt jo useamman kuukauden lisärautaa, ei vaikutusta. D-vitamiini oli matala, olen syönyt myös D-vitamiinia 50-100 mikrogrammaa päivässä,"
Sanoit sen jo: NUO kaikki heti pois, kun niitä vaan ei tarvi ja olet myrkytystilassa.
RokoteSamana päivänä, kun se ekahrrr sai myyntiluvan.
Mihinkä tämä varma tietosi perustuu?Henki lähtee ennen sitä.
Ei taida kiinnostaa ketään?Tuollakin. Samaa kuin siinä juomassa missä oli liikaa... jo tammikuulle oli uutisissa.Työikäiset raportoivat koronarokotteiden haittavaikutuksista eniten – listasimme yleisimmät haitat jokaisesta Suomessa käytetystä rokotteesta
Verisuonitukokset puhuttavat, mutta kävimme läpi millaisia haittavaikutuksia Fimeaan on koronavirusrokotteista tilastoitu.yle.fi
Jos syöt 100g persiljaa päivässä saat 19% päivän raudantarpeesta tyydytettyä.Persiljasta ei olis haittaa. Aamun munakkaaseen sitä vähän, riittää
Sehän on hyvä!Jos syöt 100g persiljaa päivässä saat 19% päivän raudantarpeesta tyydytettyä.
Onko vieläkin? On jo aika kauan mennyt siitä. Mitä tekivät?Krooniselta väsymysoireyhtymältä tuo minusta kuulostaa.
Lapsen luokkakaveri sairastui siihen ennen ylioppilaskirjoituksia ja on yhä varsin huonossa kunnossa.
Niin oli.Samana päivänä, kun se ekahrrr sai myyntiluvan.
On osa ihmisiä, joille hemirauta ei imeydy vaikka söisit lihaa, maksaa, pinaattia jne. He tarvitsevat raudan joko tabletteina tai veritankkauksina.[QUOTE="vierailija, post: 3408
Sehän on hyvä!
No mikä löytyi syyksi?Minulla on täsmälleen samat oireet.
1 muna 12%, 100g persiljaa 19% ja n 200g lihaa per joka päivä niin sitten n 2000 kcal kuluttavan naisen raudantarve täyttyy.Luomulihasta/kananmunista suurempi osa.
Kananmunia lisäksi et saa B12-vitamiiniaLisärautaa joutuu syömään vuoden ennen kun siitä on apua.
Etkö syö pottuja/banaania?Lääkäri sanoi minulle että ei ihme että tunnen itseni väsyneeksi koska kalium arvoni oli ihan alarajalla, eli 3,1
noinSamana päivänä, kun se eka rokote sai myyntiluvan.
Banaania kyllä, pottuja harvoin.Etkö syö pottuja/banaania?
Söitkö liikaa hiilareita tuolloin?Oletko masentunut, itsellä tuo oli yksi oire