Haaveena vauva 2024

Ihana nähdä näitä plussatestejä! Tarrasukkia kaikille ja toivotaan vahvistumista kellä vielä haamulainen!

Omaa napaa sen verran, että ovistestit oli yhtä haaleita kp 12 ja 13. Nyt ei ollu enää testejä tälle päivälle eikä lähikaupassakaa ollu, mutta viime yönä nippaili oikealla puolella ja nyt selkeät ovislimat. Mitä luulette, oisko ovis tänään vai vasta tulossa?
 
Ihana nähdä näitä plussatestejä! Tarrasukkia kaikille ja toivotaan vahvistumista kellä vielä haamulainen!

Omaa napaa sen verran, että ovistestit oli yhtä haaleita kp 12 ja 13. Nyt ei ollu enää testejä tälle päivälle eikä lähikaupassakaa ollu, mutta viime yönä nippaili oikealla puolella ja nyt selkeät ovislimat. Mitä luulette, oisko ovis tänään vai vasta tulossa?
Uskoisin että vasta tulossa, jos ovistestit oli haaleita vielä (ellei oo tosi nopee piikki ollu välissä). Mulla nippailee useamman päivän ennen ovista ja limat saattaa olla neljäkin päivää ennen ovisplussaa.

Onnea plussista niitä saaneille.

Itselläkin ajatukset lainehtii, välillä vauva on kaikkein tärkein asia, yleensä juuri kun uusi kierto alkaa, ja välillä olen ihan kauhuissani että olenko täysin hullu kun vielä edes toivonkaan. Uskoisin siis täysin normaaliksi vaikka vähän siitä puhutaan. Myös kun se kauan odotettu nyytti on sylissä, on normaalia tuntea pelkoa ja suruakin siitä että miten asiat muuttuu, "mitä olen mennyt tekemään, saako tämän palauttaa". Se joka väittää ettei ikinä koskaan olisi ajatellut niin, on se epänormaali tai valehtelee 🙄
 
Heippa pitkästä aikaa! Täällä vihdoin kp 3/27, voi päivittää listoille! Vähän hiljaiseloa ollut, viimeiset opiskelurupeamat keväälle tässä käsillä ja odoteltu ekaan yrityskiertoon pääsyä. Harmillisesti saattaa toukokuussa jäädä mahikset koittamatta ja päästään hyödyntämään vaan dpo1, en sitten tiedä onko ihan yhtä tyhjän kanssa mutta eiköhän nyt yritetä edes 😇
 
Nonii kipinkapin hakemaa digiä! ja kiitos paljon kaikille onnitteluista!
Mies haki kauppareissullaan apteekista testiä ja oli oikein myyjälle näyttänyt kuvaa niin eikähän nuo nyt sitten ole niitä normi clearbluen viivatestejä sitten 🤣🙈 jatkan siis viivojen tiiraamista. Alan kyllä nähdä jo viivoja aivan kaikkialla mutta kivaa vaihtelua punaisiin viivoihin on nyt nuo siniset viivat 🤣
 
Jakaako kukaan näitä tunteita?
Pitkän aikaa olen halunnut lasta, oikeastaan koko aikuisikäni. Nyt kuitenkin kun mies näytti vihreää valoa ja yritys aloitettiin, siis ihan muutamia päiviä sitten, olen ollut välillä tosi onnellinen siitä, mutta välille iskee ihan hirveä paniikki että en ehkä haluakaan ja nyt jos olenkin jo raskaana niin sitä ei saa enää peruttua. Esimerkiksi kun ollaan miehen kanssa kahdestaan kotona ja se on ihanaa, niin välillä hiipii ajatus mieleen että sitten loppuu kahdestaan olo ja meitä onkin aina täällä kolmas. Mutta sitten taas ne ajatukset menee ohi.
Kyllä ihan todella näitä ajatuksia välillä on. Varsinkin kun meillä nyt nuorin kohta 7v ja sillälailla elämä helpottanut ja mulla opiskelut kesken yms. Järjellä kun ajattelen niin tässä ei ole mitään järkeä aloittaa taas tätä hommaa alusta mutta en voi sydämelleni mitään että toivon vielä yhtä pientä. Järkevintä olisi hoitaa opiskelut ensin loppuun mutta täytän kesällä 36v ja mahdollisuuteni tulla raskaaksi pienenevät kokoajan. En voi siis odottaa.
 
Heippa pitkästä aikaa! Täällä vihdoin kp 3/27, voi päivittää listoille! Vähän hiljaiseloa ollut, viimeiset opiskelurupeamat keväälle tässä käsillä ja odoteltu ekaan yrityskiertoon pääsyä. Harmillisesti saattaa toukokuussa jäädä mahikset koittamatta ja päästään hyödyntämään vaan dpo1, en sitten tiedä onko ihan yhtä tyhjän kanssa mutta eiköhän nyt yritetä edes
Haha oonki miettiny, millon liityt listoille, kun ei ole hetkeen kuulunut mitään. Ihana, että pääsette alottamaan yrityksen! Ja saattaahan se ovis yllättää ajankohdalla, että onnistuski hyödyntään paremmin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Eswe
Haha oonki miettiny, millon liityt listoille, kun ei ole hetkeen kuulunut mitään. Ihana, että pääsette alottamaan yrityksen! Ja saattaahan se ovis yllättää ajankohdalla, että onnistuski hyödyntään paremmin :)
Joo näin mä ajattelin kans et varsinkin, kun en nyt testaile ens kierrossa välttämättä sitten ettei tuu pettymystä, jos just missataan (tosin viimeeks ovislimat oli niin selkeet et tuskin menee ohi), niin yritystä vaan sit ja katotaan miten käy 😊 En ees kerenny tälle illalle lukea nyt välistä viestejä, pitää palata siihen vielä paremmalla ajalla 😁
 


Ei jätä ovistesti arvailun varaa. 😅

Tässä kierrossa testataan siis kohdun limakalvoa ja se tehdään dpo 7 paikkeilla. Yleensä klinikalla suositellaan digitestejä mut en lähtenyt tähän kiertoon niitä ostamaan, kun tuo testin teko ei ole nii päivän päälle kunhan on n. 7 päivää oviksesta.

Yleensä mulla ovispiikki on tosi tosi nopea ja muuten testit blankoja. Nyt tässä kierrossa ollut mulle melko vahvoja viivoja jo useamman päivän. En tiedä tarkoittaisiko se sit hyvää?🤔

Yrittämään tässä kierrossa ei päästä kun tosiaan otetaan sieltä kohdun limakalvolta näyte. Saa nähdä kauanko tuloksissa menee et onks sit ens vai sitä seuraava kierto mihin päästään tekee taas hoitoja. 😍
 
Oliko tääl ketään kelle oli tuo endometrium testi tehty? Pohdin tässä et kauanko niissä tuloksissa menee. En älynnyt sitä kysyä. Et jääkö ensikin kierto väliin ku tuo tehdään dpo7 paikkeilla nii siinä ei oo kovin montaa päivää kiertoa enää jäljellä.
 

Yhteistyössä